Nie chce zapalic 1.8 automat

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ryba2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: ndz gru 02, 2007 10:27
Lokalizacja: aleksandrów łódzki
Kontakt:

Nie chce zapalic 1.8 automat

Post autor: ryba2 » ndz gru 02, 2007 11:41

witam wszystkich mam golfa II 1.8 kat benzyna na wielo wtrysku wielo punktowym automat kupiłem go prawie rok temu oczywiście jak zawsze na początku wymieniłem pasek rozrządu i napinacz, olej, filtr oleju, i filtr powietrza chodził dobrze tyle że pali strasznie dużo bo mniej więcej 12l/100km potem zaczoł mi na wolnych chodził i nie chciał na wyższe jak już wszedł to było oky świece miałem okopcone na czarno i czarny dym wymieniłem świece i kable wysokiego napięcia i nic okazało się że woda z chłodnicy szła do silnika ale nie zrobiła się piana z oleju wymieniłem uszczelkę pod głowicą pod pokrywą i uszczelniacze bo olej szedł przelewem zplanowałem głowice wyczyściłem zawory i wymieniłem uszczelki pod kolektorem wydechowym tyle że nie pracuje równo skacze sam na niskie i wysokie obroty i jak jest zimy to gaśnie mam podkręcone obroty w jeździe chodził bardzo dobrze chodzi nadal mi się wydaje że ucieka wodę bo jest zaciek pod uszczelką pod głowicą ale teraz mam problem i nie wiem jak temu zaradzić i co się mogło stać w środę jeździłem nim a w czwartek chciałem odpalić i nic tak jak był by na biegu ale był na "P" i na "N" też nic nawet nie zakręcił akumulator jest dobry światła i wszystko inne działa ale wygląda to jak by nie było napięcia w rozruszniku nie wiem czy ktoś mi może pomódz?? błagam!! czy to może poszła skrzynia biegów i zatrzymała się na biegu i dlatego tak się dzieje nie mam pojęcia błagam odpiszcie!!
Ostatnio zmieniony ndz gru 02, 2007 13:38 przez ryba2, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » ndz gru 02, 2007 12:11

Usterek może byc kilka pierwsza to uszkodzony bendinks w rozruszniku zobacz czy po przekręceniu kluczyka słychać takie ciche "klikniecie" byc moze sie zawiesił. Wina może leżeć po stronie elektryki tj blokady zapalenia silnika na "D" lub "R" Wcisnij hamulec i wtedy zapal go oczywiscie na "N" lub "P" Co do wysokiego spalania to sprawdz swiece jesli bedą nadal okopcone to problem moze byc w kopułce i palcu wysokoego napiecia - te elementy też się zuzywają a chyba ich nie wynieniłeś. lub mieszanka jest zbyt bogata - problem z wtryskami.

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

ryba2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: ndz gru 02, 2007 10:27
Lokalizacja: aleksandrów łódzki
Kontakt:

cdn.

Post autor: ryba2 » ndz gru 02, 2007 12:32

bardzo ci dziękuję Atomic10 za pomoc tak jak przekręcam kluczyk to słychać takie ciche stukanie bo jak mi się to stało to myślałem ze to akumulator i podłączyłem się do znajomego kablami i jak on próbował zapalić to ja słyszałem w okolicy silnika cykanie ale znajomy mi powiedział że jeżeli to bendinks to trzeba popukać w rozrusznik i powinien się odwiesić ale jak go odpalę to powinienem jechać do elektryka aby mi nasmarował rozrusznik bo to będzie się teraz zdarzało często bo sprężynka jest zardzewiała próbowałem z hamulcem wciśniętym odpalić na "P" lub "N" i nic. A co do kopułki to patrzyłem i raczej jest w dobrym stanie kable wysokiego napięcia mam nowe a świece nie są okopcone na czarno są takie jak powinny być. Jeszcze tylko to że po naprawie go i planowaniu głowicy i tak jak wyżej napisałem nie można mu ustawić obrotów ani zapłonem ani powietrzem i znajomy mówi że teraz tylko jedyne co to trzeba na komputer podjechać i ustawić i mam podkręcone obroty nie pracuje równo i jak jest zimny i go odpale i stoi to sam skacze po obrotach raz ma niskie zaraz wskakuje na bardzo wysokie a zaraz na bardzo niskie i pyrka tylko aż w końcu gaśnie ale w jeździe bardzo dobrze się sprawuje i jak się rozgrzeje to już nie gaśnie.

