Jetta II centralny zamek przerobic na pilot
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
tu masz schemat alarmu http://www.amt-alarmy.pl/sklep/product_ ... ucts_id/14
dwa dodatkowe przekaźniki musisz mieć, żeby zamienić impulsy minusowe generowane przez alarm do sterowania centralem na plusowe, bo takich wymaga twoje auto, czyli misisz zrobić tzw. przerzutniki. Wpisz to w szukajkę na dole wyjdzie ci schemacik jak wygląda przerzutnik.
a tu masz ropiskę do MK2
KIERUNKI: (NA KOLUMNIE KIEROWNICY) : CZARNY Z BIAŁYM PASKIEM I CZARNY Z ZIELONYM PASKIEM.
(+) STAŁY : CZERWONY
(+) PO STACYJCE : ŻÓŁTY
POMPA: (Z LEWEJ STRONY NA SKRZYNCE BEZPIECZNIKÓW, NA NIEBIESKIM PRZEKAŹNIKU : BRĄZOWY Z ŻÓŁTYM PASKIEM
PNEUMATY : (+) CZERWONY Z ŻÓŁTYM I CZERWONY Z BIAŁYM , CZAS 3 SEKUNDY , NALEŻY ODCIĄĆ CZERWONY – STAŁY (+).
Jest taka "mniej więcej" ale powinieneś dać sobie radę
dwa dodatkowe przekaźniki musisz mieć, żeby zamienić impulsy minusowe generowane przez alarm do sterowania centralem na plusowe, bo takich wymaga twoje auto, czyli misisz zrobić tzw. przerzutniki. Wpisz to w szukajkę na dole wyjdzie ci schemacik jak wygląda przerzutnik.
a tu masz ropiskę do MK2
KIERUNKI: (NA KOLUMNIE KIEROWNICY) : CZARNY Z BIAŁYM PASKIEM I CZARNY Z ZIELONYM PASKIEM.
(+) STAŁY : CZERWONY
(+) PO STACYJCE : ŻÓŁTY
POMPA: (Z LEWEJ STRONY NA SKRZYNCE BEZPIECZNIKÓW, NA NIEBIESKIM PRZEKAŹNIKU : BRĄZOWY Z ŻÓŁTYM PASKIEM
PNEUMATY : (+) CZERWONY Z ŻÓŁTYM I CZERWONY Z BIAŁYM , CZAS 3 SEKUNDY , NALEŻY ODCIĄĆ CZERWONY – STAŁY (+).
Jest taka "mniej więcej" ale powinieneś dać sobie radę
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
popros sprzedawce o przeslanie instrukcji lub schematu elektrycznego i wrzuc go na forum. Bedziemy wtedy wiedziec dokladnie co bedzie potrzebne i czy przydadza sie te przekazniki do centralnego.
Podejzewam ze 2 beda potrzebne; jeden do zalaczenia zaplonu a drugi do uruchomienia rozrusznika.
Przekazniki ktore posiada ten koles to zwykle przekazniki samochodowe wraz z gniazdami wiec mozesz wstawic z jakiegos rozbitka lub wraka. U mnie w sklepie elektronicznym sa przekazniki po 2,5 zl - 10A ale do takich trzeba lutowac przewody
[ Dodano: 26 Lis 2007 22:07 ]
czyli 2 przekazniki musisz miec napewno: zaplon i rozrusznik
Masz jeszcze problem z centralnym bo nie masz przelacznika w silowniku i tak jak ci pisalem z pilota otworzy i zamkna ci sie wszystkie drzwi prucz kierowcy. Wiec albo wkladasz do drzwi od kierowcy silownik z audi b3 tak jak ktos to napisal wczesniej i dokladasz jeszcze 2 przekazniki lub kupujesz centralke do centralnego zamka i silownik. W pierwszym sposobie musisz polaczyc jeszcze silownik z pompka wezykiem. Drugi sposob wydaje mi sie tanszy i latwiejszy. Zestaw centralnego na 2 drzwi kosztuje ok 35 zl.
