kontrolka oleju paliwa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
kontrolka oleju paliwa
mam maly problem z kontrolka oleju paliwa.otoz po nieco dluzszej jezdzie ( najczesciej po miescie) zaczyna mi migac kontrolka oleju,a calkiem niedawno po zjezdzie z autostrady zaczelo mi cos brzeczec w liuczniku ze nie dalo sie wytrzymac i od tamtej pory mam problem z migajaca dioda od oleju.co moze bys tego przyczyna?mam nadzieje ze silnik nie zaczyna po woli konczyc swojego zywotu...
jaki to jest silnik??
ja mialem podobny problem ale ja sie poruszam MK2 z silnikiem 1.3 NZ z pelnym wtruskiem paliwa.
jezeli chodzi o brzeczenie to jest to tylko sygnalizacja dzwiekowa zeby przyciagnac Twoja uwage.
jezeli chodzi o cisnienie oleju to sprawdz jakie masz cisnienie oleju,wiaze sie to z wykreceniem jednego z czujnikow cisnienia oleju i wkrecenia tam cisnieniomierza (jezeli chodzi o pomiar cisnienia oleju to jezeli nie masz mozliwosci spr tego w warunkach domowych to jedz do warsztatu i kazdy warsztat teoretycznie powinien byc wyposarzony w taka aparature) jezeli cisnienie oleju bedzie ok to mozesz miec walniety z ktorys z czujnikow oleju , a jezeli cisnienie oleju bedzie nie takie jak ma byc o prawdopodobnie masz walnienta pompe oleju.
u mnie problem rozwiazal sie sam, skonczyly mi sie szczotki na alternatorze i pojawilo mi sie mniejsze napiecie w instalacji i elektronika zaczela swirowac ale po malym remoncie alternatora wszystko sie uspokoilo.
[ Dodano: 01 Gru 2007 10:28 ]
ja mialem podobny problem ale ja sie poruszam MK2 z silnikiem 1.3 NZ z pelnym wtruskiem paliwa.
jezeli chodzi o brzeczenie to jest to tylko sygnalizacja dzwiekowa zeby przyciagnac Twoja uwage.
jezeli chodzi o cisnienie oleju to sprawdz jakie masz cisnienie oleju,wiaze sie to z wykreceniem jednego z czujnikow cisnienia oleju i wkrecenia tam cisnieniomierza (jezeli chodzi o pomiar cisnienia oleju to jezeli nie masz mozliwosci spr tego w warunkach domowych to jedz do warsztatu i kazdy warsztat teoretycznie powinien byc wyposarzony w taka aparature) jezeli cisnienie oleju bedzie ok to mozesz miec walniety z ktorys z czujnikow oleju , a jezeli cisnienie oleju bedzie nie takie jak ma byc o prawdopodobnie masz walnienta pompe oleju.
u mnie problem rozwiazal sie sam, skonczyly mi sie szczotki na alternatorze i pojawilo mi sie mniejsze napiecie w instalacji i elektronika zaczela swirowac ale po malym remoncie alternatora wszystko sie uspokoilo.
[ Dodano: 01 Gru 2007 10:28 ]
dzidek-85
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 56 gości