filtr powietrza
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
filtr powietrza
Witam!! Mam problem z filtrem powietrza w mojej jettce mam gazniek 2e2 z tego co sie orientuje... a mianowicie problem polega na tym ze nie zamyka sie ta przesłona na koncu filtra która caly czas jest otwarta i caly czas cignie zimnne powietrze przez co na zimnnym silniku mam bardzo duze obroty 2tys;/ jak mozne to naprawic?? i co moze byc popsute?? i jeszcze jedeno pytanko taki głomowy przewod z prawej strony( jak patrzymy od przodu auta) górenj czesci silnika( nie wiem czy tam jakies nadcisnienie odchodzi, troche scianki tego przewodu sa osmolone oleje) czy on ma isc do górnej czesci filtra powietrza??
[ Dodano: 06 Gru 2007 19:52 ]
a i z góry dzięki za pomoc:))
[ Dodano: 06 Gru 2007 19:52 ]
a i z góry dzięki za pomoc:))
Ostatnio zmieniony sob gru 08, 2007 02:33 przez ogi6, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ten przewód to odpowietrzenie silnika, czy też odmą zwany, co do przesłony jesteś w błędzie, ma być otwarta na zimne na ciepłym silniku i nie to powoduje wysokie obroty, tylko zła regulacja lub uszkodzenie gaźnika
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
ogi6 pisze:która caly czas jest otwarta i caly czas cignie zimnne powietrze przez co na zimnnym silniku mam bardzo duze obroty 2tys;/ jak mozne to naprawic??
to ze nie dziala przeslona spowodowane moze byc:
1. dziurawa membrana tej przeslonyy (jest to zwykly silownik podcisnieniowy, aby go sprawdzic, zassaj powietrze z niego przez rurke i jak sie kalpka uniesie i nie opadnie to silownik jest sprawny)
2. zepsuty termostat w obudowie filtra powietrza(znajduje sie wewnatrz, na scianie, taki prostokacik pomaranczowy chyba)
3. uszkodzona rurka podcisnienia do tej klapki
Obroty tak wysokie na pewno nie sa spowodowane zaciaganiem przez silnik zimnego powietrza.
tak, to jest bardzo wazny waz. Jeest to odma czyli odpowietrzeni skrzyni korbowej. Jej zatkanie spowoduje wywalenie oleju przez bagnet. Odchodzi od pokrywy zaworow do filtra powietrza. To ona powoduje, ze w filtrze powietrza znajduje sie troche oleju.ogi6 pisze:jeszcze jedeno pytanko taki głomowy przewod z prawej strony( jak patrzymy od przodu auta) górenj czesci silnika( nie wiem czy tam jakies nadcisnienie odchodzi, troche scianki tego przewodu sa osmolone oleje) czy on ma isc do górnej czesci filtra powietrza?
[ Dodano: 06 Gru 2007 20:04 ]
ogi6 pisze:no to po co ona jest?? to kiedy bedzie szło cieplo powietrze z kolektora jak jest caly czas zamknieta na dól i nie ma mozeliwosci przejscie powietrza z kolektora???
zalozeniem jest, ze cieple powietrze idzie do silnika zanim sie nie rozgrzeje, na cieplym silniku przelacza sie na zimne powietrze
ogi6 pisze:ach czyli mam ja podlaczyc do filtra bo u mnie wisi swobodnie??? tylko czy gazniek mi si enie zabrudzi bo ona dochodzi chyba juz za filtr ten wymienny piurkowy??? i czy lpg w tym ni eprzeszkadza
nie zabrudzi, nie boj sie Jak na pracujacym silniku przylozysz do tej rurki to poczujesz powietrze z niej. Tak ma byc podlaczona do filtra, na ktorym jest dla niej duzy kruciec.
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
2. zepsuty termostat w obudowie filtra powietrza(znajduje sie wewnatrz, na scianie, taki prostokacik pomaranczowy chyba)
zazwyczaj to
zazwyczaj to
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
a mozna go dokupic i jak sprawdzic czy jest zepsuty??
sprawdzic bardzo prosto. Na zimnym silniku ma byc zassysane powietrze przez rurke idaca od niego do tej klapki w obudowie filtra. Natomiast na goracym silniku ma byc zamkniety i rurka ma nie byc zassysane powietrze. Zanim go wymienisz sprawdz czy te rurki nie sa dziurawe. Podcisnienie wytwarzane jest pod gaznikiem,
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 322 gości