Swap z 1.6 na 1.8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
VwDarek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 525
Rejestracja: pt sie 11, 2006 17:54
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Swap z 1.6 na 1.8

Post autor: VwDarek » czw lis 22, 2007 14:40

Cześć...Wczoraj pojawił się pomysł na zamianę z 1,6 na 1,8... :grin: Znalazłem silniczek w ciekawej cenie...Z osprzętem, jedynie bez skrzyni..Skrzynie mam dobrą więc ją zostawię... :D Chciałem zapytać co będzie mi potrzebne do takiego przełożenia silników..(Co jeszcze muszę kupić żeby to wszystko jakoś jeździło i żeby było bezpiecznie) Proszę o odpowiedź bo mam mało czasu na decyzję :food: PozdroVWka :okej:
Ostatnio zmieniony czw lis 22, 2007 17:07 przez VwDarek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw lis 22, 2007 14:44

skoro masz osprzęt wraz z wiązkami przewodów + ECU teraz trochę czasu i chęci



Awatar użytkownika
VwDarek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 525
Rejestracja: pt sie 11, 2006 17:54
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: VwDarek » czw lis 22, 2007 14:45

dziejo pisze:+ ECU
Yyy ECU czyylii? :chytry: Nie jestem za bardzo obeznany w tych tematach :(
A Hebelki z GT też by się przydały nie?



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw lis 22, 2007 14:49

komputer - jednostka sterująca



Awatar użytkownika
VwDarek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 525
Rejestracja: pt sie 11, 2006 17:54
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: VwDarek » czw lis 22, 2007 14:50

dziejo, Aaa to spooko :) Hehe no tak..W NFS to było.. ;p :D

[ Dodano: 22 Lis 2007 13:56 ]
A jak jest z rocznikiem? Ja mam 89r a silnik jest z 91r...Jak by było z licznikiem np?



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw lis 22, 2007 15:12

licznik zapodajesz pod skrzynie jaka masz



Awatar użytkownika
VwDarek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 525
Rejestracja: pt sie 11, 2006 17:54
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: VwDarek » czw lis 22, 2007 15:27

A macie może jakieś stronki ze statystykami 1,8 GT po polsku? :chytry:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lis 22, 2007 16:48

Nie piszesz jaki masz osprzęt do 1,8 czy to wtrysk czy gaźnik? Mając EZ wystarczy silnik, a w starym gaźniku zmienić dwie główne dysze, pompkę przyśpieszacza na mocniejszą i jazda.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
VwDarek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 525
Rejestracja: pt sie 11, 2006 17:54
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: VwDarek » czw lis 22, 2007 18:02

Paweł Marek pisze:a w starym gaźniku
Chcę wymienić silnik głównie z powodu gaźnika...Ciągle się z nim coś je*ie... To jest 2e2 i do szału mnie doprowadza..Także jak by co to gaźnik zmieniam bo już do tego nie mam sił..
pompkę przyśpieszacza
A jak to wygląda i gdzie to jest? :grin:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lis 22, 2007 18:08

takie coś z przodu u doły z wystającym trzpieniem, jak sie wciśnie szybko gaz to dzignia naciska ten trzpień, a ten jest połączony z kwadratową membraną wtryskująca trochę dodatkowego paliwa coby się silnik przy przygazowaniu nie zmulił


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
VwDarek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 525
Rejestracja: pt sie 11, 2006 17:54
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: VwDarek » czw lis 22, 2007 18:20

Paweł Marek, Dzięki jutro tego poszukam :)

[ Dodano: 22 Lis 2007 18:36 ]
A chłodnica też jest inna? I te wszystkie zbiorniczki na płyn chłodniczy spryskiwacz itd?

[ Dodano: 22 Lis 2007 19:47 ]
Właśnie dowiedziałem się że oznaczenie silnika to RP... Dobry jest? :grin: Jakie ma zalety a jakie wady?



Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » pt lis 23, 2007 12:00

VwDarek, w takim razie przechodzisz z gaźnika na wtrysk jednopunktowy,potrzebujesz dodatkowo pompy paliwa elektrycznej do zbiornika paliwai czeka Cię zabawa z elektryką,potrzebujesz też wiedziec jaki asz ten swój licznik bo ten z `91 będzie na 90% z jedna wtyczka a u Ciebie zpewnie będzie z dwiema jak u mnie bo tez planuję SWAP z RF na RP...


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Awatar użytkownika
VwDarek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 525
Rejestracja: pt sie 11, 2006 17:54
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: VwDarek » pt lis 23, 2007 12:55

Leon_Wechtel, Tak mój jest na 2 wtyki bo już kiedyś miałem trochę zabawy z przekładaniem licznika..Co kupiłem jakiś to zły bo od Diesla np :grin:
Leon_Wechtel pisze:czeka Cię zabawa z elektryką,
Dużo tej zabawy? Ja tam nie lubię elektryki w samochodzie :helm:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 151 gości