Rozrząd

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

TOMMy_VW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 11:24
Lokalizacja: SY

Post autor: TOMMy_VW » ndz gru 09, 2007 16:54

Śledzę ten temat i normalnie mam już wodę z mózgu apropo tych cen! Sam chcę wymienić rozrząd w swoim VW GOLF III 1,6 AEE i nie wiem, czego się spodziewać u mechanika. Jakie powinienem dobrać części i jaka powinna być ich cena. Doradźcie.


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » ndz gru 09, 2007 17:09

http://sklep.intercars.com.pl/

http://katalog.fota.pl/Katalog/(S(ao2ne ... 55uypwot55))/Samochod1_fs00227.aspx?L=019&Reg=1033

i wszystko jasne :-)

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » ndz gru 09, 2007 17:36

odzim pisze:mnie rozrząd kosztował 65 pln, rolka orginal 31pln nie wiem gdzie wy kupujecie te częsci ale drogo i pasek zalezy od firmy od 30 do 50 pln, plus wałsna robocizna 1h pracy, wymiana dziecinnie prosta wszystkie znaczniki sa wiec nie ma kłopotu, dodam że nie jestem mechanikiem tylko rehabilitantem.
rolka oryginał 31pln?
no nie rób sobie jaj
to ja się zastanawiam gdzie ty kupujesz po takich cenach części oryginalne?
rozbroiłeś mnie na maxa
Ostatnio zmieniony ndz gru 09, 2007 17:47 przez Szosownik, łącznie zmieniany 1 raz.



greg

Post autor: greg » ndz gru 09, 2007 18:23

TOMMy_VW pisze:w swoim VW GOLF III 1,6 AEE i nie wiem, czego się spodziewać u mechanika.
spodziewaj się jednogo - ten silnik ma pompę napędzaną paskiem rozrządu
a co do rolki to tu są cenu - wiec "orginały" po 31 to albo ciepłe albo "orginały" hehe
Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz gru 09, 2007 18:28 przez greg, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » ndz gru 09, 2007 18:23

to jest taki oryginał jak ze mnie rabin
u nas możesz kupić "oryginał" brembo tarcze za 8zł + grawerka napisu



Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » ndz gru 09, 2007 19:10

robertrog pisze:czasami jeżeli są wycieki oleju to dochodzi simering wałka rozrządu lub wału korbowego ,notabene taki sam
radze koniecznie przy rozrzadzie to wymienic, simmeringi to groszowa sprawa, mechanik wymieni w tej samej cenie co zrobi rozrzad a bedzie spokoj, gorzej jak pozniej pusci simmering i trzeba ebdzie znowu rozrzad robic, bo pasek naciagac mozna tylko raz


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » ndz gru 09, 2007 19:13

co tu dużo gadać
znam takich co u nich wymiana kończy się na samym pasku za 20zł z rynku
napinacz? a po co?
ajajaj
Ostatnio zmieniony ndz gru 09, 2007 19:14 przez Szosownik, łącznie zmieniany 1 raz.



greg

Post autor: greg » ndz gru 09, 2007 19:14

Kisiel pisze:bo pasek naciagac mozna tylko raz
no ciekawe ciekawe, bo jeszcze w żadnej serwisówce volkswagena nie spotkałem sie z taką informacją - jesteś tego pewny?



Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » ndz gru 09, 2007 19:20

greg pisze:
Kisiel pisze:bo pasek naciagac mozna tylko raz
no ciekawe ciekawe, bo jeszcze w żadnej serwisówce volkswagena nie spotkałem sie z taką informacją - jesteś tego pewny?
zle sie wyrazilem, nie ze "mozna naciagac tylko raz" tylko "powinno sie naciagac tylko raz", to jest taka "niepisana zasada", moj ojciec jest mechanikiem i zawsze mi to powtarzal, teraz zajechalem do znajomego mechanika bo mi silnik sie spod spodu poci i do wymiany jest simmering walu do strony rozrzadu i mowil ze najlepiej powinno sie wymienic tez rozrzad, rozrzad mialem robiony jakie 30 kkm temu (za poprzedniego wlasciciela) ale najwidoczniej simmeringu wtedy nie wymienil


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

greg

Post autor: greg » ndz gru 09, 2007 19:25

Kisiel, jeśli pasek rozrządu został zaolejony to wskazana jest jego wymiana ale... we wszystkich serwisówkach vw piszą tylko że podczas naprawy silnika zdejmujesz i go zakładasz chyba że oględziny paska wskazują na jego zużycie



Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » ndz gru 09, 2007 19:32

greg pisze:Kisiel, jeśli pasek rozrządu został zaolejony to wskazana jest jego wymiana ale... we wszystkich serwisówkach vw piszą tylko że podczas naprawy silnika zdejmujesz i go zakładasz chyba że oględziny paska wskazują na jego zużycie
no wiesz, akurat moj ojciec i moj mechanior wyznaja taka zasade :) , nie jest to jakies zle bo nigdy nie zaszkodzi zmienic, na pewno przyda sie wymiana simmeringu przy robieniu rozrzadu


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

greg

Post autor: greg » ndz gru 09, 2007 19:36

Kisiel pisze:na pewno przyda sie wymiana simmeringu przy robieniu rozrzadu
i tu masz całkowitą rację bo nic tak nie wkurza jak drobne naprawy "bo się chciał troszkę zaoszczędzić"



robertrog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: sob gru 01, 2007 10:16
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Kontakt:

Post autor: robertrog » ndz gru 09, 2007 22:28

w AEE będą te droższe elementy bo tam jest automatyczny napinacz i on będzie kosztował ok 120 zł ,natomiast do 1.8 kosztuje w ok 60 zł



TOMMy_VW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 11:24
Lokalizacja: SY

Post autor: TOMMy_VW » ndz gru 09, 2007 23:49

robertrog pisze:w AEE będą te droższe elementy bo tam jest automatyczny napinacz i on będzie kosztował ok 120 zł
Kocham te stwierdzenia, że w moim silniku jest coś niestandardowego ;p no cóż, trzeba zapłacić... :bigok:


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: DawidMK4, Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 269 gości