Problem z wskaznikiem paliwa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z wskaznikiem paliwa
Witam !
od nie dawna stałem się posiadaczem MK3 z silnikiem 1.4 z silnikiem ABD albo ABE (jest zreszzta jedna wersja tych silnikow) autko jest sprawne ale zastanawia mnie nastepujaca rzecz, mianowicie wskaznik poziomu paliwa jak sie rozpedzam i jest ok 15L paliwa w baku to wskaznik spada na zero i pokazuje ze jest pusty bak po jakims czasie jazdy ze stala predkoscia wskaznik sie podnosi i trzyma i jak potrzebuje wieksza dawke paliwa to znowu opada szybko do zera i tak wkolko. chodzi mi o to czy jest to normalny objaw w MK3 czy jest cos z tym nie tak ze wskaznik szybo spada. autko jest z grudnia 93.
pozdrawiam
od nie dawna stałem się posiadaczem MK3 z silnikiem 1.4 z silnikiem ABD albo ABE (jest zreszzta jedna wersja tych silnikow) autko jest sprawne ale zastanawia mnie nastepujaca rzecz, mianowicie wskaznik poziomu paliwa jak sie rozpedzam i jest ok 15L paliwa w baku to wskaznik spada na zero i pokazuje ze jest pusty bak po jakims czasie jazdy ze stala predkoscia wskaznik sie podnosi i trzyma i jak potrzebuje wieksza dawke paliwa to znowu opada szybko do zera i tak wkolko. chodzi mi o to czy jest to normalny objaw w MK3 czy jest cos z tym nie tak ze wskaznik szybo spada. autko jest z grudnia 93.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob gru 01, 2007 13:47 przez dzidek-85, łącznie zmieniany 1 raz.
dzidek-85
witam,
czy wskaźnik jest jakoś w tym silniku (ABD) połaczony z kompem gdy jest mało benzyny odcina pompę??
po przekręceniu kluczyka nie pracuje mi pompa...to już 2 raz ale przekaźnik załącza...
za 1 razem rozebrałem wszystko ok, pompa sprawna, nie wiadomo dlaczego nie pracowała
dziś znów przekaźnik tyka, ale pompy nie słychac w baku coś tam jest ale resztki...
czy wskaźnik jest jakoś w tym silniku (ABD) połaczony z kompem gdy jest mało benzyny odcina pompę??
po przekręceniu kluczyka nie pracuje mi pompa...to już 2 raz ale przekaźnik załącza...
za 1 razem rozebrałem wszystko ok, pompa sprawna, nie wiadomo dlaczego nie pracowała
dziś znów przekaźnik tyka, ale pompy nie słychac w baku coś tam jest ale resztki...
po pierwsze zainwestuj w paliwo i dolej parenaście litrów,
objawy zużytej pompy są właśnie takie, że czasem pracuje czasem nie, zwykle po wyciągnięciu z baku pracuje idealnie i startuje przy każdym przekręceniu kluczyka, wkładasz do baku i cisza,
moim zdaniem nie ma co się zastanawiać, tylko wyłożyć 100-120 PLN na nowy wkład i problem z głowy,
jeśli mogę coś dodać w temacie wędrującej wskazówki paliwa, to mogą być zabrudzone te druciki po których przesuwa się styk od pływaka i czasem trafi na zabrudzenie, prąd nie płynie i wskazówka opada,
nie sądzę, żeby komputer zatrzymywał pompę przy braku paliwa
objawy zużytej pompy są właśnie takie, że czasem pracuje czasem nie, zwykle po wyciągnięciu z baku pracuje idealnie i startuje przy każdym przekręceniu kluczyka, wkładasz do baku i cisza,
moim zdaniem nie ma co się zastanawiać, tylko wyłożyć 100-120 PLN na nowy wkład i problem z głowy,
jeśli mogę coś dodać w temacie wędrującej wskazówki paliwa, to mogą być zabrudzone te druciki po których przesuwa się styk od pływaka i czasem trafi na zabrudzenie, prąd nie płynie i wskazówka opada,
nie sądzę, żeby komputer zatrzymywał pompę przy braku paliwa
podłacze sie do tematu, u mnie problem jest taki że jest zepsuty silniczek wskaznika paliwa, co radzicie, nowych zegarów nie chce, a ciezko jest kupic zepsute z identycznym silniczkiem. Moze wmontowac jakis dodatkowy wskaznik. kto wie jak go podlaczy ktore piny za to odpowiadaja i gdzie cos takiego dostac.
Wyłączając awarie warto moim zdaniem wspomnieć, że MK3 przed liftem miały....nazwijmy to dość staroświecki wskaźnik paliwa, który wolno się podnosi, wolno opada, przekłamuje przy przyspieszaniu, hamowaniu itp. Wiem bo sam tak mam w roczniku 93 Wsiadłem do kumpla MK3 z roku 96 i zaraz po przekręceniu kluczyka wskaźnik zapierdziela na swoje miejsce i stoi w miejscu. Technika poszła do przodu
Obecny projekt: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=598327
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
potwierdzam, u mmnie też tak jestQuest pisze:Wyłączając awarie warto moim zdaniem wspomnieć, że MK3 przed liftem miały....nazwijmy to dość staroświecki wskaźnik paliwa, który wolno się podnosi, wolno opada, przekłamuje przy przyspieszaniu, hamowaniu itp. Wiem bo sam tak mam w roczniku 93
no to kolego możesz być konstruktorem - nie ma czegoś takiego - przykładowo miej mało paliwa i stój gdzieś na skrzyżowaniu, komputer odetnie ci pompę i co wtedy?...majsterus pisze:czy wskaźnik jest jakoś w tym silniku (ABD) połaczony z kompem gdy jest mało benzyny odcina pompę??
Pozdrawiam
dlatego sie pytam, i nie wydaje mi się żeby coś takiego było.
po prostu nie pracuje mi pompa.
dziś sprawdzę czy jest napięcie na wtyczce i iskra.
W oplu miałem tak, że nie działał wtryskiwacz, nie było iskry, ale pompa podawała - strzelił moduł.
mozliwe że tutaj jest podobnie.
A jeszcze w razie czego powiedzcie mi jaka jest pompa w ABD z `94 - 1 bar czy 3 bary??
[ Dodano: 08 Gru 2007 01:28 ]
sprawdzone
prąd dochodzi
pompa sie zawiesiła nie reaguje pod zewnętrznym 12V
2 strzały gumowym młotkiem w zbiornik i znów działa
po prostu nie pracuje mi pompa.
dziś sprawdzę czy jest napięcie na wtyczce i iskra.
W oplu miałem tak, że nie działał wtryskiwacz, nie było iskry, ale pompa podawała - strzelił moduł.
mozliwe że tutaj jest podobnie.
A jeszcze w razie czego powiedzcie mi jaka jest pompa w ABD z `94 - 1 bar czy 3 bary??
[ Dodano: 08 Gru 2007 01:28 ]
sprawdzone
prąd dochodzi
pompa sie zawiesiła nie reaguje pod zewnętrznym 12V
2 strzały gumowym młotkiem w zbiornik i znów działa
Ostatnio zmieniony pt gru 07, 2007 11:50 przez majsterus, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 289 gości