Niebieski czujnik i zachowanie auta przy odpietej wtyczce?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Niebieski czujnik i zachowanie auta przy odpietej wtyczce?
Silnik PG.
Moim zdaniem jak sie sciągnie wtyczke z niebieskiego czujnika to obroty musza znacznie spasc? tak? spasc maja tak nisko ze silnik ma prawie przygasac? Dobrze mysle?
W moim przypadku obroty nie spadaja ,ale sie zwiekszaja o jakies 200
Czym to moze byc spowodowane ? Zle ustawionym zapłonem? rozrzadem?
Kolejna sprawa to spalanie stukowe ,od 3 tys pod obciazeniem wali jak z kałasza i przy 4-4.5 tys doładowanie jest 0.6 bara i ma zawieche... po tej zawieszce spada do 0.5 i nawet nie ma zamiaru wejsc wyzej.Dodam ze przed akcja rozbierz -wymien co sie da max doładowanie było 0.79 bara
Bede to ogarniał w weekend bo teraz nie mam czasu.Moze jakies sugestie?
Moim zdaniem jak sie sciągnie wtyczke z niebieskiego czujnika to obroty musza znacznie spasc? tak? spasc maja tak nisko ze silnik ma prawie przygasac? Dobrze mysle?
W moim przypadku obroty nie spadaja ,ale sie zwiekszaja o jakies 200
Czym to moze byc spowodowane ? Zle ustawionym zapłonem? rozrzadem?
Kolejna sprawa to spalanie stukowe ,od 3 tys pod obciazeniem wali jak z kałasza i przy 4-4.5 tys doładowanie jest 0.6 bara i ma zawieche... po tej zawieszce spada do 0.5 i nawet nie ma zamiaru wejsc wyzej.Dodam ze przed akcja rozbierz -wymien co sie da max doładowanie było 0.79 bara
Bede to ogarniał w weekend bo teraz nie mam czasu.Moze jakies sugestie?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 895
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Re: Niebieski czujnik i zachowanie auta przy odpietej wtyczc
mi tez sie zdaje ze powinny wzrastać! raczej ja tak mam a czujnik nowy z ASO!melon pisze:Silnik PG.
Moim zdaniem jak sie sciągnie wtyczke z niebieskiego czujnika to obroty musza znacznie spasc? tak? spasc maja tak nisko ze silnik ma prawie przygasac? Dobrze mysle?
W moim przypadku obroty nie spadaja ,ale sie zwiekszaja o jakies 200
Czym to moze byc spowodowane ? Zle ustawionym zapłonem? rozrzadem?
Kolejna sprawa to spalanie stukowe ,od 3 tys pod obciazeniem wali jak z kałasza i przy 4-4.5 tys doładowanie jest 0.6 bara i ma zawieche... po tej zawieszce spada do 0.5 i nawet nie ma zamiaru wejsc wyzej.Dodam ze przed akcja rozbierz -wymien co sie da max doładowanie było 0.79 bara
Bede to ogarniał w weekend bo teraz nie mam czasu.Moze jakies sugestie?
A to ciekawe bo na zdjetej wtyczce auta sie nie odpali....guti pisze:potwierdzam , obroty rosna, czujnik w miare rozgrzewania sie płynu zaczyna blokowac ssanie. Potwierdza to np fakt ze jak bedziesz probowal odpalic auto cieple na zdjetej wtyczce to auto bedzie mialo wieeeelkie problemy z przepaleniem nadmairu paliwa:)
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 895
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
mi sie wydaje ze jest takmelon pisze:A to ciekawe bo na zdjetej wtyczce auta sie nie odpali....guti pisze:potwierdzam , obroty rosna, czujnik w miare rozgrzewania sie płynu zaczyna blokowac ssanie. Potwierdza to np fakt ze jak bedziesz probowal odpalic auto cieple na zdjetej wtyczce to auto bedzie mialo wieeeelkie problemy z przepaleniem nadmairu paliwa:)
zdjęta wtyczka to (uszkodzony czujnik) komp przechodzi w tzw. tryb awaryjny czyli odpali tylko będzie przylewany paliwem!
Dobrze to odpal mi Digifanta np PF'a albo PG z odłączona wtyczka to masz u mnie skrzynke piwa... zreszta to nie jest istotne ....
Po ogledzinach i rozmowie z pewnym panem okazało sie ze znak na kole zamachowym ,a znak na kole pasowym do obudowy plastikowej nie sa na znakach - albo sie skosił wał na wycieciu na klin ,albo (wersja optymistyczna cos sie stało z kółkiem na wale). Ogólnie znak na kole pasowym jest cofniety w przeciwna strone do wskazowek zegara o jakies 1.5 cm ...zreszta okaze sie jak zdejme kółko co tam w trawie piszczy...
Po ogledzinach i rozmowie z pewnym panem okazało sie ze znak na kole zamachowym ,a znak na kole pasowym do obudowy plastikowej nie sa na znakach - albo sie skosił wał na wycieciu na klin ,albo (wersja optymistyczna cos sie stało z kółkiem na wale). Ogólnie znak na kole pasowym jest cofniety w przeciwna strone do wskazowek zegara o jakies 1.5 cm ...zreszta okaze sie jak zdejme kółko co tam w trawie piszczy...
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
pewnie się okazę tylko to co sie ma okazać, że przyrównał znak na kole pasowym (OT) do znaku do ustawiania zapłonu na kole zamachowym. To będzie akurat te 1,5 cm. Z zapalaniem nie masz racji, wiem bo mam Digifanta.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
obroty powiny spasc i to znacznie po odpieciu czujnika i bez niego raczej nie odpali
klina ci raczej nie scieło jak odpala
klina ci raczej nie scieło jak odpala
Ostatnio zmieniony czw lis 22, 2007 23:11 przez Polgi, łącznie zmieniany 2 razy.
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
Polgi pisze:Z zapalaniem nie masz racji, wiem bo mam Digifanta.
melon, wisisz skrzynke koledze Paweł Marek,
melon pisze:Dobrze to odpal mi Digifanta np PF'a albo PG z odłączona wtyczka to masz u mnie skrzynke piwa... zreszta to nie jest istotne ....
Po ogledzinach i rozmowie z pewnym panem okazało sie ze znak na kole zamachowym ,a znak na kole pasowym do obudowy plastikowej nie sa na znakach - albo sie skosił wał na wycieciu na klin ,albo (wersja optymistyczna cos sie stało z kółkiem na wale). Ogólnie znak na kole pasowym jest cofniety w przeciwna strone do wskazowek zegara o jakies 1.5 cm ...zreszta okaze sie jak zdejme kółko co tam w trawie piszczy...
kliny Ci poscinało i auto jezdzi ? rozrzad sie nie przestawił ?
ale chyba wiesz ze znaki do rozrzadu powinny sie zgadzac co czwarty obrót koła ?
a co do odpalenia to jezeli masz jeszcze jedna skrzynke na zbyciu to zapraszam kolega mial PFa , odpalal tak jak mowie z problemami , ale dało rade
Lech Zielony
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 188 gości