MK 3 1.8 Wspomaganie kierownicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Martinez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt maja 13, 2005 11:29
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

MK 3 1.8 Wspomaganie kierownicy

Post autor: Martinez » pn lip 11, 2005 14:53

witam, mam problem ze wspomaganiem otoz przy maxymalnym skrecie cos mi piszczy takjakby sie slizgal pasek mam nadzieje ze to nic powaznego
prosze o rade

pozdrawiam



Awatar użytkownika
lennox24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pt cze 03, 2005 15:42
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: lennox24 » pn lip 11, 2005 14:57

To naciągnij pasek.



Martinez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt maja 13, 2005 11:29
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Martinez » pn lip 11, 2005 15:14

TRZEBA JECHAC DO MECHANIKA CZY MOZNA SAMEMU GO NACIAGNAC?? I CZY DUZO JEST PRZY TYM ROBOTY ??
JESTEM TOTALNYM LAIKIEM I NIE ZNAM SIE NA MECHANICE ALE SZYBKO SIE UCZE :)



Awatar użytkownika
lennox24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pt cze 03, 2005 15:42
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: lennox24 » pn lip 11, 2005 15:34

Zajmie Ci to jakieś 5 minut. Na bokach obudowy ( nie wiem jak sie to fachowo nazywa ) w której jest zamontowana pompa zobaczysz 2 podłużne otwory w których są przykręcone śrubki trzeba je poluzować i tą obudową regulujesz naciąg paska.



Martinez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt maja 13, 2005 11:29
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Martinez » pn lip 11, 2005 16:01

ok, dzieki bardzo dzisiaj sprobuje z tym powalczyc



Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Re: MK 3 1.8 Wspomaganie kierownicy

Post autor: briano » pn lip 11, 2005 16:19

SŁuchaj jak tylko przy max skręcie i delikatnie to piszczy to ma prawo tak być u mnie pasek dyl i odp naciągnięty i mechanior powiedział że ma prawo tak być



Awatar użytkownika
Pablo Corrado
Forum Master
Forum Master
Posty: 1110
Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: Pablo Corrado » pn lip 11, 2005 23:19

Raczej zawsze będzie piszczeć, bądź popiskiwac przy MAX skręcie. Zaleca się wtedy minimalne popuszczenie kierownicy. Jeśli nie piszczy przy "normalnych" skrętach i czuć,że wspomaganie działa, to nie masz sie czym martwić.


Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.

Awatar użytkownika
cobe
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob cze 11, 2005 00:04
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: cobe » pn lip 18, 2005 23:51

no u mnie jest ten sam problem, przy maksymalnym skrecie kol w prawo lub lewo, pojawia sie ten odglos ... ale tylko wtedy gdy je skrecam maksymalnie, a jak troche odbije spowrotem to przestaje ... naprawde sie tym nie martwic?



Awatar użytkownika
lennox24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pt cze 03, 2005 15:42
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: lennox24 » wt lip 19, 2005 14:20

cobe pisze:no u mnie jest ten sam problem, przy maksymalnym skrecie kol w prawo lub lewo, pojawia sie ten odglos ... ale tylko wtedy gdy je skrecam maksymalnie, a jak troche odbije spowrotem to przestaje ... naprawde sie tym nie martwic?
Większośc na tym forum mówiła żeby się tym nie przejmować, więc idź za głosem ludu :)



Awatar użytkownika
cobe
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob cze 11, 2005 00:04
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: cobe » śr lip 20, 2005 23:19

lennox24 pisze:Większośc na tym forum mówiła żeby się tym nie przejmować, więc idź za głosem ludu

mam nadzieje, ze masz racje i obedzie sie to bez szwanku dla autka :-)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 133 gości