Podejzewam ze 2 beda potrzebne; jeden do zalaczenia zaplonu a drugi do uruchomienia rozrusznika.
Przekazniki ktore posiada ten koles to zwykle przekazniki samochodowe wraz z gniazdami wiec mozesz wstawic z jakiegos rozbitka lub wraka. U mnie w sklepie elektronicznym sa przekazniki po 2,5 zl - 10A ale do takich trzeba lutowac przewody
[ Dodano: 26 Lis 2007 22:07 ]
czyli 2 przekazniki musisz miec napewno: zaplon i rozrusznik
Masz jeszcze problem z centralnym bo nie masz przelacznika w silowniku i tak jak ci pisalem z pilota otworzy i zamkna ci sie wszystkie drzwi prucz kierowcy. Wiec albo wkladasz do drzwi od kierowcy silownik z audi b3 tak jak ktos to napisal wczesniej i dokladasz jeszcze 2 przekazniki lub kupujesz centralke do centralnego zamka i silownik. W pierwszym sposobie musisz polaczyc jeszcze silownik z pompka wezykiem. Drugi sposob wydaje mi sie tanszy i latwiejszy. Zestaw centralnego na 2 drzwi kosztuje ok 35 zl.
Ostatnio zmieniony pn lis 26, 2007 23:09 przez agrala, łącznie zmieniany 1 raz.
taki zwykły elektryczny siłownik to powinienem gdzieś miec, ale centralke niewiem czy znajde, ale to ten siłownik pneumatyczny od kierowcy bede musiał wyjąc czy poprostu doczepic ten drugi zeby sterował elektrycznie pneumatykiem?
Ostatnio zmieniony wt lis 27, 2007 01:24 przez kkarols16, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
u ciebie tak na prawde nie ma silownika w drzwiach tylko przelacznik. Ja zrobilem tak ze wywalilem ten fabryczny i w jego miejsce wstawilem elektryczny-podpialem do niego 3 przewody z tego starego od sterowania i 2 od zasilania silownika z centralki od elektrycznego centralnego. Przez to steruje tym silownikiem a ten silownik steruje pompa w bagazniku ktora zamyka reszte drzwi.
Silownik elektryczny musi byc typu MASTRER (5 przewodow: czarny, bvialy, brazowy - sterowanie, zielony, niebieski - zasilanie).
Mozesz podlaczyc 2 przewodowy SLAVE (zielony i niebieski) ale wtedy musisz zostawic tego fabrycznego w drzwiach a elektryczny podpiac tak by przesuwal rygiel
Tak czy owak centralke musisz miec tez od elektrycznego centralnego zamka, chyba ze zrobisz tak jak jest w audi b3
Silownik elektryczny musi byc typu MASTRER (5 przewodow: czarny, bvialy, brazowy - sterowanie, zielony, niebieski - zasilanie).
Mozesz podlaczyc 2 przewodowy SLAVE (zielony i niebieski) ale wtedy musisz zostawic tego fabrycznego w drzwiach a elektryczny podpiac tak by przesuwal rygiel
Tak czy owak centralke musisz miec tez od elektrycznego centralnego zamka, chyba ze zrobisz tak jak jest w audi b3
Dobra, z góry wielkie dzieki, juz chyba wszystko wiem co i jak.
[ Dodano: 29 Lis 2007 21:06 ]
Witam
trafił mi sie alarm w kupnie od kumpla, nówka nie podłączana 3 miesięczna za połowe ceny (tzn 150zł)
http://www.allegro.pl/item272365638_hur ... iadom.html
http://www.eltexco.pl/go/_info/reviews. ... tem=4#menu
mozliwe to jest? tylko co mnie zaciekawiło to w instrukcji pisze ze zdalne odpalanie to jest możliwe tylko w samochodach z automatyczną skrzynią biegów :/ da sie to podłączyc do samochodu z manualna skrzynią? oczewiscie zeby to odpalanie dzialalo.
