maskownica podszybia , jak odkrecić wkręty ??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
maskownica podszybia , jak odkrecić wkręty ??
Zamierzam wymienić filtr kabiny w GIII , trzeba odkreci maskownice podszybia , jest tam kilka wkretów plastikowych z krzyzykiem na górze i nie wiem (bo krecą sie w lewo i w prawo) czy sie one wykrecają czy sa na wcisk??? bo nie chce ich ulamac
A i jescze bo akurat guma stykająca maskownice z szybą jest troche sparciała od słonca, wie ktos czy mozna kupic zamiennik czy tylko orginal nowy vw tej maskownicy.
montarz: http://www.wixfiltron.com.pl/filtron/ka ... /1006k.pdf
dzieki!!
A i jescze bo akurat guma stykająca maskownice z szybą jest troche sparciała od słonca, wie ktos czy mozna kupic zamiennik czy tylko orginal nowy vw tej maskownicy.
montarz: http://www.wixfiltron.com.pl/filtron/ka ... /1006k.pdf
dzieki!!
- Krembul
- Użytkownik
- Posty: 302
- Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:41
- Lokalizacja: Radom/Rzeszów
- Kontakt:
W sumie to nie powinny się kręcić w jedną i drugą stronę ale u mnie też tak jest. Musisz włożyć trochę siły i wyciągnąć je palcami z małą pomocą śrubokręta. Jak to nie pomoże to możesz lekko podważyć część podszybia od strony silnika i bez problemu wyciągniesz stary filtr i włożysz nowy. Uważaj tylko żeby nie złamać albo nie powyginać podszybia bo będzie Ci odstawało.
próba wymiany filtra przy podważaniu podszybia często kończy się tym, że podszybie odstaje od szyby, więc tego sposobu nie polecamKrembul pisze:W sumie to nie powinny się kręcić w jedną i drugą stronę ale u mnie też tak jest. Musisz włożyć trochę siły i wyciągnąć je palcami z małą pomocą śrubokręta. Jak to nie pomoże to możesz lekko podważyć część podszybia od strony silnika i bez problemu wyciągniesz stary filtr i włożysz nowy. Uważaj tylko żeby nie złamać albo nie powyginać podszybia bo będzie Ci odstawało.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Ja przy wymianie tego filtra odpinam tylko jedną spinkę i podważam podszybie. Nigdy się trwale nie odkształciło. A spinki też mi sie kręcą. Podważam je 2 szerokimi wkrętakami. Co do parcenia brzegu podszybia to mam to samo. Paskudnie to wyglądało bo brzeg był wykruszony miejscami. Więc sie wkurzyłem i odłamałem cały brzeg. Teraz wygląda dobrze, a jakiejś specjalnej funkcji uszczelniajacej tam nie potrzeba. Nie mam więc zamiaru nowego kupować
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Wczoraj wyciągałem więc powiem wam jak to zrobić. Ten wkręt ze skośnymi nacięciami wychodzi bez problemu wystarczy podważyć i wyciągnąć. Reszta wkrętów wykręca się w nastepujący sposób: jednym śrubokrętem podważasz wkręt(żeby nie miał luzu)a drugim normalnie się wykręca, pod koniec powinien wyjść razem z kołkiem(kwadratowy) i pokolei następne.
u mnie zakończyło się sukcesem ... ale wiedziałem, że ryzykujeku_bi pisze:próba wymiany filtra przy podważaniu podszybia często kończy się tym, że podszybie odstaje od szyby, więc tego sposobu nie polecamKrembul pisze:W sumie to nie powinny się kręcić w jedną i drugą stronę ale u mnie też tak jest. Musisz włożyć trochę siły i wyciągnąć je palcami z małą pomocą śrubokręta. Jak to nie pomoże to możesz lekko podważyć część podszybia od strony silnika i bez problemu wyciągniesz stary filtr i włożysz nowy. Uważaj tylko żeby nie złamać albo nie powyginać podszybia bo będzie Ci odstawało.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości