Zablokowane drzwi...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zablokowane drzwi...
moze ktos sie z tym spotkał.
Mam centralny zamek w VW GOLF IV i prawe tylne drzwi sie zatrzasneły.
Zamek ich nie otwiera...
Od środka jak ciągnę za klamkę też lipa...
Mam centralny zamek w VW GOLF IV i prawe tylne drzwi sie zatrzasneły.
Zamek ich nie otwiera...
Od środka jak ciągnę za klamkę też lipa...
-
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Naprawa tylnych dzrzwi
Dzisiaj wlasnie rozwiazywalem ten problem:
Dodoam tylko ze mam pelna elektryke w drzwiach
Musisz sciagnac tapicerke od srodka:
2 srubki (torksy u mnie byly)na spodzie drzwi ciezki dostep ale po zlozeniu siedzen da rade podejsc choc przy tej dalszej(blizej konca auta) jest problem bo trzeba najpierw podwazyc i wyciagnac plastyk na progu:
podwazyc plastik na srodkowym slupku i podniesc go zeby puscily zatrzaski
wyciagnac z zatrzaskow caly plastik (bedzie cie ograniczal pas bezp ale wyciagac go nie trzeba tylko podniesc zeby miec jakis dostep)na progu lacznie z czescia w przednich drzwiah wiec tez musialem zdemontowac plastik przy uchwycie maski
odkrec druga srubke
trzeba podwazyc i sciagnac plastik oslaniajacy uchwyt do zamykania drzwi tam masz chyba 5 srubek (krzyzak)
nastepnie zdemontowac oslonke od klamki,sciagnac ciegielko,wyciagnac klameczke,sciagnac oslonke od bolca zamykajacego drzwi
teraz powoli sciagnij tapicerke
po zdemontowaniu calego mechanizmu szyby (niestety bez strat sie nie obylo-polamalem prowadnice szyby :/) musisz dostac sie do zamka i podwazyc zapadke i drzwi powinne sie otworzyc. nie jest to proste ale po dluzszej walce udalo sie
jeszcze nie poskladalem wszystkiego do kupy bo nastala ciemnosc wiec jutro part II chyba ze bedzie malo sprzyjajaca aura (zielona wyspa w zimiie nas nie rozpieszcza a garazu brak)
Dodoam tylko ze mam pelna elektryke w drzwiach
Musisz sciagnac tapicerke od srodka:
2 srubki (torksy u mnie byly)na spodzie drzwi ciezki dostep ale po zlozeniu siedzen da rade podejsc choc przy tej dalszej(blizej konca auta) jest problem bo trzeba najpierw podwazyc i wyciagnac plastyk na progu:
podwazyc plastik na srodkowym slupku i podniesc go zeby puscily zatrzaski
wyciagnac z zatrzaskow caly plastik (bedzie cie ograniczal pas bezp ale wyciagac go nie trzeba tylko podniesc zeby miec jakis dostep)na progu lacznie z czescia w przednich drzwiah wiec tez musialem zdemontowac plastik przy uchwycie maski
odkrec druga srubke
trzeba podwazyc i sciagnac plastik oslaniajacy uchwyt do zamykania drzwi tam masz chyba 5 srubek (krzyzak)
nastepnie zdemontowac oslonke od klamki,sciagnac ciegielko,wyciagnac klameczke,sciagnac oslonke od bolca zamykajacego drzwi
teraz powoli sciagnij tapicerke
po zdemontowaniu calego mechanizmu szyby (niestety bez strat sie nie obylo-polamalem prowadnice szyby :/) musisz dostac sie do zamka i podwazyc zapadke i drzwi powinne sie otworzyc. nie jest to proste ale po dluzszej walce udalo sie
jeszcze nie poskladalem wszystkiego do kupy bo nastala ciemnosc wiec jutro part II chyba ze bedzie malo sprzyjajaca aura (zielona wyspa w zimiie nas nie rozpieszcza a garazu brak)
Ostatnio zmieniony wt lis 27, 2007 01:33 przez sredniaq, łącznie zmieniany 2 razy.
podjechalem do goscia ktory otwii=era zablokowane drzwi ale jak zawolal 300zl to szybko sie zawrocilem
jutro zaczynam walke z moimi drzwiami dosyc mam dziwnych spojrzen ludzi ktorzy patrza jak przeskakuje z fotela na fotel
ten krotki opis naprawde pomoze dzieki kolego
jutro zaczynam walke z moimi drzwiami dosyc mam dziwnych spojrzen ludzi ktorzy patrza jak przeskakuje z fotela na fotel
ten krotki opis naprawde pomoze dzieki kolego
DUZO CZESCI DO MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129351
-
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Witam.