Czy do tego zestawu musze też dokupować elektryczny siłownik i centralke???
pozdrawiam i dzieki za odp
[ Dodano: 29 Lis 2007 21:06 ]
Witam
trafił mi sie alarm w kupnie od kumpla, nówka nie podłączana 3 miesięczna za połowe ceny (tzn 150zł)
http://www.allegro.pl/item272365638_hur ... iadom.html
http://www.eltexco.pl/go/_info/reviews. ... tem=4#menu
mozliwe to jest? tylko co mnie zaciekawiło to w instrukcji pisze ze zdalne odpalanie to jest możliwe tylko w samochodach z automatyczną skrzynią biegów :/ da sie to podłączyc do samochodu z manualna skrzynią? oczewiscie zeby to odpalanie dzialalo.
Czy do tego zestawu musze też dokupować elektryczny siłownik i centralke???
pozdrawiam i dzieki za odp
Ostatnio zmieniony czw lis 29, 2007 23:38 przez kkarols16, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Alarm jest dobry bo jak cos sie bedzie dzialo z samochodem to pokaze ci to na wyswietlaczu i pilot zacznie wibrowac, juz nie bedziesz musial wygladac przez okno czy to twoj samochod czy sasiada. Ze schematu wynika ze jest mozliwosc odpalania go z pilota, nie potrzeba do tego skrzyni automatycznej, chociaz na automacie masz pewnosc ze samochod nigdzie nie pojedzie bo tu trzeba dodac gazu zeby ruszyl a jak masz zwykla skrzynie to moze ci auto odjechac. Sam milem kiedys taka przygode
Jezeli dostaniesz 5 przekaznikow wraz z podstawkami tak jak jest na zdjeciach to jest ok.
Alarm ma wyjscie na sterowanie centralnym zamkiem ale tu jest maly problem. Nie ma mozliwosci podpiecia samegho silownika i steruje on plusami. Wiec najlepszym wyjsciem dla ciebie jest zalozenie silownika od audi w dzrwiach kierowcy. w przeciwnym wypadku trzeba kupic lub zrobic przezutnik i dolozyc do tego silownik. Pierwsza wersja wychodzi taniej i jest w niej duzo mniej grzebania.
Pamietaj, jezeli bedziesz kupowal silownik to musi on miec miejsce na wezyk z powietrzem i na 3 przewody. Musisz jeszcze miec trojnik i wezyk zeby go podpiac
Silowniki masz na allegro http://www.allegro.pl/item274519487_aud ... _foto.html
http://www.allegro.pl/item271060260_sil ... di_80.html
http://www.allegro.pl/item273326588_sil ... ygaro.html
[ Dodano: 30 Lis 2007 09:37 ]
te silowniki roznia sie glowka, u mnie byla troche inna niz w tych co ci przeslalem.
Ale da sie zalozyc, skore te koles co sie odezwal tak zrobil. Jak chcesz to napisz do niego jak mu to pasowalo. Podaj mi swojego maila to ci przesle zdjecie silownika jakiego wyciaglem ze swoich drzwi to bedziesz mial porownanie
Jezeli dostaniesz 5 przekaznikow wraz z podstawkami tak jak jest na zdjeciach to jest ok.
Alarm ma wyjscie na sterowanie centralnym zamkiem ale tu jest maly problem. Nie ma mozliwosci podpiecia samegho silownika i steruje on plusami. Wiec najlepszym wyjsciem dla ciebie jest zalozenie silownika od audi w dzrwiach kierowcy. w przeciwnym wypadku trzeba kupic lub zrobic przezutnik i dolozyc do tego silownik. Pierwsza wersja wychodzi taniej i jest w niej duzo mniej grzebania.
