Jakie sa objawy kończącej sie pompy paliwa???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł
GOLFOLOT
GOLFOLOT
Posty: 64
Rejestracja: śr sty 24, 2007 16:35
Lokalizacja: Koszalin

Jakie sa objawy kończącej sie pompy paliwa???

Post autor: Paweł » wt lis 20, 2007 18:07

Witam wszystkich!!!
Mam takie 2 małe pytanie po czym poznać ze pompa paliwa jest do wymiany??(czy jak silnik ma luki w mocy to wina pompy czy świec), i jeszcze chciałem sie dowiedzieć co ile wymienia sie filtr paliwa i ile taki filtr może kosztować
Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam :grin:



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt lis 20, 2007 18:43

Paweł pisze:co ile wymienia sie filtr paliwa i ile taki filtr może kosztować
10 tys a koszt ???? 24 zł KNECHT

[ Dodano: Wto Lis 20, 2007 17:43 ]
Paweł pisze:czy jak silnik ma luki w mocy to wina pompy czy świec),
raczej układ zapłonowy



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt lis 20, 2007 18:55

dziejo, a moze ty bedziesz wiedzial , nie chce zakladac nowego tematu, co to moze byc jak jade na PB wcisne mu gazu tak od serca, auto sie rozpedza, ciagnie az nagle buuu tak jakby zgasło , ja nosem w szybe, a za sekindke znowu on przyspiesza. potrafi tak ze dwa razy strzelic focha i dopiero jedzie. Tylko to sie dzieje jak mu depne energicznie, jak pomalu sie rozpedzam to jest ok , chociaz zauwazylem ze powiedzmy jade sobie 100 na Vtym biegu i wciskam gaz do dechy a ten zwnou fochy stroi. Szarpnie , odejme gazu to przyspiesza.
filtr wymieniony niecale 5 tys temu, kable , swiece, kopułka, palec wszystko wymienione niedawno. Szału idzie dostac, i to sie dzieje tylko na Pb, jak jade na LPG to jest ok, podejrzewam którąc pompe, jak przekrecam kluczyk na zapłon to ona pierwsze odpalenie pompuje na dwa razy ,( bzzzyyytt, przerwa, bzzzyyt) ale to podobno jest ok. Głosnosc pompy raczej w normie.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
wolfzan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 906
Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
Lokalizacja: Wrocław/Nisko
Kontakt:

Post autor: wolfzan » wt lis 20, 2007 18:58

dziejo pisze:
Paweł pisze:co ile wymienia sie filtr paliwa i ile taki filtr może kosztować
10 tys a koszt ???? 24 zł KNECHT
Pierwszy raz widzę, że co 10 tyś. W instrukcji napisane jest, że co 30 tyś.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt lis 20, 2007 19:00

czyli masz tzw dziurę w gazie
wiesz co guti?? wejdz w szukajke obił mi się o oczy szczególnie post homskiego o TPS moze tam znajdziesz odpowiedz ładnie jest tam wszystko opisane

[ Dodano: Wto Lis 20, 2007 18:02 ]
wolfzan pisze:W instrukcji napisane jest, że co 30 tyś.
na niemieckim paliwie ja wymieniam po 10 i nawet nie masz pojęcia co tam mozna znależć po rozwinięciu wkładu ! :bajer:
dlatego proponuje co 10 tys
Ostatnio zmieniony wt lis 20, 2007 19:04 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt lis 20, 2007 19:03

filtr paliwa co 15 tys koszt okolo 40 zl filtr powietrza bym proponowal wymienic 15 zl ( w moim przypadku po wymianie niel pali ) i świece wymień na ngk poszukaj 3 elektronowych , jeżeli przekrecisz kluczyk pownines slyszec takie buczenie w kaku to pompka , może być tez filtr juz stary


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt lis 20, 2007 19:09

dziejo pisze:obił mi się o oczy szczególnie post homskiego o TPS
TPS ustawione :/ wlasnie według polecen Homskyego, wszystko bylo ok po ustawieniu, teraz cos mu tak odbija, juz probowalem paliwa z kilku zródeł i ciagle to samo.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
wolfzan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 906
Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
Lokalizacja: Wrocław/Nisko
Kontakt:

Post autor: wolfzan » wt lis 20, 2007 19:13

wolfzan pisze:W instrukcji napisane jest, że co 30 tyś.
na niemieckim paliwie ja wymieniam po 10 i nawet nie masz pojęcia co tam mozna znależć po rozwinięciu wkładu ! :bajer:
dlatego proponuje co 10 tys
Słuszna uwaga. W ogóle jakoś tego nie wziąłem pod uwagę :partyman:



Awatar użytkownika
Paweł
GOLFOLOT
GOLFOLOT
Posty: 64
Rejestracja: śr sty 24, 2007 16:35
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Paweł » wt lis 20, 2007 19:24

dziejo pisze:raczej układ zapłonowy
czyli pompę paliwa mogę wykluczyć??


[img][url=http://img154.imageshack.us/my.php?image=dsc03000azzzzqf7.png][img]http://img154.imageshack.us/img154/6006/dsc03000azzzzqf7.th.png[/img][/url][/img]

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » wt lis 20, 2007 20:01

Dołączę się do tematu

U mnie jest podobnie, tylko wtedy, gdy mam poniżej 1/4 zbiornika paliwa. Gdy skręcam w energicznie w prawo również jest tak jak u kolegi - chwilowe buuu... po czym znów załapuje i jedzie. Również podczas nagłego hamowania lub gwałtownego przyspieszania. Objawy zwiększają się wraz ze zmniejszaniem się ilości paliwa w zbiorniku. Czasem nie piszcie, żebym skręcał tylko w lewo :)
Nie dzieje się tak, gdy mam więcej niż 1/4 zbiornika paliwa.
Mam instalację gazową, ale na gazie jest wszystko ok.

Proszę o pomoc, bo trochę denerwująca jest taka jazda, jeżeli mam trochę mniej paliwa.
Ostatnio zmieniony wt lis 20, 2007 20:07 przez prezesik25, łącznie zmieniany 3 razy.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt lis 20, 2007 20:59

prezesso pisze:niż 1/4 zbiornika paliwa.
wskażnik moze szwankować lub ci się pływak zwiesza proponuje nalac wiećej benzyny i trzymać stan 1/2 względem twojego wskażnika



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » wt lis 20, 2007 23:21

Moim zdaniem wskaźnik nie wiesza się, zawsze pokazuje odpowiednią ilość paliwa jaka jest w zbiorniku, widzę to po każdym tankowaniu i w czasie jazdy jak mi poziom paliwa maleje.

A tak poza tym to pomoże mi ktoś rozwiązać ten problem?

Jeżeli jest mniej paliwa niż 1/4 lub blisko rezerwy to silnik jest aż taki czuły na to? Czy to paliwo się przemieszcza w zbiorniku? - chyba nie powinno, podobno w zbiorniku są odpowiednie przegrody zapobiegające temu.
Temat uważam za dalej nie rozwiązany.

Bardzo proszę o pomoc.


Obrazek
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 357 gości