Właśnie rozwiązałem u siebie ten problem więc pisze na gorąco póki jeszcze ciśnienie mi nie zeszło.... ( w Golfie IV full elektryka)
Robiłem wg wskazówek sredniaq i trochę rozwinę ten temat:
Po zdjęciu tapicerki (jak dostaniemy się do blachy) należy odkręcić szybę. Podłączyć panel od sterowania szyb, zdjąć dwie czarne zaślepki z sporej wielkości (8 cm) otworów i opuścić szybę tak, żeby mieć dostęp do śrubek na zaciskach. Odkręcić je . (inaczej można zbić szybę próbując zdjąć blache ). Potem odkręcić wszystkie śruby i powypinać wszystkie wtyczki (głośnik, od centralnego, od regulacji lusterek...) włącznie ze zdjęciem silniczka do szyb. Ja musiałem powypinać też kable z zaczepów żeby mieć dostęp do zamka ( były za krótkie żeby odstawic na bok blache). Blache należy delikatnie pociągnąć i podnieść ku górze żeby najpierw wyszedł dół a potem reszta. ( prowadnice do szyby są zamatowane wysoko i szarpiąc sie z blachą można je powyginać/połamać). Jeżeli mamy już dostęp do zamka do juz jest indywidualna sprawa co komu mogło się zaciąć/ zepsuć. W moim przypadku była niedokręcona śrubka w nakładce koło zamka ( ktoś nie dokręcił bo gwint był zjechany) Ona zahaczała o linke z klamki zewnętrznej i troche wykrzywiła blaszkę do kt. jest zamocowana. Więc ciągnięcie za linki we wszystkie strony, wsadzanie palców gdzie sie da i naciskanie wszystkich ruchomych części nie pomagało. Dopiero jak przypadkiem popchnąłem tą blaszke ( na wysokości zamka w klamce zewnętrznej) w bok ( w kierunku słupka, tyłu samochodu ) to usłyszałem ciche pyknięcie i wtedy drzwi otworzyłem. Wygiąłem ją delikatnie w przeciwną stronę i wymieniłem śrubke i działa. Ze składaniem jeżeli ktoś rozkładał sam to nie będzie problemu. Dobrze jest tylko przed założeniem tapicerki podłączyć panel sterowania szyb i sprawdzić czy wszystko działa poprawnie....
Właśnie rozwiązałem u siebie ten problem więc pisze na gorąco póki jeszcze ciśnienie mi nie zeszło.... ( w Golfie IV full elektryka)
Robiłem wg wskazówek sredniaq i trochę rozwinę ten temat:
Po zdjęciu tapicerki (jak dostaniemy się do blachy) należy odkręcić szybę. Podłączyć panel od sterowania szyb, zdjąć dwie czarne zaślepki z sporej wielkości (8 cm) otworów i opuścić szybę tak, żeby mieć dostęp do śrubek na zaciskach. Odkręcić je . (inaczej można zbić szybę próbując zdjąć blache ). Potem odkręcić wszystkie śruby i powypinać wszystkie wtyczki (głośnik, od centralnego, od regulacji lusterek...) włącznie ze zdjęciem silniczka do szyb. Ja musiałem powypinać też kable z zaczepów żeby mieć dostęp do zamka ( były za krótkie żeby odstawic na bok blache). Blache należy delikatnie pociągnąć i podnieść ku górze żeby najpierw wyszedł dół a potem reszta. ( prowadnice do szyby są zamatowane wysoko i szarpiąc sie z blachą można je powyginać/połamać). Jeżeli mamy już dostęp do zamka do juz jest indywidualna sprawa co komu mogło się zaciąć/ zepsuć. W moim przypadku była niedokręcona śrubka w nakładce koło zamka ( ktoś nie dokręcił bo gwint był zjechany) Ona zahaczała o linke z klamki zewnętrznej i troche wykrzywiła blaszkę do kt. jest zamocowana. Więc ciągnięcie za linki we wszystkie strony, wsadzanie palców gdzie sie da i naciskanie wszystkich ruchomych części nie pomagało. Dopiero jak przypadkiem popchnąłem tą blaszke ( na wysokości zamka w klamce zewnętrznej) w bok ( w kierunku słupka, tyłu samochodu ) to usłyszałem ciche pyknięcie i wtedy drzwi otworzyłem. Wygiąłem ją delikatnie w przeciwną stronę i wymieniłem śrubke i działa. Ze składaniem jeżeli ktoś rozkładał sam to nie będzie problemu. Dobrze jest tylko przed założeniem tapicerki podłączyć panel sterowania szyb i sprawdzić czy wszystko działa poprawnie....
Pozdr. Error.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 166 gości