[ Dodano: 02 Gru 2007 12:27 ]
nie mogę znaleźć rozrusznika to jest jakaś paranoja podobno jest od spodu z lewej strony ale ja tam nic nie widzę po za wydechem i układem jezdnym nio oczywiście miska olejowa itd czy ktoś może mi w miarę precyzyjnie powiedzieć gdzie się znajduje rozrusznik i jak wygląda. błagam pomużcie piszcie bo bez auta jak bez ręki ;((



Awatar użytkownika
nerlst
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 00:21
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: nerlst » ndz gru 02, 2007 14:32

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#1521815 tutaj opisałem gdzie jest i jak wyjąć rozrusznik w automacie bez odkręcania półosi.


pzdr


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130709&postdays=0&postorder=asc&start=0

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » ndz gru 02, 2007 16:24

ryba2 pisze:powiedzieć gdzie się znajduje rozrusznik i jak wygląda.
Najprościej zlokalizować rozrusznik idąc po kablu od aku (plusowym, tym grubym) Faktycznie jest schowany za silnikiem.
Co do kłopotów z zapaleniem. Miałem podobny problem. Najpierw spróbuj na krótko.
Rozepnij czerwony (chyba) kabel który idzie ze stacyjki do rozrusznika. Ten koniec od automatu połącz z plusem aku. Jeśli zakręci tzn., że rozrusznik jest ok. Możesz założyć przekaźnik na tym kablu i powinno być dobrze. Jeśli to nie zadziała to pomyślimy co dalej. Temat przerabiałem dość dokładnie.



ryba2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: ndz gru 02, 2007 10:27
Lokalizacja: aleksandrów łódzki
Kontakt:

Post autor: ryba2 » pn gru 03, 2007 18:35

wiesz tyle że nie mogę dostać się i zobaczyć rozrusznika bo od góry praktycznie niema jak a od dołu nie mogę bo nie mam kanału i mam jeszcze jakąś osłonkę na wydechu która jeszcze bardzie uniemożliwia mi dostanie się do rozrusznika słyszałem że możliwe ze poszły szczotki w rozruszniku. A co do tego sprawdzania na krótko to kabel musiał bym odłączyć od stacyjki ten czerwony i podłączyć go pod akumulator. A mam jeszcze jedno pytanko bo od akumulatora od + idą trzy czerwone kable jeden idzie do alternatora drugi nie wiem albo do komputera a trzeci do środka auta i on ma na środku gniazdo w którym jest bezpiecznik starego typu biały 8 był spalony wymieniłem ale nic czy ktoś wie od czego on może być?? za pomoc wszystkim z góry dziękuje.



Awatar użytkownika
antek_wb3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 14:18
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: antek_wb3 » pn gru 03, 2007 19:46

kolego tez mam automata 1.8 pelen wtrysk ;] ochocho :D mam go jakies 3 msc ale tyle co z nim juz przeszedlem :D jesli chodzi o odpalanie to mialem ten sam problem zacholowalem go do elektryka i skasowal mnie 30zl wiec wlasciwie nie duzo ,,mowil ze to ponoc przewod wysokiego napiecia" nie wiem nie wnikalem w to czy poszedl jakis bezpiecznik czy cus bo byl on bardzo nie przyjemny :D wiecej do niego nie pojade :D ale naprawil i to sie liczy :okej: :PP

[ Dodano: 03 Gru 2007 18:49 ]
a rozrusznik masz pod kolektorem wylotowym ciezki temat ;]



ryba2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: ndz gru 02, 2007 10:27
Lokalizacja: aleksandrów łódzki
Kontakt:

Post autor: ryba2 » pn gru 03, 2007 21:15

wiem już gdzie się znajduje rozrusznik ale nie mogę go wypatrzyć bo z bury praktycznie niema jak a od dołu nie mam jak bo nie mam kanału po za tym teraz nie mam za bardzo czasu aby się zabrać za to i będę musiał poczekać z zabraniem się za cokolwiek do weekendu. A kabel wysokiego napięcia raczej to nie jest bo dopiero co wymieniłem te kable wszystkie :/ Ale dzięki za miłe chęci i za to że staracie się mi pomóc pozdrawiam ;)

[ Dodano: 04 Gru 2007 13:50 ]
patrzyłem na stacyjkę i owszem jest tam czerwony kabel ale nie da rady go wyjąć bo jest to cała kostka składająca się na różne kable a teraz w ogóle dzieje się coś dziwnego bo radio działa gra gdy włączę ogrzewanie tylnej szyby gaśnie wyłącza się tak jak by włączenie ogrzania tylnej szyby odcinało dopływ prądu do radia ale czemu bo mógł bym wnioskować że źle włożyłem kostkę od stacyjki ale przecież radio nie jest podłączone pod stacyjkę bo działa bez uruchomienia silnika ani bez przekręcenia do zapłonu i nie jest połączone z ogrzewanie i w dalszym ciągu nie mogę go odpalić buuuu :(



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 167 gości