Mk III - ZAWIESZENIE

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
h2o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob mar 12, 2005 10:34
Lokalizacja: Dolnośląskie

Mk III - ZAWIESZENIE

Post autor: h2o » ndz lip 10, 2005 14:21

Witam

Chcę poprawic komfort jazdy moim golfem i w zasadzie rezygnuję ze sportowego zawieszenia. Zastanawiałem sie nad serią, ale ktoś gdzies mówił, że pod olejowe amory można włożyć sportowe springi. Czy w takim wypadku auto podniesie się czy nie? Bo nie wiem od czego zalezy wysokość zawieszenia - od sprężyny czy amortyzatora.
A druga sprawa to co myślicie o takim rozwiązaniu - seryjny amor i sportowa spręzyna? Możę byc czy się w to nie bawić? No i napiszcie czy w takim wypadku samochód podniesie sie czy raczej na tej sportowej spręzynie nadal będzie niski.

pozdrawiam



Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Re: Mk III - ZAWIESZENIE

Post autor: briano » ndz lip 10, 2005 14:38

Wyskość woza zależy głównie od spręzyny więc jak wstawisz niższe springi plus seria amor to i tak ci kicnie tyle ile napisał producent springów. Z tym też amory szybciej po dupie dostają a auto i tak będzie twrdsze. Jeżeli chcesz mieć koniecznie komfort i w miare wysoko to tylko seria , ewentualnie ciut krótsze od gti



Awatar użytkownika
h2o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob mar 12, 2005 10:34
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: h2o » ndz lip 10, 2005 17:44

No dobra to w taklim wypadku siądzie mi np. 40 mm tyle ile sprężyna jest krótsza tak? Ale wtedy i tak będzie wyższy bo mam sportowe amory i z tego co wiem one sa krótsze niż standardowe. Tak więc na mój chłopski rozum samochód i tak sie troche podniesie. Musze go podnieść bo opona o kawałek niepodgietego rantu zaczyna mi obcierać. Zreszta szerokie to wszystko mam ET felgi 25 :bigok: .

pozdrawiam



GHOSTRIDER

Post autor: GHOSTRIDER » ndz lip 10, 2005 22:29

skoro pozbywasz sie amorkow to moze chcial bys zeby zmienily wlasciciela
pawlo1113@op.pl



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » pn lip 11, 2005 16:18

ogólnie nie polecam zakładania sport sprężyn na serie amory, ale jak już to max 40mm nie niższe.....


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: briano » pn lip 11, 2005 16:23

No taaa się podniesie ale nie wiele :hmm: One są tylko troche krótsze bardziej chodzi io ich charakterstyke.



Awatar użytkownika
h2o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob mar 12, 2005 10:34
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: h2o » pn lip 11, 2005 18:21

Briano co masz na myśli mówiąc o charakterystyce? Ja się na tym nie znam. Najchetniej załozyłbym zawiechę od GT, ale ta chyba mi nie podojdzie. Przynajmniej z przodu. Ktoś mi pisał, że przy moim 1.6 podniesie mi za bardzo przód bo mam lżejszy silnik.
To może cos poradzicie. Wymieniać całe na serię czy co? Mi się podoba jednak GT bo jest w sam raz (ani za niskie, ani za wysoki). A tak na marginesie - GT ma inne amory niż seria, czy tylko krótsze springi?

pozdrawiam

PS Nie wiem czy kupowac amory uzywane czy noiwe? Może ktoś mam jakieś uzywki w bardzo dobrym stanie. Wiem że tacy się zdarzają jak wymieniają na sportowe. Dajcie znać.



Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: briano » pn lip 11, 2005 18:27

Na twoim miejscu to bym sprzedał te zawieszkę jak ci nie pasuje i jak chcesz troche wyzej i troche bardziej komfortowo to bym kupil np sprężyny jakieś np weteci -35mm do tego jakieś amory KYB lub blistein b4 i by było w sam raz :hmm: A faktycznie od gti to trzeba se odpuścić bo będzie jak motorówka wyglądał podniesiony przód



Awatar użytkownika
h2o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob mar 12, 2005 10:34
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: h2o » pn lip 11, 2005 19:10

Zapytam jeszcze czy -35 mm to nie bedzie za duzo? Są może jakieś spręzyny co obniżają mniej tzn. -30, 20 czy 10mm?



toki2

Post autor: toki2 » wt lip 12, 2005 08:09

ja założyłem -45 na przód i -35 na tył przy seryjnych amorkach. Auto siedzi niżej niż civic teścia. Ale jeździ się super. Ale tak jak ktoś napisał jest nisko.



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » wt lip 12, 2005 15:49

h2o pisze:Zapytam jeszcze czy -35 mm to nie bedzie za duzo? Są może jakieś spręzyny co obniżają mniej tzn. -30, 20 czy 10mm?
takich sprężyn raczej nie ma.....tzn można kupić np. 30mm ale to do gti/vr6 więc dodając fabryczne obniżenie tych wersji i tak wyjdzie 40mm ;)


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 347 gości