Ciężko odpala za drugim razem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Ciężko odpala za drugim razem
szukalem tematu by byl podobny do mojego problemu ale nic nieznalazlem podobnego, a problem wyglada tak:
gdy odpalam silnik jak jest zimny np rano, odpala bez zarzutow za pierwszym razem nietrzeba go krecic, gdy po chwili zgasze silnik, lub przejade kilka km, i ponownie proboju odpalic to ni h... niechce odpalic, dopiero ok 5 razy musze pokrecic i odpali, i do tego musze mu jednorazowo dodac gazu bo muli go, a gdy jest dobrze rozgrzany pali jak zimny, czyli bardzo dobrze,
jaka moze byc tego przyczyna?
odpalam zawsze na benzynie
gdy odpalam silnik jak jest zimny np rano, odpala bez zarzutow za pierwszym razem nietrzeba go krecic, gdy po chwili zgasze silnik, lub przejade kilka km, i ponownie proboju odpalic to ni h... niechce odpalic, dopiero ok 5 razy musze pokrecic i odpali, i do tego musze mu jednorazowo dodac gazu bo muli go, a gdy jest dobrze rozgrzany pali jak zimny, czyli bardzo dobrze,
jaka moze byc tego przyczyna?
odpalam zawsze na benzynie
Ostatnio zmieniony wt lis 20, 2007 21:49 przez slawko333, łącznie zmieniany 2 razy.
nie chce odpalić - sprawdzając cewkę zdejmujesz z kopułki kabel WN przykładasz do masy( silnika ) po zakręceniu rozrusznikiem powinno bić napięcie na masęslawko333 pisze:a jak to sprawdzic?
[ Dodano: Wto Lis 20, 2007 20:24 ]
powiem ci ze mozę zalewac go gazem jak nie jest jeszcze rozgrzany a na 2 paliwach cięko w ogóle odapalic
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Jeśli zaraz po uruchomieniu przełączasz na LPG to jest to zjawisko normalne, bo gaz skrapla się w wychłodzonych jego parowaniem elementach instalacji. Rada taka: jeśli przewidujesz że niedlugo po rannym odpaleniu będziesz wyłączał silnik, to nie pozwól mu włącznikiem się przełączyć na LPG
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 22:42
- Lokalizacja: Nowosolna
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ponieważ oprócz bezny leci do silnika gaz który wczesniej skroplił sie w reduktorze i przewodach. Więc chwilowo jest "podwójne paliwo" w sumie mieszanka zbyt bogata. Normalne zjawisko, rób jak naopisałem wczoraj i niczego nie szukaj.slawko333 pisze:wiec dlaczego na benie niemozna go odpalic?
Ostatnio zmieniony śr lis 21, 2007 21:15 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Może looknij TUjeanks5t pisze:Niedawno był taki temat, jednoznacznej odpowiedzi nie było, ale wielu z użytkowników ma ten sam problem. Niektórzy pisali że odpowiedzialny za to jest czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Ja też mam ten problem ale jeszcze nie sprawdzałem tego czujnika.
był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
A reduktor czasami nie "przymarza"?Przybek pisze:ja pale swojego tylko na gazie i mam ten sam problem , po przejechaniu kilkuset metrow do 2-3 km autko na gazie ciezko zapala , silnik musi obrocic kilka razy aby zalapal , efekt jest taki jak by byl zalany
Przejedź te 2-3 km i zobacz czy reduktor jest już ciepły (choć trochę) czy zimny/lodowaty.
Jeżeli reszta układu chłodzenia jest juz ciepława, a reduktior zimny to jest on zapowietrzony (lub masz zbyt mało płynu).
A może zupełnie coś innego ....
był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 253 gości