Pamietaj, jezeli bedziesz kupowal silownik to musi on miec miejsce na wezyk z powietrzem i na 3 przewody. Musisz jeszcze miec trojnik i wezyk zeby go podpiac
Silowniki masz na allegro http://www.allegro.pl/item274519487_aud ... _foto.html
http://www.allegro.pl/item271060260_sil ... di_80.html
http://www.allegro.pl/item273326588_sil ... ygaro.html
[ Dodano: 30 Lis 2007 09:37 ]
te silowniki roznia sie glowka, u mnie byla troche inna niz w tych co ci przeslalem.
Ale da sie zalozyc, skore te koles co sie odezwal tak zrobil. Jak chcesz to napisz do niego jak mu to pasowalo. Podaj mi swojego maila to ci przesle zdjecie silownika jakiego wyciaglem ze swoich drzwi to bedziesz mial porownanie
Słyszałem ze jest możliwośc podłączenia tego alarmu do mojego samochodu (z pneumatycznym zamkiem vw jetta) bez kupowania dodatkowych siłowników itp
http://www.allegro.pl/item272365638_hur ... iadom.html
http://www.allegro.pl/item272365638_hur ... iadom.html
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony wt gru 04, 2007 20:22 przez kkarols16, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
jest, skoro stać cię na taki super wypas to tylko montować. Ale to samo ma prawie każdy z popularnych oferowanych obecnie alarmów o połowę tańszych od tego co pokazałeś.
I tak na podsumowanie. Jeśli Twój central działa to nie musisz dodawać żadnych dodatkowych siłowników. Jeśli coś nie działa to w dwójce jest to tak prosty układ że bardzo łatwo naprawić.
Z pierwszego rysunku używasz trzeciego scheamtu (positive trigger)
I tak na podsumowanie. Jeśli Twój central działa to nie musisz dodawać żadnych dodatkowych siłowników. Jeśli coś nie działa to w dwójce jest to tak prosty układ że bardzo łatwo naprawić.
Z pierwszego rysunku używasz trzeciego scheamtu (positive trigger)
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
z pierwszego rysunku wybierasz 4 schemat "Positive and negative tigger" i podlaczasz do niego silownik elektryczny: przewod niebieski i zielony.
Jezeli podlaczysz tak jak napisal Pawel Marek to nie zamkna ci sie drzwi od kierwocy bo nie jest puszczone powietrze do niego i musialbys wymienic tam silownik na taki do ktorego podlacza sie powietrze.
Jezeli chcialbys zrobic tak jak napisal Pawel Marek to lock i unlock musisz podlaczyc pod zewnetrzne przewody ktore dochodza do twojego silownika. Najlepiej sciagnac gume z wtyczki silownika zeby podpiac sie pod dobre przewody.
Jezeli uzyjesz schematy 4 to musisz miec silownik elektryczny 5 przewodowy a przewod czarny musisz podlaczyc pod srodkowy do wtyczki, przewod brazowy i bialy do zewnetrznych od wtyczki
Uzywajac schematu 3 musisz wstawic silownik pneumatyczny i puscic do niego powietrze a jezeli schematu 4 to silownika elektrycznego master (5 przewodow)
Jezeli podlaczysz tak jak napisal Pawel Marek to nie zamkna ci sie drzwi od kierwocy bo nie jest puszczone powietrze do niego i musialbys wymienic tam silownik na taki do ktorego podlacza sie powietrze.
Jezeli chcialbys zrobic tak jak napisal Pawel Marek to lock i unlock musisz podlaczyc pod zewnetrzne przewody ktore dochodza do twojego silownika. Najlepiej sciagnac gume z wtyczki silownika zeby podpiac sie pod dobre przewody.
Jezeli uzyjesz schematy 4 to musisz miec silownik elektryczny 5 przewodowy a przewod czarny musisz podlaczyc pod srodkowy do wtyczki, przewod brazowy i bialy do zewnetrznych od wtyczki
Uzywajac schematu 3 musisz wstawic silownik pneumatyczny i puscic do niego powietrze a jezeli schematu 4 to silownika elektrycznego master (5 przewodow)
Ostatnio zmieniony śr gru 05, 2007 21:39 przez agrala, łącznie zmieniany 2 razy.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości