Zgasł podczas jazdy i koniec

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pn lis 26, 2007 11:13

Dla pewności sprawdż jeszcze rozrząd.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » pn lis 26, 2007 11:20

Pasek sprawdziłem i jest cały, znaki na rozrządzie pokrywają się



mucholus
Golfus szalonus
Posty: 91
Rejestracja: wt mar 20, 2007 15:50
Kontakt:

Post autor: mucholus » pn lis 26, 2007 13:16

Dla pewności sprawdź przekaźnik pompy paliwowej. To ten nad bezpiecznikami nr 20-22 oraz bezpiecznik numer 18 odpowiadajacy za pompe paliwową. U mnie w goferku auto nie chcialo zapalić wlaśnie z powodu tego cholernego przekaźnika:( Koszt wymiany 18 zł a może rozwiąże Twoje problemy



Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » pn lis 26, 2007 13:22

mucholus pisze:Dla pewności sprawdź przekaźnik pompy paliwowej. To ten nad bezpiecznikami nr 20-22 oraz bezpiecznik numer 18 odpowiadajacy za pompe paliwową. U mnie w goferku auto nie chcialo zapalić wlaśnie z powodu tego cholernego przekaźnika:( Koszt wymiany 18 zł a może rozwiąże Twoje problemy
Rozumiem ze chodzi o ten przekaźnik R12
Obrazek
Ostatnio zmieniony pn lis 26, 2007 13:23 przez herflik95, łącznie zmieniany 1 raz.



mucholus
Golfus szalonus
Posty: 91
Rejestracja: wt mar 20, 2007 15:50
Kontakt:

Post autor: mucholus » pn lis 26, 2007 13:45

Tak dokładnie chodzi o ten przekaźnik.



Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » pn lis 26, 2007 13:47

Ciekawe cio by się stało jak bym mu wzadził od 1.9tdi ten przekaźnik :grin:



mucholus
Golfus szalonus
Posty: 91
Rejestracja: wt mar 20, 2007 15:50
Kontakt:

Post autor: mucholus » pn lis 26, 2007 14:02

Nie znam się na tym na tyle żeby Ci powiedzieć na 100 % ale jeżeli mają taki sam schemat i ogólnie cyferki się na nich zgadzają i uklad pinów jest taki sam to spróbuj :)



Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » pn lis 26, 2007 14:06

może zechce jeździć na ON :rotfl: :rotfl: :rotfl:



czester
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: sob sty 15, 2005 11:04
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: czester » pn lis 26, 2007 14:26

skąd masz pewność że pompa pakiwa jest OK?? masz typowe objawy wskazujące na pompe. Sprawdz też wtyczki co wchodzą do "wtrysku"


http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES_250/78761

Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » pn lis 26, 2007 14:31

czester pisze:skąd masz pewność że pompa pakiwa jest OK?? masz typowe objawy wskazujące na pompe. Sprawdz też wtyczki co wchodzą do "wtrysku"
Zasadniczo pompe wymieniałem w tamtym roku bo sie zatarła z braku paliwa a od czasu kiedy jest nowa to nie dopuszczam zeby w baku było mniej niz 1/4 zbiornika



czester
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: sob sty 15, 2005 11:04
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: czester » pn lis 26, 2007 14:34

to że wymieniłeś w tamtym roku o niczym nie świadczy. Jak przekręcasz zapłon powinieneś słychać krótkie charakterystyczne buczenie, jeżeli nie słychać to trzeba szukać dalej np: czy dochodzi napięcie do niej.


http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES_250/78761

Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » pn lis 26, 2007 14:35

czester pisze:to że wymieniłeś w tamtym roku o niczym nie świadczy. Jak przekręcasz zapłon powinieneś słychać krótkie charakterystyczne buczenie, jeżeli nie słychać to trzeba szukać dalej np: czy dochodzi napięcie do niej.
Słychać buczenie bo od razu zwróciłem na to uwage



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 302 gości