Błedy vaga,

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Błedy vaga,

Post autor: lukjar7 » ndz lis 11, 2007 14:47

Samochód VW golf mk4 1.4 16V

podczas skanowania vagiem wywaliło mi błąd
513 - Czujnik obrotów silnika - G 28
912 - co on moze oznaczac?

Co z tym czujnikiem g28 ? do wymiany ?? czy cos moge jeszcze sprawdzić



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » ndz lis 11, 2007 17:44

513 Czujnik obrotów silnika - G 28
00513 P0506 Czujnik prędkości silnika – G28 – jałowy RPM za niski
00513 P0507 Czujnik prędkości silnika – G28 – jałowy RPM za wysoki
00513 Czujnik prędkości silnika – G28 – sygnał usterki
17513 P1105 Obwód ogrzewania czujnika O2 (B1-S2) – skrót do B+


17912 1504 System poboru powietrza – określone powietrze w bypasie



Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » ndz lis 11, 2007 20:05

pszczyna pisze:513 Czujnik obrotów silnika - G 28
00513 P0506 Czujnik prędkości silnika – G28 – jałowy RPM za niski
00513 P0507 Czujnik prędkości silnika – G28 – jałowy RPM za wysoki
00513 Czujnik prędkości silnika – G28 – sygnał usterki
17513 P1105 Obwód ogrzewania czujnika O2 (B1-S2) – skrót do B+


17912 1504 System poboru powietrza – określone powietrze w bypasie
czyli co mam zrobić z tym błedem 513 ?? co poradzicie sprawdzić??
a ten 912 to co oznacza bo nie czaje. bo w vagu przy 912 wywaliło coś regulator front left window.

tak wogóle to wywala mi jeszcze ze mam popsute podrzewanie obu lusterek, czy moze odpowiedzialny jest za to ten przełącznik do regulacji lusterek bo miałem w nim ułamany ten "pipek" do kręcenia no i dorobiłem taki z metalu, moze tam cos nie łączy?
Ostatnio zmieniony ndz lis 11, 2007 20:08 przez lukjar7, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
makeć
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: sob sie 04, 2007 12:10
Lokalizacja: 3city
Kontakt:

Post autor: makeć » ndz lis 11, 2007 20:10

00912-Wyłącznik E40 podnośnika szyby przednich lewych drzwi
00513-Czujnik obrotów silnika – G28 – jałowy RPM za niski

[ Dodano: 11 Lis 2007 19:11 ]
zobacz w drzwiach przełączniki do szyb, czy wszystko dobrze spięte
a ten drugi błąd, również styki.


Moje aktualne wersje VCDS V2: ADAKO 23.3.1 (PL) i 23.3.1 (EN).

Awatar użytkownika
jabolo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:12
Lokalizacja: łódz

Post autor: jabolo » ndz lis 11, 2007 22:03

jjacekkx pisze:00513-Czujnik obrotów silnika – G28 – jałowy RPM za niski
prosciej mówiac na poprostu na małe obroty na jałowym?? jak to naprawic?zmienic silnik krokowy ?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251348&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
makeć
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: sob sie 04, 2007 12:10
Lokalizacja: 3city
Kontakt:

Post autor: makeć » ndz lis 11, 2007 22:13

może być krokowy, mogą być styki a w zależności co jest niżej pod błędem(opis) może też być cała listwa do wymiany.


Moje aktualne wersje VCDS V2: ADAKO 23.3.1 (PL) i 23.3.1 (EN).

Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » pn lis 12, 2007 20:23

jjacekkx pisze:może być krokowy, mogą być styki a w zależności co jest niżej pod błędem(opis) może też być cała listwa do wymiany.
jak zajade do domu to dam dokładny opis tego błedu i sie wtedy zobaczy.



Awatar użytkownika
jabolo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:12
Lokalizacja: łódz

Post autor: jabolo » pn lis 12, 2007 20:43

u mnie tez wywala ten 513 ale w mk3 w silniku AAA a opisu zadnego nie było tylko "513 - czujnik predkosci obrotowej silnika G-28 brak sygnału " i nic pozatym...tez sie zastanawiam oco sie rozchodzi

[ Dodano: 12 Lis 2007 19:47 ]
jjacekkx pisze:może też być cała listwa do wymiany.
a tak wogole to o jaka listwe ci chodzi??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251348&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » pt lis 16, 2007 19:13

witam,
błedy były następujące.
513 no signal intermittent
Engine speed sensor g28
912 window regulator switch front left
implausible singnal interminttent E40

Wiec błedy wykasowałem i przejechałem sie i już sie nie zapaliły, jestem zadowolony :)
możecie mi powiedziec co znaczyły te błedy i jakby sie zapalił ten od czujnika obrotów silnika to co moge zrobic, sprawdzic?
O i jeszcze sprawdzałem sonde lambde w blokach pomiarowych i bardzo mocno mi skakało napięcie raz 0.534 raz 0.771 czy mozna po tym stwierdzic ze jest do wymiany?



speed_k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 09:16
Lokalizacja: Oświęcim
Kontakt:

Post autor: speed_k » śr lis 21, 2007 09:41

Mi pokazuje coś takiego "przełącznik kolektora ssącego nie przełancza się" czy może ktoś wie o co chodzi. Silnik AFT 1,6 101 KM



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 190 gości