niedogrzany silnik
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
niedogrzany silnik
Mam mk 2 1.6 pn + gaz
Problem polega na tym ze samochód wcale nie osiąga temp 90 stopni. Wskazówka na zegarach jest cały czas na końcu tego białego pola dalej sie nie podnosi podczas jazdy.Natomiast na postoju jest wszystko ok. Nagrzewa sie i pokazuje ze silnik osiągnął te 90 stopni. Termostat wyjmowałem tydzień temu i otwiera sie prawidłowo. Jest jedna rzecz która mnie dziwi: jak zagrzewam samochód przy otwartym zbiorniczku wyrównawczym to jak sie trochę zagrzeje to płyn zaczyna sie podnosić aż go wywala przez zbiorniczek. Bąbelków powietrza nie widać!!!.
CZY JA MAM PADNIĘTA USZCZELKĘ POD GŁOWICĄ ?????
Przez to wszystko mam ciągle zimno w samochodzie a za oknem zima.
Problem polega na tym ze samochód wcale nie osiąga temp 90 stopni. Wskazówka na zegarach jest cały czas na końcu tego białego pola dalej sie nie podnosi podczas jazdy.Natomiast na postoju jest wszystko ok. Nagrzewa sie i pokazuje ze silnik osiągnął te 90 stopni. Termostat wyjmowałem tydzień temu i otwiera sie prawidłowo. Jest jedna rzecz która mnie dziwi: jak zagrzewam samochód przy otwartym zbiorniczku wyrównawczym to jak sie trochę zagrzeje to płyn zaczyna sie podnosić aż go wywala przez zbiorniczek. Bąbelków powietrza nie widać!!!.
CZY JA MAM PADNIĘTA USZCZELKĘ POD GŁOWICĄ ?????
Przez to wszystko mam ciągle zimno w samochodzie a za oknem zima.
[q uote="Golf GTi"]Nie zapomnij ze masz GAZZZZ ,ktory oziebia oklad chlodzenia , ja mam to samo w GTI i nie rusz mnie to.[/quote] nie zgadzam sie z Toba ja mam mk2 silnik 1.6 na gazie i jest u mnie w samoch goraco Moim zdaniem u kolegi cos innego moze byc to termostat ale reki nie dam sobie uciac
lubie swojego golfa 2
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: pt paź 26, 2007 13:13
- Lokalizacja: BYDGOSZCZ
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: ndz paź 28, 2007 22:03
- Lokalizacja: cieszyn
- Kontakt:
A co ma piernik do wiatraka (czyli czujnik temperatury do "energiczniejszego " obiegu w chłodnicy)....OSA... pisze:sprawdz sobie czujniki tem. bo jezeli sa walniete to obieg w chlodnicy jest energiczniejszy i bardzie chlodzi bo czujnik nie widzi ze zilnik jest zimny...
Toż to jakaś bzdura.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
podpinam się pod pytanie.
silnik 1,3 2G, też mam problem z niedogrzaniem kabiny...
ostatnio zauważyłem, że jak wkręcę silnik na chwilę na wyższe obroty, to zaczyna lecieć ciepłe powietrze.
jak postoję w korku (nawet przy rozgrzanym silniku), to znowu do kabiny zaczyna lecieć bardzo chłodne powietrze...
czy to może być wina kończącej się pompy wody, która na wolnych obrotach nie daje rady wtłoczyć płynu do nagrzewnicy?
jak dłuższy czas silnik pochodzi na wolnych obrotach, to mi wyrzuca płyn deklem w zbiorniczku...
dzięki za pomoc.
pozdr.
silnik 1,3 2G, też mam problem z niedogrzaniem kabiny...
ostatnio zauważyłem, że jak wkręcę silnik na chwilę na wyższe obroty, to zaczyna lecieć ciepłe powietrze.
jak postoję w korku (nawet przy rozgrzanym silniku), to znowu do kabiny zaczyna lecieć bardzo chłodne powietrze...
czy to może być wina kończącej się pompy wody, która na wolnych obrotach nie daje rady wtłoczyć płynu do nagrzewnicy?
jak dłuższy czas silnik pochodzi na wolnych obrotach, to mi wyrzuca płyn deklem w zbiorniczku...
dzięki za pomoc.
pozdr.
nie wszystko złoto, co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon.
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 217 gości