Korektor położenia reflektorów - przekaźnik ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
oznaczenia z wtyczki a nie z wlacznika.
Wlacznik od swiatel:
1 szaroniebieski
2 szary
3 brazowy
4 brak przewodu
5 szarobialy
6 bialoczarny
7 czarnozolty
8 czerwony
9 szarozielony
10 szaroczarny
11 szaroczerwony
Regulator od swiatel:
1 brak przewodu
2 brak przewodu
3 brazowy
4 zolty
5 czerwononiebieski
6 brazowy
7 szaroniebieski
Wlacznik od swiatel:
1 szaroniebieski
2 szary
3 brazowy
4 brak przewodu
5 szarobialy
6 bialoczarny
7 czarnozolty
8 czerwony
9 szarozielony
10 szaroczarny
11 szaroczerwony
Regulator od swiatel:
1 brak przewodu
2 brak przewodu
3 brazowy
4 zolty
5 czerwononiebieski
6 brazowy
7 szaroniebieski
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Odłącz silniczki od wtyczek przy reflektorach, weź woltomierz, włącz krótkie światła i sprawdź - na żółtym powinno być +12V, na brązowym powinna być masa (sprawdź, czy jest przejście między tym brązowym, a nadwoziem), a na tym trzecim (nie pamiętam koloru) napięcie będzie się zmieniało w zależności od ustawienia pokrętła korektora. Ważne jest, abyś podczas tych pomiarów odłączył dwa silniczki, od każdego reflektora, bo jak jeden zostawisz, to na tej drugiej wtyczce będą zafałszowane pomiary. Jak wszystko ok, to masz uszkodzone silniczki, jak pomiary wyszły inaczej, to szukaj przyczyny w instalacji.
U mnie nie działał jeden silniczek - i właśnie jak odłaczyłem tylko ten jeden, to na tej wtyczce pojawiały się jakieś dziwne napięcia.
Sposobem na naprawę silniczka było jego rozebranie i przeczyszczenie wszystkich mechanizmów, umycie ich i nasmarowanie.
U mnie nie działał jeden silniczek - i właśnie jak odłaczyłem tylko ten jeden, to na tej wtyczce pojawiały się jakieś dziwne napięcia.
Sposobem na naprawę silniczka było jego rozebranie i przeczyszczenie wszystkich mechanizmów, umycie ich i nasmarowanie.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Dzięki za info - pomierzę wszystko.
Co do silniczków, to sprawdzałem je osobno i działają - tzn. do tego od strony kierowcy podpiąłem zasilanie prosto z akumulatora i działają oba - korektor wsadziłem do innego golfa i też jest okej - także problem pewnie z instalacją
no cóż - trza szukać.
Dzięki wielkie za info.
Co do silniczków, to sprawdzałem je osobno i działają - tzn. do tego od strony kierowcy podpiąłem zasilanie prosto z akumulatora i działają oba - korektor wsadziłem do innego golfa i też jest okej - także problem pewnie z instalacją
no cóż - trza szukać.
Dzięki wielkie za info.
właśnie szukam kogoś z autem które ma regulacje - i wtedy przełożę i sprawdzę.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 03 Gru 2007 08:14 ]
Piszę tylko, bo udało mi się rozwikłać zagadkę niedziałającego korektora...
Za skrzynką z przekaźnikami wypięła się zielona wtyczka, która była za to odpowiedzialna.
Sporo szukania, ale opłacało się.
Pozdrawiam
Pozdrawiam.
[ Dodano: 03 Gru 2007 08:14 ]
Piszę tylko, bo udało mi się rozwikłać zagadkę niedziałającego korektora...
Za skrzynką z przekaźnikami wypięła się zielona wtyczka, która była za to odpowiedzialna.
Sporo szukania, ale opłacało się.
Pozdrawiam
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Sprawdź, czy tam przypadkiem z tyłu nie masz takiego jakby rygla, do blokowania tych wtyczek. Nie pamiętam dokładnie, czy w golfach to było, wiem, ze w skodzie feicji jest takie coś, co blokuje wszystkie wtyczki w gniazdach i nie pozwala im się wysunąć.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 287 gości