Nie jedzie tak jak powinien :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Nie jedzie tak jak powinien :(

Post autor: Marek 81l » wt gru 04, 2007 19:39

Witam
Brak mi juz pomyslów na to auto wiec moze ktos z Was jeszcze cos wymysli.
Ok pol roku temu golfik zacząl troszke slabo jezdzic,nieznacznie ale ja wiedzialem ze to nie to co zawsze.
Niby wszystko bylo ok ale nie mial jak sie to mowi kopa :)
Dalem do roboty glowice,niestety mechanik niezbyt sie popisal bo po naprawie autko zaczeło palic olej a i tak nie zaczęło normalnie jezdzic.
Pomierzyłem kompreje i wyszło kolejno cylindry 11,11,8,5.
No to glowica jeszcze raz do roboty,tym razem do firmy.
Wrocila z naprawy i jest git,oleju ani grama nie bierze ,kompresja wszyedzie po 10,11.
A auto dalej nie chodzi.
Pomijam ustawienia rozrządu i zaplonu bo napewno wszystko jest ok.
Na dzien dzisiejszy wymienione sa :filtr paliwa,swiece(NGK 3 elektro),kable,filtr powietrza
Zastanawiam sie nad wymianą walka rozrzadu i tu pytanie czy pasuje do ABS wałek z RP?
Dla zobrazowania tego powiem ze mierzylem (co prawda domowo) przyspieszenie do 100 stoperem i wychodzi 27 sekund,czy moze ktos sprawdzic u siebie? No i max speed to naciągane 170km/h.
Silnik ABS golfik III z 93r.
Ja juz serio wymiękam,a brat ma mk2 z RP pod maską to nie uzywajac 5 biegu i tak zawsze jest z przodu.


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Awatar użytkownika
Rainman777
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr lut 14, 2007 18:31
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Rainman777 » wt gru 04, 2007 19:47

Marek 81l pisze:przyspieszenie do 100 stoperem i wychodzi 27 sekund
też mam silnik ABS i do sety mam przynajmiej 50% mniej niż ty
Marek 81l pisze:Na dzien dzisiejszy wymienione sa :filtr paliwa,swiece(NGK 3 elektro),kable,
czy napewno masz takie jak być powinny
szególnie bym sprawdził filtr paliwa potem świece.
Tak na marginesie kiedyś miałem reno clio Maxi i też zaczeło mulić. Okazało sie że do komputera dostała sie wilgoć i powstało coś w rodzaju soli. Ale reno to inna bajka nie ma co porównywać do :w VW :helm:


<B>VW PASSAT 1.8 Variant </B>
<I>CB President JohnnyII+Presiden Texas+oklejony+ wlepyx3</I> alu 17 215/40 :)
http://rainman777.fotosik.pl/albumy/174071.html
<B>Seicento VAN</B> 1.1 kucyka :)
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images33.fotosik.pl/67/8069dbc201f2da61.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt gru 04, 2007 21:48

Poszukaj świec 3 elektronowych NGK jak kolega pisze są dobre bo z GTI a co 3 elektrody to nie jedna


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » śr gru 05, 2007 14:51

taka moja rada jedz do elektryka - diagnostyka niech ci sprawdzi po kolei wszystko
ja tez bujalem sie z roznymi problemami , nieraz jest głupstwo a krwi napsuje



Awatar użytkownika
dj_bovorta
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw paź 04, 2007 15:51
Lokalizacja: Wola Mędrzechowska
Kontakt:

Post autor: dj_bovorta » śr gru 05, 2007 15:34

a ja stawiam na rozrzad mogl sie przestawic o zabek dwa


Looknij na moja golfiane
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127106

Str. 2 zdjecia noca

Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » czw gru 06, 2007 00:17

Swiece są takie jak przewiduje producent czyli własnie 3 Elektrodowe NGK.
Dzis wyczaiłem jeszcze ze podczas przyspieszania bardzo slychac buczenie tak jakby dziura w filtrze powietrza ale wszystko sprawdzalem i jak zwykle jest tak jak powinno.

Mam pytanko.
Kumpel mi dzis powiedział ze przy tym silniku jest programowalna mapa wtrysku czyli jezeli np przez 50km bedzie sie silnik butowało to bedzie zwawszy ,bardziej paliwozerny i szybszy,w sumie mnie to zastanowilo bo naleze do ludzi którzy nie mają zbyt ciezkiej nogi wiec moze sam go tak zamulilem.
Naprawde juz wariuje.
Rozrzadu juz nawet nie sprawdzam bo to bedzie 5 sprawdzenie w tym tygodniu.Napewno jest ok.

A powiedzcie mi jeszcze takie cos. Ile kabli powinna miec s.lambda?
Moja ma 1 i nic wiecej. Jak sprawdzic jej dzialanie?


