Czy to początek końca UPG?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

LordOmen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: sob cze 16, 2007 08:52
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Czy to początek końca UPG?

Post autor: LordOmen » ndz lis 25, 2007 09:07

Witam. Od tygodnia mam problem z porannym odpaleniem auta. Po odpaleniu działa nierówno. Przy probie wyjscia na obroty wyzsze niz 1200-1500 auto zaczyna drzec i nie ciagnie rownomiernie. Kopci na bialo, ciecz ucieka powoli ale mam straty. Po rozgrzaniu problem ustepuje. Swiece,kable filtry po wymianie, paliwo 98, odpiecie czujnika nic nie daje, odpiecie od aku nic nie daje. Czy to objawy konczacej sie uszczelki pod glowica? Silnik ABU przebieg ok. 160000 (nie wiem dokladnie bo po wymianie). Jesli to uszczelka to jaka polecanie? Przy okazji chcialbym szklanki wymienic bo typowo w tym silniku klekocza. Jakie szklanki kupic? Czy jestem w stanie wykonac te czynnosci w garazu z podstawowymi narzedziami czy musze fatygowac sie do mechaniora? Czy ktos przeprowadzal wymiane szklanek w ABU i moze wspomoc kolege :) ? Pozdrawiam serdecznie



Awatar użytkownika
odzim
...
...
Posty: 2156
Rejestracja: pn mar 12, 2007 11:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: odzim » ndz lis 25, 2007 12:32

zrób sobie prosty test odkręc korek wlewu do oleju sprawdz czy nie masz nalotu białego jak jest a silnik był rozgrzany to uzczelka , przy uruchomionym motorze wyjmij miarke od oleju jak leci dymek to masz przedmuchy.



ojciec89
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: pt sty 28, 2005 19:04
Lokalizacja: Racibórz *ŚLĄSK*
Kontakt:

Post autor: ojciec89 » ndz lis 25, 2007 12:40

odłącz sonde lamda i zobacz czy jest różnica :bajer:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217703&postdays=0&postorder=asc&start=0 ...by ojciec89

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » ndz lis 25, 2007 13:05

sonda do zimnego silnika nic niema kolego (ojciec89)
Ostatnio zmieniony ndz lis 25, 2007 13:08 przez norek111, łącznie zmieniany 2 razy.



mucholus
Golfus szalonus
Posty: 91
Rejestracja: wt mar 20, 2007 15:50
Kontakt:

Post autor: mucholus » ndz lis 25, 2007 13:11

Dołączam się do tematu od kilku dni mam ten sam problem mianowicie rano mam problemy z odpaleniem za 1 razem albo nie odpali albo szaleją obroty i auto gaśnie:( Za 2 razem jest już normalnie auto zapali zachowuje się normalnie dodam, że gromadzi mi się "kawa z mlekiem" na korku od oleju ale auto pokonuje dziennie małe odcinki i podejrzewam, że jest niedogrzane i to skroplona para poruszana wiele razy na forum. Uszczelkę pod głowicą wymieniałem w marcu więc mało prawdopodobne, że już ją wydmuchało... Kopułka i palec nowy czy to mogą być przewody wysokiego napięcia?? Będę ogromnie wdzięczny za pomoc :pub:
Silnik 1.8 rocznik auta 92
Ostatnio zmieniony ndz lis 25, 2007 13:12 przez mucholus, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » ndz lis 25, 2007 13:15

moga to byc przewody lub swiece


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

mucholus
Golfus szalonus
Posty: 91
Rejestracja: wt mar 20, 2007 15:50
Kontakt:

Post autor: mucholus » ndz lis 25, 2007 13:18

Świece też wymieniłem więc nie pozostaje mi nic innego jak kupić przewody. Dzięki



Grzegorz288
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob lis 03, 2007 22:42
Lokalizacja: Nowosolna
Kontakt:

Post autor: Grzegorz288 » wt lis 27, 2007 10:27

A głowicce planowałeś?płynu ci nie ubywa?Może masz przedmuchy na jednym tłoku,lub zaworze,słabszą kompresje.Oj chyba remont...


Grześ

Awatar użytkownika
vinnie184
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw maja 11, 2006 16:05
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vinnie184 » wt lis 27, 2007 16:03

Ja mialem taką przypadłość w ABU, ze szczególnie zimą po odpaleniu zimnego szalał. Okazalo sie ze bylo sporo popieprzone, mianowicie... Rozpięte zasilanie podtrzymujace ECU, do tego na tej wtyczce siedzialo zasilanie do zaworu filtra węgla aktywnego i co najwazniejsze, brakowalo przekaznika podgrzewacza dolotowego - tego jeżyka pod monowtryskiem. Efekt byl taki, ze mi sie serce kroilo jak go uruchamialem rano. Nie dopalal. pierdzial, kopcil, przerywal zaplony itp itd. Od razu przelaczalem na LPG, bo jakos sobie lepiej z tym radzil. Naklnalem sie niewąsko.

Problemy zimowe juz mam za sobą, do tego wyprułem kata ostatnio i jestem na maxa zadowolony, nic nie szarpie, nic nie pyrga, chodzi ok.



mucholus
Golfus szalonus
Posty: 91
Rejestracja: wt mar 20, 2007 15:50
Kontakt:

Post autor: mucholus » czw lis 29, 2007 08:08

Witam pomogła zmiana przewodów wysokiego napięcia:) :okej: Na szczęscie:)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 245 gości