Brak ogrzewania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pprezes4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn gru 03, 2007 15:51
Lokalizacja: rzeszów

Brak ogrzewania

Post autor: pprezes4 » pn gru 03, 2007 16:18

Witam!!! Mam taki problem i liczę na Wasza pomoc! Mianowicie przestało mi działać ogrzewanie w samochodzie no może nie przestało, bo cos tam grzeje, ale bardzo słabo. Dawniej po przejechaniu paru kilometrów było cieplutko a teraz po zrobieniu kilkudziesięciu dalej jest zimno uuuu. Dodam jeszcze ze wskaźniki pokazują taka temperaturę jak dawniej tylko ze nie grzeje w środku!



Awatar użytkownika
Rainman777
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr lut 14, 2007 18:31
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Rainman777 » pn gru 03, 2007 16:26

najpierw kolego sprawdź przewody doprowadzające wode do nagrzewnicy. Jeśli będą letnie to podejrzewam że zapchała ci się nagrzewnica. A jak z nadmuchem przy właczonym ogrzewaniu na maxa ja w poprzednim bolidzie miałem ten sam kłopocik okazało się że klapka która steruje powietrze na nagrzewnice wypadła z oski i powietrze zatrzymywało sie za nagrzewnicą.
Pozdrowionka


<B>VW PASSAT 1.8 Variant </B>
<I>CB President JohnnyII+Presiden Texas+oklejony+ wlepyx3</I> alu 17 215/40 :)
http://rainman777.fotosik.pl/albumy/174071.html
<B>Seicento VAN</B> 1.1 kucyka :)
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images33.fotosik.pl/67/8069dbc201f2da61.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Hiob
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: pt cze 08, 2007 14:16
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Hiob » pn gru 03, 2007 16:47

problemem moze byc tez pompa wody u mnie tak bylo


[b]Oceń mojego goferka http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=108481[/b]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/43/08c6ef6d1280be24.jpg[/img][/url]
Prace nad Car Audio rozpoczęte :D

Emilasty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 15:39
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Emilasty » pn gru 03, 2007 20:15

Koego drogi!
A nie masz może przypadkiem założonych na wężach dochodzących do nagrzewnicy dwóch termostatów połączonych ze sobą małym wężykiem?
Jeśli tak to je wyrzuć - jeśli masz takie urządzonko to zapraszam do przeszukiwania postów już publikowanych
Pozdrawiam, Emil



Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: simens » wt gru 04, 2007 00:39

Emilasty pisze:Koego drogi!
A nie masz może przypadkiem założonych na wężach dochodzących do nagrzewnicy dwóch termostatów połączonych ze sobą małym wężykiem?
Jeśli tak to je wyrzuć - jeśli masz takie urządzonko to zapraszam do przeszukiwania postów już publikowanych
Pozdrawiam, Emil
dokladnie tez to przerabialem.

ewentualnie jakbys ost czasy zmienial plyn w ukl chlodzenia to moze byc zapowietrzony uklad... :hmm:


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

pprezes4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn gru 03, 2007 15:51
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: pprezes4 » wt gru 04, 2007 11:25

Witam! Heh sprawdziłem i jeśli chodzi o to ze nagrzewnica jest zapchana to bym to wykluczył po przewody, które dochodzą do niej są gorące tak jeden jak i drugi dodam jeszcze ze auto mam od 2 lat i na początku zmieniłem płyn, ale wszystko potem było ok dopiero teraz od miesiąca mam ten problem odrzuciłbym tez termostat, bo według mnie działa,(bo waz na dole jest zimny dopiero po pewnym czasie zaczyna sie nagrzewać) a jeszcze te termostaty, które ida na nagrzewnice, ale nie wiem czy ja je mam patrzyłem, ale nie wiem gdzie maja być i jak wyglądają.



Awatar użytkownika
Gr@rM!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 02, 2007 23:53
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Post autor: Gr@rM! » wt gru 04, 2007 11:43

termostaty sa na wezach dochodzacyach do nagrzewnicy w odl ok 30 cm od niej, jesli je masz to proponuje wywalenie ich i w miejsce wmontowanie kawalka miedzianej rurki. Jesli to nie pomoze bedzimey myslec dalej.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1971948#1971948][size=134][color=grey][b]AFNik by Gr@rM! [/b][/color][/size][/url]

[img]http://img91.imageshack.us/img91/1672/podpissr.jpg[/img]

Awatar użytkownika
flinstone
FlinstoneWagen
FlinstoneWagen
Posty: 95
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 21:36
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: flinstone » wt gru 04, 2007 12:03

Niestety ten sposob ze sprawdzeniem czy obydwa węże doprowadzające są gorące, nie jest zawsze skuteczny. Czasem jak jest zamuloną,to gorący płyn przepływa tylko kilkoma kanalikami,takze obieg jest,węże sa gorące,ala za mała część nagrzewnicy działa by było to skuteczne. Tak miał mój starszy jeszcze w golfie jedynce. Operacje z octami i innymi środkami niewiele pomogły. Dopiero wymiana nagrzewnicy i przepłukanie układu pomogły. Pamietam,ze płynu wtedy nie wymienialismy tylko przefiltrowali przez gaze,ale to były inne czasy, kiedy jeszcze na baczność pod stołem przechodziłem :helm:


Jetta MK2 TeeDee-doprowadzona do stanu fabrycznego w wersji kanadyjskiej

pprezes4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn gru 03, 2007 15:51
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: pprezes4 » wt gru 04, 2007 12:57

heh, jeśli chodzi o termostaty to raczej ich nie mam no chyba ze w środku, ale w ta wątpię, bo tutaj mam całe przewody bez żadnych złączek czy czegoś tam a mam takie pytanie czy jak ściągnę te przewody od nagrzewnicy i spróbuje ja czymś przedmuchać albo przeczyścić czy to może pomóc, jeśli jest zatkana. Dzisiaj troszkę przy nim pracuje i zauważyłem ze jak wyłączę nadmuch w środku a po chwili go włączę to przez moment idzie cieplutkie powietrze, ale tylko chwile



Awatar użytkownika
flinstone
FlinstoneWagen
FlinstoneWagen
Posty: 95
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 21:36
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: flinstone » wt gru 04, 2007 14:50

no to to by świadczyło,że jednak masz przytkaną nagrzewnice. Jakiego masz golfa? Dwójkę? Po odłączeniu tych węży możesz przepłukać ją np wężem ogrodowym-o ile nie masz zwinietgo na zime :bajer: Nie polecałbym kerchera, bo takie ciśnienie może zniszczyć nagrzewnice-to jednak delikatne ustrojstwo;/. W golfie dwójce nagrzewnica stoi pionowo, także niestety szanse na to,ze takie płukanie pomoże sa,ale nie jakies duże. natomiast roboty przy tym niewiele więc warto spróbować :grin: A i ważna sprawa na koniec-wiadomo,ze po takim płukaniu zostanie troche wody w nagrzewnicy która rozcieńczy nieco płyn, dlatego warto potem dolać do niej płynu np wężem z góry,albo złączyc wszystko i do układu dolać nieco koncentratu.


Jetta MK2 TeeDee-doprowadzona do stanu fabrycznego w wersji kanadyjskiej

leoncio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 22:05
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: leoncio » wt gru 04, 2007 15:00

do tej operacji polecilbym jeszcze jakas plukanke do chlodnic zalac zostawic na troche i wtedy przeplukac



pprezes4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn gru 03, 2007 15:51
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: pprezes4 » wt gru 04, 2007 20:10

Heh no i nic z tego jutro chyba pojadę po nowa nagrzewnice wie ktoś ile może kosztować?



pprezes4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn gru 03, 2007 15:51
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: pprezes4 » wt gru 04, 2007 21:33

Heh zbieram sie zbieram he he i pewnie sie za to zabiore choc kolega podpowiedział mi jeszcze cos sprawdze a jak nie pomoze to biore sie za nagrzewnice

[/quote] w dziale FAQ masz fotoporadę mojego autorstwa jak to zrobić w miarę szybko i bez niespodzianek, teraz mam wrzątek z nadmuchów.

szukałem ale nie znalazłem!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 261 gości