Pomocy!! moje turbo w mkII GTD (sb) chyba umiera!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Pomocy!! moje turbo w mkII GTD (sb) chyba umiera!!!
mam mkII GTD 80 km i wydaje mi sie że jest nieco mułowaty... gdy zasiskam przewód pomiędzy turbina a IC i dodaje gazu to nic sie nie dzieje 0 reakcji mam wrażenie jak gdyby turbo nie tłoczyło powietrza!!!! I co teraz???
A może to wina pogody? Może czas na IC? Ostatnio jechałem Escortem ojca (też TD) i zauważyłem, przy takim upale zero przyspieszenia, walce niedługo by mnie wyprzedzały! Wracając w nocy (różnica ok 10 st. C), nie to auto!
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=47926]>>MOJA BYŁA LALECZKA<<[/url]
[url=http://avatars.jurko.net][img]http://img1.jurko.net/avatar_14129.jpg[/img][/url]
www.konstel.webs.com
[url=http://avatars.jurko.net][img]http://img1.jurko.net/avatar_14129.jpg[/img][/url]
www.konstel.webs.com
Witam też mam Golfika z takim samym Silnikiem GTDIntercooler
Co do pogody to może nie raczej chodzi tu o temperature powietrza na zewnątrz IC jest łatwiej schłodzić powietrze i w ten sposób w chłodniejszym powietrzu jest więcej tlenu jak wiemy tlen bierze udzuał w procesie spalania czym go więcej tym ten proces jest żywszy i sprawniejszy. Mój golfik osiąga moc przy 2500ogr/min przy 3000obr/min mogę poczuć się jak przy starcie Promu kosmicznego Discovery
Temat Turbin był już poruszany jak chcesz się dowiedzieć więcej o turboDoładowaniu to zajrzyj tu:
http://www.cartur.pl/
http://bluebox.zary.com.pl/porady/turbo.htm
Pozdrowienia
Co do pogody to może nie raczej chodzi tu o temperature powietrza na zewnątrz IC jest łatwiej schłodzić powietrze i w ten sposób w chłodniejszym powietrzu jest więcej tlenu jak wiemy tlen bierze udzuał w procesie spalania czym go więcej tym ten proces jest żywszy i sprawniejszy. Mój golfik osiąga moc przy 2500ogr/min przy 3000obr/min mogę poczuć się jak przy starcie Promu kosmicznego Discovery
Temat Turbin był już poruszany jak chcesz się dowiedzieć więcej o turboDoładowaniu to zajrzyj tu:
http://www.cartur.pl/
http://bluebox.zary.com.pl/porady/turbo.htm
Pozdrowienia
YaeVin
Jedynym adekwantnym sposobem na sprawdzenie działania turbiny jest pomiar wydatku ciśnienia manometrem podczas jazdy, próba wyczucia wzrostu ciśnienia ręką jest idealna przy porannym oddawaniu moczu:)
Np, ja mam sprawne i sprawdzone turbo, auto chodzi doskonale bez względu na pogodę czy temperaturę mimo że nie mam intera, ale ściskanie sztywnego przecież węża na wylocie turbiny nie daje wyczuwalnego efektu, przecież to tylko 0,06-0,08 MPa (0,6-0,8 atm)
V.
Np, ja mam sprawne i sprawdzone turbo, auto chodzi doskonale bez względu na pogodę czy temperaturę mimo że nie mam intera, ale ściskanie sztywnego przecież węża na wylocie turbiny nie daje wyczuwalnego efektu, przecież to tylko 0,06-0,08 MPa (0,6-0,8 atm)
V.
Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...
dokladnie tam nie ma jakiegos wielkiego cisnienia,jak dasz mu ostro to lekko czuc ale nie na tyle zeby weza nieszlo zdusic,jak chcialem sprzedac golfa to zadzwonil domnie tyl umowilismy sie przyjechal
obejrzal i mowi otworz maske kazal odpalic wziol scisnol waz od turbiny dal lekko gazu i moze z 1500 obr i mowi domnie ze co to ma byc turbo niedziala,to oczywiscie zabilem typa smiechem,a auto chodzilo idealnie i kopa mialo byl to golf GTD silnik JR 70 koni,poprostu typ rozlozyl mnie na lopatki tym co zrobil...hehehe...,ale jak chcesz sprawdzoc sam czy turbina dobrze laduje to odpal auto i dodawaj powoli gazu jak dojdzie do ok 2.600 obr to chwile przytrzymaj to jak turbina dobrze laduje to sam powinien zamknac obrotomierz umnie przynajmniej tak bylo...pozdro...
obejrzal i mowi otworz maske kazal odpalic wziol scisnol waz od turbiny dal lekko gazu i moze z 1500 obr i mowi domnie ze co to ma byc turbo niedziala,to oczywiscie zabilem typa smiechem,a auto chodzilo idealnie i kopa mialo byl to golf GTD silnik JR 70 koni,poprostu typ rozlozyl mnie na lopatki tym co zrobil...hehehe...,ale jak chcesz sprawdzoc sam czy turbina dobrze laduje to odpal auto i dodawaj powoli gazu jak dojdzie do ok 2.600 obr to chwile przytrzymaj to jak turbina dobrze laduje to sam powinien zamknac obrotomierz umnie przynajmniej tak bylo...pozdro...
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
A wiesz to troche ciekawe co mowisz ja mam w passacie silnik 1.6 TD SB intercooler i od turbiny wychodzi nie jakis sztywny waz tylko zwykly cisnieniowy gumowy i jak silnik pracuje na wolnych obrotach to moge sobie go sciskac jak chce ale gdy pociagne silnikowi ok. 3000 obrotow to trzeba sie sporo postarac zeby go scisnac
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Dzięki. Dzisiaj wrócilem z gór i zrobilem golfem 1660 km i zero problemów aż się zdziwiłem bo bałem się że będzie mu cieżko szło ale dał rade zajebiście. Byli z nami znajomi punto 1.2 60 km i jak porównywałem ich kopyto w puntolocie a w golfiku to żal mi ich było. A nie wiecie przez przypadek co mam zrobić z licznikiem prędkości bo zawyża o 15 km/h a fajnie by bylo gdyby dzialal normalnie?? pozdro!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 257 gości