Problem z wskaznikiem paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dzidek-85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz kwie 30, 2006 11:53
Lokalizacja: Turza Śląska

Problem z wskaznikiem paliwa

Post autor: dzidek-85 » sob gru 01, 2007 11:21

Witam !

od nie dawna stałem się posiadaczem MK3 z silnikiem 1.4 z silnikiem ABD albo ABE (jest zreszzta jedna wersja tych silnikow) autko jest sprawne ale zastanawia mnie nastepujaca rzecz, mianowicie wskaznik poziomu paliwa jak sie rozpedzam i jest ok 15L paliwa w baku to wskaznik spada na zero i pokazuje ze jest pusty bak po jakims czasie jazdy ze stala predkoscia wskaznik sie podnosi i trzyma i jak potrzebuje wieksza dawke paliwa to znowu opada szybko do zera i tak wkolko. chodzi mi o to czy jest to normalny objaw w MK3 czy jest cos z tym nie tak ze wskaznik szybo spada. autko jest z grudnia 93.

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob gru 01, 2007 13:47 przez dzidek-85, łącznie zmieniany 1 raz.


dzidek-85

Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » sob gru 01, 2007 11:54

sprawdź pływak w baku



dzidek-85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz kwie 30, 2006 11:53
Lokalizacja: Turza Śląska

Post autor: dzidek-85 » sob gru 01, 2007 16:16

jak sie do niego najlepiej dostać ?? od strony bagażnika tam gdzie jest ta czarna zaślepka przykręcona na 3 śrubach(o ile dobrze pamiętam) i w jaki sposób go sprawdzić ??


dzidek-85

Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » sob gru 01, 2007 16:33

dzidek-85 pisze:jak sie do niego najlepiej dostać ?? od strony bagażnika tam gdzie jest ta czarna zaślepka przykręcona na 3 śrubach(o ile dobrze pamiętam) i w jaki sposób go sprawdzić ??
właśnie tam siedzi
poruszaj nim i zobacz co się będzie działo na wskaźniku



majsterus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw cze 28, 2007 14:46
Lokalizacja: nowy tomyśl

Post autor: majsterus » czw gru 06, 2007 22:22

witam,
czy wskaźnik jest jakoś w tym silniku (ABD) połaczony z kompem gdy jest mało benzyny odcina pompę??
po przekręceniu kluczyka nie pracuje mi pompa...to już 2 raz ale przekaźnik załącza...
za 1 razem rozebrałem wszystko ok, pompa sprawna, nie wiadomo dlaczego nie pracowała

dziś znów przekaźnik tyka, ale pompy nie słychac w baku coś tam jest ale resztki...



szsz01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: wt lis 23, 2004 01:31

Post autor: szsz01 » czw gru 06, 2007 23:31

po pierwsze zainwestuj w paliwo ;) i dolej parenaście litrów,
objawy zużytej pompy są właśnie takie, że czasem pracuje czasem nie, zwykle po wyciągnięciu z baku pracuje idealnie i startuje przy każdym przekręceniu kluczyka, wkładasz do baku i cisza,
moim zdaniem nie ma co się zastanawiać, tylko wyłożyć 100-120 PLN na nowy wkład i problem z głowy,
jeśli mogę coś dodać w temacie wędrującej wskazówki paliwa, to mogą być zabrudzone te druciki po których przesuwa się styk od pływaka i czasem trafi na zabrudzenie, prąd nie płynie i wskazówka opada,
nie sądzę, żeby komputer zatrzymywał pompę przy braku paliwa



Finger86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: ndz sie 13, 2006 11:23
Lokalizacja: Radom

Post autor: Finger86 » pt gru 07, 2007 00:02

podłacze sie do tematu, u mnie problem jest taki że jest zepsuty silniczek wskaznika paliwa, co radzicie, nowych zegarów nie chce, a ciezko jest kupic zepsute z identycznym silniczkiem. Moze wmontowac jakis dodatkowy wskaznik. kto wie jak go podlaczy ktore piny za to odpowiadaja i gdzie cos takiego dostac.



Quest
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 23:33
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Quest » pt gru 07, 2007 01:42

Wyłączając awarie warto moim zdaniem wspomnieć, że MK3 przed liftem miały....nazwijmy to dość staroświecki wskaźnik paliwa, który wolno się podnosi, wolno opada, przekłamuje przy przyspieszaniu, hamowaniu itp. Wiem bo sam tak mam w roczniku 93 :) Wsiadłem do kumpla MK3 z roku 96 i zaraz po przekręceniu kluczyka wskaźnik zapierdziela na swoje miejsce i stoi w miejscu. Technika poszła do przodu ;)


Obecny projekt: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=598327

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » pt gru 07, 2007 04:03

Quest pisze:Wyłączając awarie warto moim zdaniem wspomnieć, że MK3 przed liftem miały....nazwijmy to dość staroświecki wskaźnik paliwa, który wolno się podnosi, wolno opada, przekłamuje przy przyspieszaniu, hamowaniu itp. Wiem bo sam tak mam w roczniku 93
potwierdzam, u mmnie też tak jest
majsterus pisze:czy wskaźnik jest jakoś w tym silniku (ABD) połaczony z kompem gdy jest mało benzyny odcina pompę??
no to kolego możesz być konstruktorem :) - nie ma czegoś takiego - przykładowo miej mało paliwa i stój gdzieś na skrzyżowaniu, komputer odetnie ci pompę i co wtedy?...

Pozdrawiam


Obrazek
Obrazek

majsterus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw cze 28, 2007 14:46
Lokalizacja: nowy tomyśl

Post autor: majsterus » pt gru 07, 2007 11:45

dlatego sie pytam, i nie wydaje mi się żeby coś takiego było.
po prostu nie pracuje mi pompa.
dziś sprawdzę czy jest napięcie na wtyczce i iskra.
W oplu miałem tak, że nie działał wtryskiwacz, nie było iskry, ale pompa podawała - strzelił moduł.
mozliwe że tutaj jest podobnie.

A jeszcze w razie czego powiedzcie mi jaka jest pompa w ABD z `94 - 1 bar czy 3 bary??

[ Dodano: 08 Gru 2007 01:28 ]
sprawdzone
prąd dochodzi :jezor:
pompa sie zawiesiła nie reaguje pod zewnętrznym 12V

2 strzały gumowym młotkiem w zbiornik i znów działa :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Ostatnio zmieniony pt gru 07, 2007 11:50 przez majsterus, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 289 gości