Pasek klinowy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tursky
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 09:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Pasek klinowy

Post autor: tursky » pt gru 07, 2007 15:52

Sluchajcie mam pytanko: czy mozliwym jest aby pasek klinowy potocznie mowiac tak "slizagal", ze bylo by slabsze ladowanie, a kontrolka by sie nie swiecila i nie bylo by slychac jego pisku? jest to mozliwe? dziekuje z gory za pomoc!



Awatar użytkownika
dj_bovorta
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw paź 04, 2007 15:51
Lokalizacja: Wola Mędrzechowska
Kontakt:

Post autor: dj_bovorta » pt gru 07, 2007 15:54

No raczej jakby slizgal to bys slyszal wiec jak slabo Ci laduje to trzeba alternator sprawdzic


Looknij na moja golfiane
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127106

Str. 2 zdjecia noca

Awatar użytkownika
Marcin_87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
Lokalizacja: Opatów

Post autor: Marcin_87 » pt gru 07, 2007 15:55

no a z początku piszczy?



Awatar użytkownika
tursky
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 09:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tursky » pt gru 07, 2007 15:59

wiecie, alternator juz ze tak powiem po regeneracji, nowka diody, regulator ze szczotkami. Rano lubi zapiszczec tylko ze nie zaraz po zpaleniu tylko jak na zimnym silniku przyspiesze. Ale kontroka nigdy nie swieci. Pasek byl naciagniety "dosyc". Zauwazylem ze czasami przed skokiem ladowania na takie jak byc powinno, pasek na dwie sekundy lubi zapiszczec. Lozysko tez nie dawno wymieniane.


Szukasz idealnej kobiety??...wez piwo i idz do garażu ;)

robertrog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: sob gru 01, 2007 10:16
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Kontakt:

Post autor: robertrog » pt gru 07, 2007 16:01

jest to możliwe



Awatar użytkownika
2RaZ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 588
Rejestracja: czw lis 24, 2005 09:58
Lokalizacja: Warszawa

możliwe

Post autor: 2RaZ » pt gru 07, 2007 16:19

możliwe i bardzo prawdopodobne, jeżeli alternator ok to pewnie pasek, ale powinieneś go słyszeć przynajmniej jak wjedziesz w kałużę...
Pozdro!


moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » sob gru 08, 2007 21:22

tursky pisze:czy mozliwym jest aby pasek klinowy potocznie mowiac tak "slizagal", ze bylo by slabsze ladowanie, a kontrolka by sie nie swiecila i nie bylo by slychac jego pisku?
- miałem dokładnie właśnie to, z powodu kółka od alternatora - rozgieło się na boki, gdyż ta blacha z kórej jest zrobione przetarła się/przerdzewiała.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
Tommek-GTI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: pn maja 07, 2007 19:22
Lokalizacja: Elblag

Post autor: Tommek-GTI » ndz gru 09, 2007 15:34

Jesli Alternator jest w 100 procentach dobry to pasek, ale kontrolka powinna swiecic...


Moj na Keskinach, oraz MKI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134149

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » ndz gru 09, 2007 18:20

Sprawdź jeszcze złączkę od niebieskiego kabelka koło klemy +12V przy akumulatorze - tam podawane jest napięcie wzbudzenia altka, jak nie ma przejścia, to altek nie będzie ładował i lampka nie będzie świeciła. Możesz też sprawdzić, czy lampka od ładowania świeci się przy przekręconym kluczyku, ale gdy silnik nie pracuje - jak się świeci, to znaczy, że ten niebieski kabelek jest ok.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 366 gości