Który przewód gdzie?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

boro_10in1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:50
Lokalizacja: Przasnysz

Który przewód gdzie?

Post autor: boro_10in1 » wt gru 11, 2007 03:11

Na wstępie witam wszystkich.Panowie,zdjąłem obudowę filtra powietrza(silnik z gaźnikiem pierburg 2E)i nie pamiętam jak szły przewody.Tzn.na róże która zasysa powietrze do gaźnika jest taka pułokrągła kopułka z palcem od którego idzie cieniutki przewód pod obudowe filtra.Tam są 2 miejsca do przewodów(takie rureczki),bo idą dwa-jeden który opisałem i drugi,który znika gdzieś pod gaźnikiem.Patrząc na obudowę jak jest założona,stojąc przodem do auta to jedna z tych rureczek jest z prawej druga z lewej.Gdzie idzie przewód znikający pod gaźnikiem,a gdzie ten od rury doprowadzającej powietrze.Ta kopułka o której wspomniałem wcześniej odpowiada jeśli się nie myle za doprowadzanie ciepłego powietrza znad kolektora,bo pod nią idzie rura nad kolektor.Nie wiem jak to opisać,ale jak ktoś ma taką golfine,to na pewno wie o co chodzi,z góry dzięki za odpowiedz.(Ja mam MK2 1.3 1986)



Awatar użytkownika
adriana81
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1115
Rejestracja: czw mar 23, 2006 00:26
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: adriana81 » wt gru 11, 2007 03:17

boro_10in1 pisze:pierburg 2E
Na temat tego Gaznika tu Bys nazbieral Wiadomosci na Cala Ksiazke Opcja Szukaj :bajer:


viewtopic.php?f=87&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
forevwers
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 12:53
Lokalizacja: Sandomierz
Kontakt:

Post autor: forevwers » wt gru 11, 2007 08:12

nie ma roznicy. to sie laczy ze soba w filtrze


Obrazek

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » wt gru 11, 2007 09:46

boro_10in1, pewnie masz gaznik 2e2. Tutaj masz schemat calego podcisnienia w gazniku :dol:

Obrazek

[ Dodano: 11 Gru 2007 08:49 ]
boro_10in1 pisze:Panowie,zdjąłem obudowę filtra powietrza(silnik z gaźnikiem pierburg 2E)i nie pamiętam jak szły przewody.Tzn.na róże która zasysa powietrze do gaźnika jest taka pułokrągła kopułka z palcem od którego idzie cieniutki przewód pod obudowe filtra.Tam są 2 miejsca do przewodów(takie rureczki),bo idą dwa-jeden który opisałem i drugi,który znika gdzieś pod gaźnikiem
boro_10in1 pisze:Gdzie idzie przewód znikający pod gaźnikiem,a gdzie ten od rury doprowadzającej powietrze.

ten znikajacy za gaznikiem idzie pod sam spod gaznika, bez wymontowania nie zobaczysz jego krucca, bo znajduje sie tuz nad dolna przepustnica drugiego przelotu.

Natomiast ten drugi, od tej kopulki na obudowie filtra powietrza laczy sie z tym pierwszym po przez termostat w obudowie filtra powietrza



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » wt gru 11, 2007 11:38

boro_10in1 nie wiem czy dokładnie o to ci chodzi ale zobacz tę fotę
Obrazek


:-k ...

Awatar użytkownika
forevwers
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 12:53
Lokalizacja: Sandomierz
Kontakt:

Post autor: forevwers » wt gru 11, 2007 13:08

ale to i tak nie ma znaczenia ktory bedzie gdzie podpiety. bez problemu mozesz doplaczyc odwrotnie i bedzie to samo. nie bedzie zadnej roznicy


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt gru 11, 2007 16:22

masz 2E3 nie 2E2 w tym serwisie wszystko znajdziesz http://www.ruddies.business.t-online.de/se2e3vw.htm


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

boro_10in1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:50
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: boro_10in1 » wt gru 11, 2007 16:35

Witam.Dzieki za wszystkie odpowiedzi i za fotki.Tak chodziło mi właśnie o te przewody co na foto,tyle że ja mam obudowę okrągłą,ale to nie ma znaczenia.Chodziło mi głównie jak mam je podłączyć,ale skoro nie ma różnicy to podłącze jak leci.Co do oznaczenia gaźnika,to na moim jest 2E,bo sprawdzałem.Zastanawiam sie tak w ogóle,czy nie mam silnika,a co z tym idzie gaźnika ,,pozyczonego" z innego auta,bo jeszcze nie widziałem w zadnym golfie podobnego(tzn.wizualnie)Rózni się przede wszystkim pokrywa zaworów od innych.Jest gładka(nie ma żdnych wgłębień-gładki prostokąt) i nie dochodzi do niej żaden przewód,a widziałem,że przy korku oleju dochodzi jakiś,chyba od odmy,a u mnie nie ma nic.



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » wt gru 11, 2007 16:55

boro_10in1 ja miałem 2E (foto - nie sugeruj sie opisem czerwonym) na silniku 1,6

Obrazek


:-k ...

boro_10in1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:50
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: boro_10in1 » śr gru 12, 2007 01:49

Wszystko poskładane.Dzięki za pomoc.Ważne żeby dojechał do mechaniora,bo w czwartek odstawiam golfine na wymiane uszczelki pod głowicą i uszczelniaczy,a przy okazji wymiana oleju i regulacja gaźnika.Miałem niemiłą przygodę-olej poszedł do gaźnika.Dlatego rozbierałem i czyściłem.Teraz tylko mieć nadzieje,że mechanik ze mnie nie zedrze.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 488 gości