Cały czas drgania silnika - co robić??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Cały czas drgania silnika - co robić??

Post autor: Unicron » czw mar 24, 2005 21:02

Witam

Dziś odebrałem auto od mechanika i oni ręce załamują tzn. nie potrafią wytłumaczyć tych dragań (dodam, że to jest dobra stacja a nie żaden garaż Ciśnieni sprężania w normie jak na 260tys tzn. 26-25-27-26. Po podłacznei pod VAGa nic nie znaleźli oprócz złego kątu wtrysku (było 01,04,000), lecz to nie uciszyło drgań. Nawest silnik mi podnieśli aby zobaczyć poduszki i dokładnie je sprawdzili, są ok. Dodam, że rozrząd, filtry, olej, poduszki wymieniłem i wszystko jest na bank OK.

Więc ja tylko załamać się teraz mogę bo sprawy nie wyjaśniłem. jedyne co mogę jeszcze zrobić to wymienić wydech bo gdy się trzęsie to mi hałasuje - rdza od środka go już strawiła.

Powiedzcie mi jeszcze tylko jak ma się do tego koło pasowe i co to jest- może i to jest dziwne pytanie ale nie wiem co to jest, a w jednym poście słyszałem, że ktoś miał przez to drgania.
Ostatnio zmieniony wt gru 11, 2007 20:00 przez Unicron, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Awatar użytkownika
Alib
Red ARROW
Red ARROW
Posty: 131
Rejestracja: sob mar 05, 2005 16:05
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Alib » czw mar 24, 2005 21:16

szwagier ma to samo! poleciłem mu gostka który robi w ASO a po godzinach dorabia prywatnie!! podpioł go do kompa i wszystko jest oki po przejażdżce stwierdził że albo są zabrudzone wtryskiwacze (polecił mu kupić jakiś środek do czyszczenia wtysków i kazał zalać 3x dawke jaka jest na opakowaniu "to ta tansza diagnoza" około 60 zeta) albo jakaś mała część w pompie bo ewidentnie samochód się dusi i nie dostaje paliwa a jak to nie pomoże to pompa do wymiany!!


Alib RULES!! in Rzeszów!!! Pozdro600!!!

Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Unicron » czw mar 24, 2005 21:28

u mie chyba to nie poma bo ciśnien spręzaniana cylindrach jest w normie a wtryskiwacze tez to nie to bo VAG nic nie wykazał. Ja mam drgania w zakresie 900-1300 obrotów, a twój szwagier??


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw mar 24, 2005 22:07

U mnie biło koło pasowe. Po wymianie było lepiej


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

szsz01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: wt lis 23, 2004 01:31

Post autor: szsz01 » czw mar 24, 2005 22:07

może tuleje na wahaczach powybijane, w związku z tym wahacz leży na belce podsilnikowej i przejmuje drgania silnika, przenosi się to na układ kierowniczy i powoduje nieprzyjemne wibracje kierownicy, zwlaszcza gdy auto stoi?



Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Unicron » czw mar 24, 2005 22:22

ciekawe, takiej opcji jeszcze nie rozpatrywałem. wiesz moze jak moge domowymi spsobami sprawdzić czy to tuleje?? czy jak go podnise na lewarku drgania powinny ustać jeśli to wina tulej??


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Awatar użytkownika
Alib
Red ARROW
Red ARROW
Posty: 131
Rejestracja: sob mar 05, 2005 16:05
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Alib » pt mar 25, 2005 08:45

mniej wiecej 1400-1600! a vag u niego też nic nie wykazał!!!


Alib RULES!! in Rzeszów!!! Pozdro600!!!

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt mar 25, 2005 15:37

Bo nie mógł - VAG to urządzenie elektroniczne, które sprawdza inne urządzenia elektroniczne. Inaczej mówiąc VAG również nie stwierdzi że np opony kwalifikują się do wymiany :grin:


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Unicron » pt mar 25, 2005 18:38

To, że VAG sprawdza inne urządzenie elektroniczne to się zgodzę, ale to że nie mógł niczego wykryć to już nie, bo np. drgania mógł powodowac niesprawny wtryskiwacz.


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Arek5513
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn gru 10, 2007 00:06
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arek5513 » wt gru 11, 2007 19:37

Ja mam podobny problem (Passat 1.9 silnik Y1). Buda sie trzesie.. wszytsko w srodku wibruje. Poduszki wymienione, wtryski sprawdzone, pompa ustawiona, wyregulowana, rozrzad oki, pali malo, zrywny .. a drgania sie emituja nie wiadomo skad!!

W moim temacie osoba >> "Robertrog" << zasugerował zeby poluzowac poduchy i calym silnikiem potrzasnac zeby sie zniwelowaly naprezenia wpoduszkach, Moze to pomoze ja dopiero to sprawdze.

Pozdrawiam


.... bo Diesel wielkim człowiekiem był ... :-D

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 136 gości