witam zakłądam nowy temat bo szukam 2 godz i nigdzie nie jest napisane jak postępować przy wymianie sprzęgłą. Nie byloby problemu gdymy ściągnieta z adresu http://rs67.rapidshare.com/files/109833 ... _6-1_8.rar isntrukcja posiadala strone 165
prosze o pomoc czyli podanie w kolejności czynności jakie należy wykonać w celu wymiany tarczy i docisku sprzęgła w golfie 2 1,6 kat
Jak wymienic sprzeglo w 1.6
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak wymienic sprzeglo w 1.6
Ostatnio zmieniony sob gru 08, 2007 02:17 przez basior, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 273
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 10:16
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Kontakt:
wymiana sprzęgła :
1.Podnosisz samochód ,zdejmujesz koła ,rozkrecasz te poziome śruby od sworzni (nie ruszaj 3 pionowych bo rozlegulujesz ustawienie zbieżności)
2.Odkręcasz półosie od skrzyni po 6 śrub na stronę
3.Odłączasz linkę sprzęgła i linkę prędkościomierza
4.Odłączasz akumulator i wyjmujesz rozrusznik
5.Luzujesz śruby mocujące skrzynie do silnika
6.Podstawiasz jakiś podnośnik pod silnik żeby nie opadł (najlepiej pod miskę ale przez jakąś deseczkę żeby nie uszkodzić miski)
7.Odkręcasz wspornik poduszki przy skrzyni biegów ,prawdopodobnie też trzeba wyjąć poduszkę i wspornik przy chłodnicy
8.Teraz już tylko powinno się odkręcić śruby mocujące SB do silnika ,zobacz też czy pomiędzy silnikiem a skrzynią jest blacha osłaniająca koło zamachowe
9.Teraz już skrzynia powinna dać się wyjąć
10.Możesz też całkowicie wyjąć półosie jest wtedy więcej miejsca ,w tym celu zanim jeszcze podniesiesz samochód musisz odkręcić nakrętki na przegubach
Myślę że wszystko napisałem co trzeba zrobić.
Aha jak już będziesz zakładał nowe sprzęgło,postaraj się idealnie ustawić tarczę względem koła zamachowego
1.Podnosisz samochód ,zdejmujesz koła ,rozkrecasz te poziome śruby od sworzni (nie ruszaj 3 pionowych bo rozlegulujesz ustawienie zbieżności)
2.Odkręcasz półosie od skrzyni po 6 śrub na stronę
3.Odłączasz linkę sprzęgła i linkę prędkościomierza
4.Odłączasz akumulator i wyjmujesz rozrusznik
5.Luzujesz śruby mocujące skrzynie do silnika
6.Podstawiasz jakiś podnośnik pod silnik żeby nie opadł (najlepiej pod miskę ale przez jakąś deseczkę żeby nie uszkodzić miski)
7.Odkręcasz wspornik poduszki przy skrzyni biegów ,prawdopodobnie też trzeba wyjąć poduszkę i wspornik przy chłodnicy
8.Teraz już tylko powinno się odkręcić śruby mocujące SB do silnika ,zobacz też czy pomiędzy silnikiem a skrzynią jest blacha osłaniająca koło zamachowe
9.Teraz już skrzynia powinna dać się wyjąć
10.Możesz też całkowicie wyjąć półosie jest wtedy więcej miejsca ,w tym celu zanim jeszcze podniesiesz samochód musisz odkręcić nakrętki na przegubach
Myślę że wszystko napisałem co trzeba zrobić.
Aha jak już będziesz zakładał nowe sprzęgło,postaraj się idealnie ustawić tarczę względem koła zamachowego
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 279 gości