Brak iskry

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

**Gucio**
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: czw mar 30, 2006 22:37
Lokalizacja: Kraków

Brak iskry

Post autor: **Gucio** » pt lis 23, 2007 19:29

witam

kumpel zakupil niedawno golfera 2 1,8 silnik + gaz i 2 dni temu wszystko gralo ale kiedy wczoraj wjechal do garazu i dzisiaj rano probujac go odpalic autko nawet nie mruknelo po wzglednych ogledzinach doszedl ze niema iskry na swiecach ja tu stawiam na siadnieta cewke czekamy na jakies podpowiedzi pozdro



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt lis 23, 2007 19:44

witam

kumpel zakupil niedawno golfera 2 1,8 silnik + gaz i 2 dni temu wszystko gralo ale kiedy wczoraj wjechal do garazu i dzisiaj rano probujac go odpalic autko nawet nie mruknelo po wzglednych ogledzinach doszedl ze niema iskry na swiecach ja tu stawiam na siadnieta cewke czekamy na jakies podpowiedzi pozdro

albo cewka , albo cos w kopułce, powiedzmy palec zastrajkował, ja mialem przypadek ze sie wytopił okolo 1 cm , auto palilo, poki ciepły to odpalil , ale jak zgasł to za cholere.
Ale podejrzewam ze to bedzie cewka.jeszcze cos takiego jest jak czujnik hala, moze on mogl sobie darowac prace :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt lis 23, 2007 19:48

najczęściej cewka, na drugim miejscu hall. Sprawdź bezpieczniki.
Halla sprawdzisz dioda 3V + oporniczek podpinając ją pod szpileczkę wbita w środkowy przewód halla i masę. Wtyczki od halla oczywiście nie wyciągasz. Kolega kręci roizrusznikiem a ty patrzysz czy dioda miga, ma migać. Jeśli świeci ciągłym światłem to hall zepsuty, nie świeci to sprawdzasz czy jest zasilania halla na bocznych przewodach, i jeśli jest to hall zepsuty. Cewkę najlepiej podmienić na sprawną, pożyczyć, podpiąć wtyczkę i kabel WN, przytknąć jej obudowę do masy i zapalać.
Ostatnio zmieniony pt lis 23, 2007 19:49 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pt lis 23, 2007 19:48

stawiam na modul cewki to norma


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

**Gucio**
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: czw mar 30, 2006 22:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: **Gucio** » sob lis 24, 2007 12:13

wielkie dzieki panowie przekaze te wskazowki koledze ale ja mu to mowilem ale on oczywiscie kazal sie zapytac heh ok jesli jakis post pomoze to oczywiscie punkcik pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 286 gości