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Awatar użytkownika
piertn
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: pt sty 05, 2007 20:32
Lokalizacja: Węgorzewo
Kontakt:

Post autor: piertn » czw sty 03, 2008 23:02

Tak w moim ABs-ie też jest jeden kabel przy sądzie lambda zajedz do mechaników u mnie spr gazownicy i powiedzieli że sonda bardzo wolno reaguje ale działa.
Ja w swoim właśnie dzisiaj spr i od 0 do 100 wmieściłem sie w 11sek na LPG mało tego max prędkośc to też 170km/h
Zerknij na zapłon może jest przestawiony doi tyłu


Oto mój nowy nabytek. Bon Jovi.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=210301

Zapraszam do oceny i podpowiedzi.

Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » sob sty 05, 2008 18:23

Czesciowo auto juz chodzi.Musze teraz przemierzyc przyspieszenie.
Dzis wymienilem pompe paliwa i nadal przy kroccu doplywowym do wtrysku wogóle nie ma cisnienia.
Zgasze auto,dzwigam maske,sciągam ten przewod (doprowadzający) i nic ani kropli.
I jak zwykle ide do bratka do RP a tam oblana cala komora silnika i cisnienie jak diabli.
Moze ktos sprawdzic w ABS-ie czy tam ma byc to cisnienie czy nie?
Czy w tym wtrysku jest jakis zaworek czy cos i jak sprawdzic jego poprawne działanie?


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob sty 05, 2008 18:51

Marek 81l pisze:wogóle nie ma cisnienia.
pompa ma zaworek, który nie pozwoli conąć się paliwu. Skoro więc nie masz ciśnienia to traci się gdzieś przy wtrysku. Myślę że albo leje ci wtryskiwacz albo masz uwalony regulator ciśnienia. Sprawdź wężyk podciśnieniowy co do niego dochodzi czy niema w nim benzyny.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jozekrjrj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
Lokalizacja: warszawa Targowek
Kontakt:

Post autor: jozekrjrj » sob sty 05, 2008 19:55

ja mierzyłem g-tech em to wyszło 14s na LPG w dwie osoby , pełen bagar , LPG na max i 1/2 zbiornika PB


a moze kat sie rozpadł i blokuje przepływ spalin


był mk3 GT



http://www.s-cam.pl/

Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » ndz sty 06, 2008 22:27

Paweł Marek pisze:
Marek 81l pisze:wogóle nie ma cisnienia.
pompa ma zaworek, który nie pozwoli conąć się paliwu. Skoro więc nie masz ciśnienia to traci się gdzieś przy wtrysku. Myślę że albo leje ci wtryskiwacz albo masz uwalony regulator ciśnienia. Sprawdź wężyk podciśnieniowy co do niego dochodzi czy niema w nim benzyny.
Ok jutro sprawdze.
Czy ten regulator cisnienia paliwa jest wymienialnny czy trzeba wymieniac cały wtrysk??
Pompa jest nowka wiec jesli w niej jest zaworek to musi byc ok.

Jozekrjrj auto juz chodzi prawie ok,tylko wyczówam nietaka reakcje na naciskanie pedału gazu podczas jazdy. Zbiera sie ok ale jakby z opoznieniem.
Ostatnio zmieniony ndz sty 06, 2008 22:28 przez Marek 81l, łącznie zmieniany 1 raz.


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 06, 2008 22:34

o ile wiem regulator do jednopunktów nie występuje niestety jako część zamienna, ale niech się wypowiedzą inni jeszcze.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » pn sty 07, 2008 21:53

Wiec tak to wygląda.
W tym wezyku co wychodzi z tyłu wtrysku i prowadzi do zaworka przy obudowie filtra powietrza paliwa niema,jest suchutki.Natomiast odkrylem ze jest dziurawy.
Zakleiłem ową dziure i moze jest troche lepiej ale to nie to :)
Ale stwierdzilem inną rzecz.
Jak scisne na maxa przewod paliwa powrotny to silnik sie lepiej wkreca na obroty i wtryskiwacz zaczyna jakby cykać,niestety nie sprawdzałem na drodze b nie chce wyjezdzac poza warsztat ze scisnietym powrotem.
Dzis przemierzyłem przyspiecho i wychodzi ok 17 sek do 100 wiec juz lepiej.
Moze razem do czegos dojdziemy.
Bardzo dziekuje za pomoc.


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn sty 07, 2008 22:08

Marek 81l pisze:Jak scisne na maxa przewod paliwa powrotny to silnik sie lepiej wkreca na obroty i wtryskiwacz zaczyna jakby cykać
własciwie nie trzeba chyba więcej dowodów na regulator, w każdym razie w moim 2E tak by było, ale to jednopunkt, nie czaję dokładnie rozkładu elementów.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 323 gości