nierowne obroty w mk2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
geno
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pn lis 08, 2004 14:49
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

nierowne obroty w mk2

Post autor: geno » czw lis 25, 2004 14:23

mam golfa 1.6 benzyna no i wydaje mi sie ze mam nierowne obroty na biegu jalowym, raz 1000 a raz 800,900 no i tak w kolko... czy jest to normalne?????



Awatar użytkownika
j_jasiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
Kontakt:

Post autor: j_jasiu » czw lis 25, 2004 14:27

Jaki silnik 1,6 PN??? Być może gaźnik gdzieś łapie lewe powietrze albo silniczek krokowy, ale moim zdaniem to takie falowanie jest dopuszczalne. Jak by ci wkręcał się na 2000 to wtedy miał byś problem.


Pozdrawiam
Jasiu II

Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104

Awatar użytkownika
geno
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pn lis 08, 2004 14:49
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: geno » czw lis 25, 2004 14:37

tak jest to silnik PN gaznik elektronicznie sterowany



Awatar użytkownika
j_jasiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
Kontakt:

Post autor: j_jasiu » czw lis 25, 2004 15:10

geno pisze:tak jest to silnik PN gaznik elektronicznie sterowany
Gaźnik 2EE miałem taki, pytanie więc takie:
1. Czy występuje falowanie ciągłe pomiędzy 1000 a 800 obr
2. Czy jest tak od czasu do czasu że raz zatrzymuje się wskaźnik na 1000 raz na 800 a raz na 900

Jak opcja 1 to pewnie coś z wolnymi obrotami, silniczek krokowy lub inne badziestwo, być może coś go zatyka lub zaczyna łapać lewe powietrze.

Jak opcja 2 to się ja bym się nie przejmował tylko jeździł, a wydaje mi się że to 2 opcja. Silnik 1,6 PN jest naprawdę bardzo przyjemny i dużo wybacza użytkownikowi jak o niego dba. Ale pilnował bym na twoim miejscu stanu gaźnika bo lubi pofiglować.


Pozdrawiam
Jasiu II

Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104

zed

Post autor: zed » wt sty 18, 2005 18:35

U mnie w silniczku 1.6 PN z gaźnikiem pierburg 2EE już doszedłem co było z wysokimi obrotami :hmm: . Walnięty był nastawnik przepustnicy. Po wymianie uszczelki pod gaźnik (myślałem że to ona powodowała ale radziłbym Ci ją sprawdzić) i nastawnika obroty mam elegancko ustawione i sie trzymaja :grin: . Oto fotka tego cuda więcej mogę przesłać na e-maila pozdro :pub:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 367 gości