Spalona pompa paliwa (chyba)....

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

malgosk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob gru 25, 2004 18:28
Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa

Spalona pompa paliwa (chyba)....

Post autor: malgosk » wt lip 05, 2005 19:25

Witam wszystkich. Może ktoś z Was przyzył już coś takiego. Wyjąłem pompę z baku i podłączyłem do akumulatora. Nie działa. Spalona? A może jest tam jakiś bezpiecznik...

Wiem, naiwnie gadam, ale może jest coś o czym nie wiem.

Dodam, że mam MK3 z silnikiem 1,4 i jezdziłem od dawna na gazie, z bardzo małą ilością paliwa.

Acha: za ile można kupić taką pompę na szrocie?

:green_fuck: :kac:



Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » wt lip 05, 2005 19:42

prawdopodobnie jest spalona, z tego co się orientuję to nie powinno jej włańczać gdy nie ma paliwka ,bo wtedy się przepala



Jozef
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: czw lut 24, 2005 09:50
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jozef » śr lip 06, 2005 07:05

Pompę kupisz na giełdzie za 80 - 100 zł. A czy stara jest spalona? To bardzo rzadki przypadek, daj ja sprawdzić do elektryka



Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » śr lip 06, 2005 10:47

Miałem to samo.Tez kupiłem golfika jak mial juz LPG i koles mial tyle benzyny w baku ze nawet wskaznik nie drgnął, wiec trudno sie dziwic ze za miesiac siadła mi pompa.Za nową dałem 300zł, a co do goełdy to nie wiem za ile chodzą :chytry:



malgosk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob gru 25, 2004 18:28
Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa

Post autor: malgosk » pn lip 11, 2005 18:41

Ja już nic nie rozumiem... Podłączyłem pompę bezpośrednio do akumulatora i nie działała. Już zacząłem szukać nowej pompy, gdy po tygodniu, z ciekawości przełączyłem na paliwo. I... DZIAŁA!!!

Jednak na niskich obrotach jest tak słabiutki, że ledwo się kręci, a nawet sam gaśnie. Ale jechać na paliwie można.

Czy ktoś rozumie coś z tego???? :crazy:

[ Dodano: Pon Lip 11, 2005 18:54 ]
I jeszcze jedna uwaga: wcześniej już też mi się to zdarzyło...



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pn lip 11, 2005 19:18

Jeszcze kula, ale może być przyjarana... Najpierw jednak sprawdziłbym filtr paliwa (metalowa puszka w okolicach tylnych siedzeń dostępna tylko od spodu - jeżeli jest tak samo jak w passacie) Jak było mało paliwka, mógł zaciągnąć szlam z dna zbiornika i zapaprać filtr tak, że teraz ma duże opory przepływu. A przysłąbej pompie tym bardziej.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

malgosk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob gru 25, 2004 18:28
Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa

Post autor: malgosk » pn lip 11, 2005 19:28

Filtr paliwa właśnie wymieniłem. Możliwe, że pompa już ma dość...

:hmm:



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pn lip 11, 2005 19:29

sorki, kula = jeszcze działa, ale kulawo :)



Awatar użytkownika
VAUER6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: ndz wrz 19, 2004 19:53
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: VAUER6 » pn lip 11, 2005 19:43

Pompa paliwa nie moze chodzic na sucho,poniewaz paliwo ja smaruje.Czesto wlasnie gazownicy o tym zapominaja i pozniej problem.
Aczkolwiek mogla poprostu eksploatacyjnie pasc,u mnie tak bylo,byl slaby,raz chodzila raz nie az w koncu powiedziala dosc! :hehe:



Awatar użytkownika
Bożuch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 22:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Bożuch » pn lip 11, 2005 20:49

Popieram kolegoe!!!
Podobno jak się jeździ na gazie to trzeba mieć przynajmiej 1/4 paliwa w baku i czasami go przepalić na benzynie bo inaczej pompa padnie!


PozdraVWiam - Tomek :pub:

zapraszam do oględzin mojego VWeja :bajer:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224068

Awatar użytkownika
maciek 1.8
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pt cze 03, 2005 10:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: maciek 1.8 » wt lip 12, 2005 08:59

jak będziesz kupował pompę to sprawdz jakie daje ciśnienie, nie powinno być mniejsze niż 2 atmosfery. sprawdz też starą to będziesz wiedział na 100% czy jest padnięta


kupię alternator do mk2 1.8 RP bez wspomagania

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt lip 12, 2005 09:12

VAUER6 pisze:Pompa paliwa nie moze chodzic na sucho,poniewaz paliwo ja smaruje.Czesto wlasnie gazownicy o tym zapominaja i pozniej problem.
Aczkolwiek mogla poprostu eksploatacyjnie pasc,u mnie tak bylo,byl slaby,raz chodzila raz nie az w koncu powiedziala dosc! :hehe:

nie "gazownicy" bo to montujacy gaz tylko te oszołomy ktore jezdza na gazie bo zal wlac do zbiornika za 4 zeta jak sie leje za 1,7 a pozniej sie beka na nowa pompe :)
P.s.ja mam u siebie 2/3 zbiornika wachy. tylko przed rajdami mam mniej bo niepotrzebny ciezar


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

malgosk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob gru 25, 2004 18:28
Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa

Post autor: malgosk » wt lip 12, 2005 15:28

Dzięki,

jestem oszołomem wg ciebie... toś mi pomógł... a co do pompy, to działa jak się patrzy. Zrobiłem reset kompa i po problemie. :)

:chytry:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 128 gości