[Passat B3 RP] Przygasa w czasie jazdy?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Amanda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pn gru 06, 2004 13:03
Lokalizacja: Płd. wlkp
Kontakt:

Post autor: Amanda » czw kwie 12, 2007 21:05

eidos pisze:dokładnie tak, to musi byc i jest to sterowane elektrycznie,
tak przy okazji Amanda czy masz moze gdzies w tym programie widok wtyczki do tego zaworu? Chodzi mi o to w jakiej kolejnosci sa podlaczone do tego zaworu kolorami kabelki
Sorry, ale w tym nie ma takich rozpisek :crazy:


był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG

Awatar użytkownika
Sphenops
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn mar 26, 2007 19:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Pomocy

Post autor: Sphenops » czw kwie 12, 2007 21:34

Panowie czy już nie mam żadnych rozwiązań w tej sprawie.



eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » czw kwie 12, 2007 22:05

Sphenops pisze:Panowie mam pytanie a to do czego słuzy? Dziś grzebiąć w samochodzię znalazłem to pod filtrem powietrza i tak z ciekawości to wykręciłem tam gdzie na nie ma na kruccu węzyka gdy przyspieszam zaciąga powietrze może to o to:

[ Dodano: 12 Kwi 2007 19:37 ]

tez posiadam cos takiego jak na tym schemacie przed filtrem powietrza
To co widac na zdjeciu to jest filtr wegla aktywnego. Chodzi o to zeby opary z baku nie wydostawaly sie w atmosfere. Do tego powinienes miec podlaczony wezyk z elektrozaworem prowadzacy do wtrysku. Na tym wezyku jest faktycznie podcisnienie ale ono powinno zasysac opary benzyny nagromadzone w filtrze weglowym. Oczywiscie to jest sterowane wlasnie przez ten elektrozawor na wezyku.
Niestety to nie jest sterowanie wyprzedzenia zaplonu.
Wydaje mi sie jednak ze bez tego sterowania silnik powinien pracowac dobrze. Skoro masz silnik RP to pewnie mozesz zczytac kody blyskowe. Zobacz czy nie wyskakuje jakis blad. O kodach bylo sporo.



Awatar użytkownika
Amanda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pn gru 06, 2004 13:03
Lokalizacja: Płd. wlkp
Kontakt:

Post autor: Amanda » pt kwie 13, 2007 08:37

eidos pisze:Wszystko ładnie pieknie ale jak juz kolega kupi aparat sterowany podcisnieniem to czy bedzie mial gdzie podlaczyc wezyk z drugiej strony?
Za wtryskiem powinien byc taki specjalny elektrozawór który steruje podcisnieniem podawanym na aparat zaplonowy.
Ale.... wg ETOSa zawór ten wystepuje do nr 31-K-40000 a ma Sphenops ma 31-L-036231 czyli już tego nie powinien mieć i ... nie ma :okej:

Czyli - kupuj aparat (050 905 205 A) np TEN - tylko ta cena :kac:

Nie wiem co by było gdyby zastosować inny (też odRP ale niekoniecznie 050905205A) - pewnie korakcja wyprzedzenia zapłonu byłaby tylko nie wiadomo jaka byłaby jej charakterystyka.

Ale jakby nie było w tej chwili nie masz korekcji wyprzedzenia zapłonu w zależności od podcisnienia i objawy mogą być własnie takie jakie występują u Ciebie (chwilowa "dziura" w momencie dymaniczniejszego wciśnięcia pedału gazu)

Napisz posta w dziale Kupię, RP to bardzo popularny silnik więc może ....


był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG

Awatar użytkownika
Sphenops
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn mar 26, 2007 19:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sphenops » pn kwie 16, 2007 19:26

wszystko dobrze tylo gdzie podłącze ten wężyk z puszki wyprzedzania zapłonu, jak ja nie mam tego elektro zaworu?????



Awatar użytkownika
Amanda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pn gru 06, 2004 13:03
Lokalizacja: Płd. wlkp
Kontakt:

Post autor: Amanda » pn kwie 16, 2007 21:14

Sphenops pisze:wszystko dobrze tylo gdzie podłącze ten wężyk z puszki wyprzedzania zapłonu, jak ja nie mam tego elektro zaworu?????
Przecie piszę piętro wyżej że u Ciebie fabrycznie tego nie ma(wg znaków na niebie i ziemi), więc podłączasz to bezpośrednio do podciśnienia czyli np trójniczek na wężu do serwa.


był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG

markos8282
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt gru 11, 2007 19:35
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: markos8282 » wt gru 11, 2007 20:02

Amanda,
czesc jestem tu nowy i mam problem czy mógł bys mi pomóc mam passta b 3 z silnikem rp i niewiem jaki ma by tam dokładnie aparat zapłonowy czytałem cały artykół na forum i teraz to juz nic nie wiem to ten artykuł http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1062252
a teraz o autku sprawa wglada tak rok produkcji to 04.1991
nr vin to wvwzzz31zme280551
jesli by trzeba było jeszcze jakies dane to podam
nie wiem czy ma aparat byc z podciśnieniem czy bez bo u mnie jest bez autko ogulnie jezdzi normalnie ale kumpel powiedział ze ma byc z podcisnieniem tylko ze u mnie nie ma drógiego podłączenia do podciśnienia we wtrysku tego co jest na zdjeciu
jak wyciagłem cały wtryskiwacz to sa tylko 2 kolanka jedno takie duze do tego filtra weglowego od paliwa co jest sprzodu w błotniku a 2 do podcisnienia takie małe podłaczone do filtra powietsza a tam gdzie ma byc 3 takie małe to jest nie rozwiercone w tym aluminiowym korpusie
serwa przy hamulcu nie mam bo jest abs i jest to całkowicie elektryczne tak ze nie mam gdzie podpiac tego podcisnienia z aparatu jezeli bym go wusiał wstawic
prosze o pomoc bo niewiem co z tym zrobic
pozdrawiam czesc



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 121 gości