Ciężko odpala za drugim razem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Ciężko odpala za drugim razem

Post autor: slawko333 » wt lis 20, 2007 21:08

szukalem tematu by byl podobny do mojego problemu ale nic nieznalazlem podobnego, a problem wyglada tak:
gdy odpalam silnik jak jest zimny np rano, odpala bez zarzutow za pierwszym razem nietrzeba go krecic, gdy po chwili zgasze silnik, lub przejade kilka km, i ponownie proboju odpalic to ni h... niechce odpalic, dopiero ok 5 razy musze pokrecic i odpali, i do tego musze mu jednorazowo dodac gazu bo muli go, a gdy jest dobrze rozgrzany pali jak zimny, czyli bardzo dobrze,
jaka moze byc tego przyczyna?
odpalam zawsze na benzynie
Ostatnio zmieniony wt lis 20, 2007 21:49 przez slawko333, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt lis 20, 2007 21:11

slawko333 pisze:niechce odpalic, dopiero ok 5 razy musze pokrecic
sprawdz wtedy czy masz iskrę



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: slawko333 » wt lis 20, 2007 21:16

a jak to sprawdzic? a moglbys mi wytlumaczyc co to moze byc?



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt lis 20, 2007 21:22

slawko333 pisze:a jak to sprawdzic?
nie chce odpalić - sprawdzając cewkę zdejmujesz z kopułki kabel WN przykładasz do masy( silnika ) po zakręceniu rozrusznikiem powinno bić napięcie na masę

[ Dodano: Wto Lis 20, 2007 20:24 ]
powiem ci ze mozę zalewac go gazem jak nie jest jeszcze rozgrzany a na 2 paliwach cięko w ogóle odapalic



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lis 20, 2007 21:24

Jeśli zaraz po uruchomieniu przełączasz na LPG to jest to zjawisko normalne, bo gaz skrapla się w wychłodzonych jego parowaniem elementach instalacji. Rada taka: jeśli przewidujesz że niedlugo po rannym odpaleniu będziesz wyłączał silnik, to nie pozwól mu włącznikiem się przełączyć na LPG


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jeanks5t
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: pt lut 09, 2007 03:39
Lokalizacja: Tomaszów Maz.

Post autor: jeanks5t » wt lis 20, 2007 21:27

Niedawno był taki temat, jednoznacznej odpowiedzi nie było, ale wielu z użytkowników ma ten sam problem. Niektórzy pisali że odpowiedzialny za to jest czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Ja też mam ten problem ale jeszcze nie sprawdzałem tego czujnika.



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: slawko333 » śr lis 21, 2007 00:03

ja po odpaleniu na Pb przelaczam od razu na lpg, wiec tu moze byc ta przyczyna?
wiec dlaczego na benie niemozna go odpalic?
jutro z ciekawosci odpale go na benzynie pojade tez 2km i sproboju znow odpalic



Grzegorz288
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob lis 03, 2007 22:42
Lokalizacja: Nowosolna
Kontakt:

Post autor: Grzegorz288 » śr lis 21, 2007 18:45

A dużo ci spala?Może być sonda lamba daje duża dawke paliwa i zalewa go.Jedz na ustawienie zapłonu.(w ostateczności słaba kompresja...)


Grześ

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lis 21, 2007 21:14

slawko333 pisze:wiec dlaczego na benie niemozna go odpalic?
ponieważ oprócz bezny leci do silnika gaz który wczesniej skroplił sie w reduktorze i przewodach. Więc chwilowo jest "podwójne paliwo" w sumie mieszanka zbyt bogata. Normalne zjawisko, rób jak naopisałem wczoraj i niczego nie szukaj.
Ostatnio zmieniony śr lis 21, 2007 21:15 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: slawko333 » czw lis 22, 2007 08:35

dzieki Paweł Marek, rzeczywiscie jest jak mowisz, na benzynie nieprzelanczajac na gaz pali po drugim razie na tyk, ale to nie jest wina instalacji, mam ja dopiero z 4miesiace



Awatar użytkownika
Amanda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pn gru 06, 2004 13:03
Lokalizacja: Płd. wlkp
Kontakt:

Post autor: Amanda » pn lis 26, 2007 12:43

jeanks5t pisze:Niedawno był taki temat, jednoznacznej odpowiedzi nie było, ale wielu z użytkowników ma ten sam problem. Niektórzy pisali że odpowiedzialny za to jest czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Ja też mam ten problem ale jeszcze nie sprawdzałem tego czujnika.
Może looknij TU


był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG

Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » wt lis 27, 2007 08:01

ja pale swojego tylko na gazie i mam ten sam problem , po przejechaniu kilkuset metrow do 2-3 km autko na gazie ciezko zapala , silnik musi obrocic kilka razy aby zalapal , efekt jest taki jak by byl zalany
Pozdrawiam


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

Awatar użytkownika
Amanda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pn gru 06, 2004 13:03
Lokalizacja: Płd. wlkp
Kontakt:

Post autor: Amanda » wt lis 27, 2007 08:55

Przybek pisze:ja pale swojego tylko na gazie i mam ten sam problem , po przejechaniu kilkuset metrow do 2-3 km autko na gazie ciezko zapala , silnik musi obrocic kilka razy aby zalapal , efekt jest taki jak by byl zalany
A reduktor czasami nie "przymarza"?
Przejedź te 2-3 km i zobacz czy reduktor jest już ciepły (choć trochę) czy zimny/lodowaty.
Jeżeli reszta układu chłodzenia jest juz ciepława, a reduktior zimny to jest on zapowietrzony (lub masz zbyt mało płynu).
A może zupełnie coś innego .... :grin:


był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG

Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » wt lis 27, 2007 14:36

reduktor jest letni , wydaje mi sie ze to gaz sie skrapla w letnim reduktorze , fakt ze czasami i latem mi sie to zdazalo


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 309 gości