Jak wyregulowac obroty zimnego silnika po uruchomieniu?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mar_tec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 16:03
Lokalizacja: GDAŃSK

Jak wyregulowac obroty zimnego silnika po uruchomieniu?

Post autor: mar_tec » czw lip 07, 2005 10:18

Jak wyregulowac obroty zimnego silnika po uruchomieniu w golfie II 1.6 EZ gaźnik? Jak silnik pochodzi dłużej, jak się zagrzeje obroty ma nawet trochę za wysokie, ale jak zimny np z rana to zgaśnie tak niskie ma obroty. Czy jest ktoś w stanie pomóc?



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » czw lip 07, 2005 16:25

wyglada na to ze nie masz ssania , albo jakis czujnik temp.padl



Awatar użytkownika
mar_tec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 16:03
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: mar_tec » pt lip 08, 2005 12:51

rzodkiew pisze:wyglada na to ze nie masz ssania , albo jakis czujnik temp.padl
Ile jest tych czujników, gdzie się znajdują i jaki jest od tego ssania w moim golfie 1.6 EZ gaznik 2E?



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » pt lip 08, 2005 16:25

przypuszczam ze minimum dwa, na kroccu dochodzacym do bloku mierza temperature plynu chlodzacego, ale wieczorem napisze ci wiecej i dokladniej



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » pt lip 08, 2005 19:24

sprawdz sobie czujnik temp. jak sie nie myle to niebieski, ( 2000 - 3000 ohm przy temp 20 stopni , 200 - 300 przy temp. 90 stopni, przesylam ci skan gaznika sprawdz numer 4, nie jest moze najlepsza jakosc ale powinienes sie odczytac
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt lip 08, 2005 23:43

Sprawdziłbym jeszcze element numer 2 z tego rysynku. To taki siłownik podciśnieniowy, w nim jest delikatna membrana która łatwo pęka. Element ten odpowiada za to żeby górna przepustnica w gaźniku ( taka uchylna klapka) ustawiała się tak, że szpara dla przepływu powietrza ma mieć 4-5 mm zaraz po uruchomieniu zimnego silnika . Jeśli membrana jest pęknięta, to ta klapka zamyka się całkowice i otworzy się dopiero jak silnik sie rozgrzeje i zadziała temostat, który jest z tą klapką połączony. Wtedy właśnie brak wolnych obrotów na zimnym


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
mar_tec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 16:03
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: mar_tec » pn lip 11, 2005 07:23

rzodkiew pisze:sprawdz sobie czujnik temp. jak sie nie myle to niebieski, ( 2000 - 3000 ohm przy temp 20 stopni , 200 - 300 przy temp. 90 stopni, przesylam ci skan gaznika sprawdz numer 4, nie jest moze najlepsza jakosc ale powinienes sie odczytac

Ten numer 4 to mi nie wygląda na jakiś czujnik.
Czy chodzi Tobie o czujnik temperatury który jest wkręcony w krócieć przy bloku z przodu?



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » pn lip 11, 2005 10:33

tak o ten czujnik mi chodzi niebieski z przodu silnika



Awatar użytkownika
mar_tec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 16:03
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: mar_tec » pn lip 11, 2005 10:41

rzodkiew pisze:tak o ten czujnik mi chodzi niebieski z przodu silnika
Czy mogę inny "niebieski" czujnik wkręcić z innego prawiidłowo funkcjonującego MK2 ?
Np z MK2 1.8 RP mono i włożyć do swojego 1.6 EZ gaznik ?



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » pn lip 11, 2005 11:07

jezeli podejdzie to tak , bo sa rozne montaze, wkrecane i niewkrecane jak masz taki sam montaz to tak



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 408 gości