Pobor energii z akumulatora w spoczynku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Pobor energii z akumulatora w spoczynku

Post autor: danioo » czw lis 29, 2007 19:43

Panowie ile powinny pobierać z akumulatora urządzenia w spoczynku??
U mnie jest niewielki iskrzenie jak dotykam klemą do akumulatora.
Ostatnio zmieniony czw lis 29, 2007 23:13 przez danioo, łącznie zmieniany 1 raz.


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Awatar użytkownika
woytasss_81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pt sie 11, 2006 17:07
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: woytasss_81 » czw lis 29, 2007 19:49

W momencie jak podłączysz kleme to zaiskrzy, ale to tylko jest przez ułamek sekundy, później to śladowe ilosci prądu płynie. Możesz nawet w szereg wpiąc amperomierz (miliamperomierz) zgasic nawet światełko w środku i zmierzyc. Jedynie co pobiera prąd to alarm w spoczynku, jeśli jest. Zmierz to zobaczysz około 20-30 mA to jest ok



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lis 29, 2007 19:57

woytasss_81 pisze: alarm w spoczynku,
własnie uzbrojony często pobiera więcej, to jeszcze zależy od paru rzeczy typu czujniki dodatkowe i sposób podlączenia blokady. W każdym razie warto sprawdzić pobór również przy uzbrojonym alarmie (trzymając wciśniętą krańcówkę klapy)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » czw lis 29, 2007 19:59

Nie mam alarmu, a amperomierz w mierniku mi sie sp********.
Nie mam nawet czym tego zmierzyć jasny gwint.


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Awatar użytkownika
woytasss_81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pt sie 11, 2006 17:07
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: woytasss_81 » czw lis 29, 2007 20:02

A kolega ma jakiś problem z odpalaniem, słabo trzyma akumulator, rozładowuje sie na postoju?



Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » czw lis 29, 2007 20:05

Ano mam problemy, zwłaszcza z odpalaniem po nocy lub jak postoi dłużej to nie zakręci za pierwszym razem i zresetują się zegarek i trip w liczniku.
Szukam przyczyny rozładowywania się "bateryjki". Może mam coś z instalacją i tak sie dzieje,a może już akku się zużył, a może alternator niedoładowuje?? W każdym bądź razie nie mam czym zmierzyć prądu nawet bo mi padł amperomierz w mierniku.


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Awatar użytkownika
tomasz369
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: ndz lut 25, 2007 21:54
Lokalizacja: Końskie

Post autor: tomasz369 » czw lis 29, 2007 20:13

Witam

Sprawdź także ładowanie !!!
Może to wina alternatora?
Mam podobny problem i nadal nierozwiązany

Pozdrawiam



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw lis 29, 2007 23:15

PRECYZUJ TEMATY !!!!!!


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Jozef
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: czw lut 24, 2005 09:50
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jozef » czw lis 29, 2007 23:27

Jeśli miałbyś możliwość to pożycz jakiś aku i spróbuj czy odpalanie będzie ok'. W ciągu dnia odpalasz bez problemu?



Awatar użytkownika
Młoda
KS KathStyle
KS KathStyle
Posty: 13145
Rejestracja: pn kwie 10, 2006 19:35
Lokalizacja: PO
Auto: Czarna Wdowa <3

Post autor: Młoda » czw lis 29, 2007 23:35

Ano mam problemy, zwłaszcza z odpalaniem po nocy lub jak postoi dłużej to nie zakręci za pierwszym razem i zresetują się zegarek i trip w liczniku.
bierz aku do domu i nakarm go prądem przez dobę :bajer: Ja tak miałam, ze mi liczniki sie wyzerował razem z zegarkiem, miał problem z odpaleniem tzn dłużej musiał być kręcony, poszedł na dobę pod prąd w domu i jest gut ;)

Druga przyczyna może byc taka, ze aku już ma swój wiek i ścianki grodziowe mogą mieć problemy z trzymaniem elektrolitów, które mogą sie mieszać a tym samym rozładowywać aku ... Tak czy siak bierz aku do domu i go podładuj ;)


:satan: Squad Nocne Mary Enigmatycznie... "(...) Jeśli niebo - to siódme, jeśli piekło -to samo dno. Żadnych półśrodków(...)"

Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » czw lis 29, 2007 23:41

Jozef pisze:Jeśli miałbyś możliwość to pożycz jakiś aku i spróbuj czy odpalanie będzie ok'. W ciągu dnia odpalasz bez problemu?
za trzecim razem zazwyczaj odpali ale tak jak pisałem reset musi byc.


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Awatar użytkownika
SławekUKF
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob sty 28, 2006 15:32
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: SławekUKF » pt lis 30, 2007 03:09

Sprawdź sobie czy coś faktycznie nie ciągnie prądu moze to być nawet uszkodzone radio w samochodzie



tsobanski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt gru 01, 2006 11:33
Lokalizacja: Mińs Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: tsobanski » pt lis 30, 2007 14:03

Mam identyczny problem w swoim aucie , z tym ze jest to Golf II. Coś " podbiera" prąd z akumulatora. W stanie spoczynku - tzn odłączone wszystko co niefabryczne ( radio ,alarm itp ), wyłączone światła , kluczyki wyjęte ze stacyjki pozamykane wszystkie drzwi ( żadnego oświetlena wewnętrznego ) , pobór prądu wynosi ok 1,2 A . W przypadku odłaczenia wszystkiego jak wcześniej wymieniłem jedynym elementem pobierającym prąd jest ( powinien być) zegarek w tablicy wskaźników, ale to jego zapotrzebowanie nie powinno być wyższe niż jakieś 50 - 100 mA . Dziś sprubuję podłaczać poszczególne obwody wyjmując poszczególne bezpieczniki żeby spróbowac zlokalizowac to coś co zżera mi tyle rądu - dam znać jak coś się uda zlokalizować.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 374 gości