Szum z kół tylnych mk3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Szum z kół tylnych mk3
Ostatnio wymieniłem oba łożyska, bo stare już miały sędziwy przebieg i po przejechaniu ok. 100km zaczął się wydobywać szum z tych nowych łożysk. Zakładałem je porządnie, wszystko ładnie wbiłem, nasmarowałem i dokręciłem na maxa i poluzowałem ¼ obrotu.
Może mam je za bardzo przykręcone, ale koło na lewarku pokręcone kręci się swobodnie.
Może mam je za bardzo przykręcone, ale koło na lewarku pokręcone kręci się swobodnie.
Golf 3 1,8 CL '92 75PS LPG + MFA
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
na moje oko to powinienes jeszcze popuscic 1/4 obrotu. jest,ale nie wiem.jak dokrecisz to mozesz miec nastepna wymianemaciuso pisze:jeszcze zapomniałem dodać, ze przy ostrzejszym skręcie przy predkości ok 30km.h szum ginie ale jak wyjde na prostą to znowu szumi. Jutro moze je jeszcze troszke bardziej dokręce i wrzuce do środka wiecej smaru. Moze to pomoże.... mam nadzieje
passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r
Z reguły zakładając nowe łożyska dokręca się je trochę mocniej, tak aby się ułożyły (obraca się trochę kołem).
Niezbędny luz łożysk ustawia się tak: pod nakrętką jest podkładka. Nakrętkę dokręca się tak aby można było czubkiem śrubokręta (bez robienia z niego dźwigni na kołnierzu piasty) minimalnie przesuwać podkładkę pod nakrętką. W takim stanie po założeniu koła wyczuwalny jest minimalny luz w łożysku i tak ma być.
Niezbędny luz łożysk ustawia się tak: pod nakrętką jest podkładka. Nakrętkę dokręca się tak aby można było czubkiem śrubokręta (bez robienia z niego dźwigni na kołnierzu piasty) minimalnie przesuwać podkładkę pod nakrętką. W takim stanie po założeniu koła wyczuwalny jest minimalny luz w łożysku i tak ma być.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 159 gości