Procedura instalowania nowych zegarów VAGem w TDI

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Procedura instalowania nowych zegarów VAGem w TDI

Post autor: czajaa22 » ndz lis 25, 2007 23:43

Wiat mkoledzy mam nowy licnzik z loginem oczywiscie. Przeczytalem porade na stronie seata dotyczaca montazu mfa bo to bede robil. Nie chce zmieniac kilometrów bo sa ok wiec tylko chce zainstalowac licznik przy pomocy programu vag com usb kkl 409.1 co za tym idzie klucze no i immo tylk one iwiem czy tez musze dopasowac ten licznik do sterownika silnika cyz nei trzeba prosze o pomoc? Dostale mtaka porade od klubowicza seata:
wystarczy tylko zrobic tak:

17 zegary
11 login ( nowych zegarow)
10 adaptacja
21 nr kanalu i tu wpisac 0 i dac SAVE
potem zrobic np 2 dla 2 kluczykow i dac SAVE
potem wkladac kluczyki i przekrecic stacyjke i nastepny kluczyk (lampka immo
powinna zgasnac ( mrygnbie i zgasnie ) to zaprogramowala kluczyk i nastepny
kluczyk)
potem 10
00 nr kanalu i SAVE
wylaczyc na 60sek stacyjke
odpalamy

Oraz stronke:

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/I ... pping.html

Glownie mi chodzi o t oczy trzeba dopasowywac licznik do silnika i czy jest potrzebny do tego login starego licznika bo nowego mam. Pozdro.
Ostatnio zmieniony pn lis 26, 2007 11:18 przez czajaa22, łącznie zmieniany 2 razy.


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

greg

Post autor: greg » pn lis 26, 2007 00:08

czajaa22 pisze:lownie mi chodzi o t oczy trzeba dopasowywac licznik do silnika i czy jest potrzebny do tego login starego licznika bo nowego mam. Pozdro.
tzreb adopasować nowy do kompa silnika + immo w kluczykach



Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » pn lis 26, 2007 00:44

Hmm tylko jak? Zamienic stary kod licznika na nowy czy jak? Z kluczmai nei ma problemu wiem jak to zrobic. Moze ktos ma procedury do vaga?Bede szperal dalej i szukal. Pozdro Greg.


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

greg

Post autor: greg » pn lis 26, 2007 00:49

czajaa22 pisze:Moze ktos ma procedury do vaga?
no ba - forum passata jest kopalnią wiedzy w tej dziedzinie.
czajaa22 pisze:Z kluczmai nei ma problemu wiem jak to zrobic
a pastylki masz?



Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » pn lis 26, 2007 00:57

Jakei pastylki chodzi ci o transpondery nei trzeba nowych tak czytalem mozna dopasowac stare do licnzika. Tak wynika z porady ze strony seata.


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

greg

Post autor: greg » pn lis 26, 2007 01:10

czajaa22, no to życzę powodzenia - crypto 48 są jednokrotnego kodowania



Awatar użytkownika
inspire
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
Lokalizacja: ???

Post autor: inspire » pn lis 26, 2007 21:09

czajaa22 pisze:mozna dopasowac stare do licnzika
tak ale bodajrze do roku 2000
bo ja mam z 2001 i juz mam zmienione na c48


Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » pn lis 26, 2007 23:31

Hmm nei wiem o czym mowicie. Czyli nei mozna zaprogramowac starych kluczy bo transpondery sa jednorazowe a jaki koszt wlozenia nowych w takim razie i gdzie je mozna dostac?


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

greg

Post autor: greg » pn lis 26, 2007 23:33

czajaa22 pisze:a jaki koszt wlozenia nowych w takim razie i gdzie je mozna dostac?
12zł za sztukę allegro :bigok:



bm86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:49
Lokalizacja: Małopolska- Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: bm86 » wt lis 27, 2007 20:34

Transpondery Crypto 48 są blokowane do ponownego zapisu od około 2001 roku w górę. W starszych autach można je ponownie kodować, sprawdzone przeze mnie wielokrotnie.
Łatwo to sprawdzić, wkładając w maszynkę do kodowania transponderów.

Pozdr
Ostatnio zmieniony wt lis 27, 2007 20:36 przez bm86, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
inspire
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
Lokalizacja: ???

Post autor: inspire » wt lis 27, 2007 21:56



Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » wt lis 27, 2007 23:31

Witam kolego bm86 jesli to prawda to sie ciesze i nei powinienem miec problemow z zaadoptowaniem starych kluczy do nowego licznika tak? A mozna to jakos sprawdzic oprocz maszyny do kodowania? Bo zaadoptuje licznik a pozniej nei ebde mogl kluczy i lipa nei odpae auta ani nie zaloze licznika starego ponownie bo nei ma mdo neigo kodu wiec bede uziemiony tak?


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

bm86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:49
Lokalizacja: Małopolska- Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: bm86 » śr lis 28, 2007 10:43

czajaa22 pisze:Witam kolego bm86 jesli to prawda to sie ciesze i nei powinienem miec problemow z zaadoptowaniem starych kluczy do nowego licznika tak? A mozna to jakos sprawdzic oprocz maszyny do kodowania? Bo zaadoptuje licznik a pozniej nei ebde mogl kluczy i lipa nei odpae auta ani nie zaloze licznika starego ponownie bo nie mam do niego kodu wiec bede uziemiony tak?
O transpondery się nie bój, skoro auto masz z przed 2000 roku. Inaczej nie sprawdzisz, prócz maszynki które pokaże ci że są odblokowane lub LCK, albo sprawdzić podczas adaptacji lampka kontrolna immobilizera zgaśnie jeśli transponder jest OK lub nie jeśli jest zły. Albo podejdź do jakiegoś punktu dorabiającego klucze i zapytaj czy mogą sprawdzić na maszynie czy transponder jest LCK czy czysty, no chyba, że nie takich punktów usługowych. :grin:



Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » śr lis 28, 2007 19:52

hmm tutaj to nie bardzo. Do polski jade na swieta wiec tyam pojde i zobacze jakie sa te transpondery ale co t oznaczy LCK ?


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 335 gości