sprawa dotyczy akmulatora...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
misiekemeryt160
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: pn sty 29, 2007 15:21
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

Post autor: misiekemeryt160 » pn lis 19, 2007 18:50

bodzio_j pisze:P.S.
Autami zajmuję się dłużej niż Ty jesteś na swiecie.

pogratulować doświadczenia :bigok:


Zrozumiałem co to samochód gdy kupiłem HONDE....

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pn lis 19, 2007 19:00

Jeszcze tylko jedno, cytat z porad firmy Centra, jak przygotować akumulator na zimę :
"> Można też stosować specjalne ocieplacze akumulatora, które są jednak skuteczne najwyżej przez parę godzin po wyłączeniu"



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pn lis 19, 2007 19:02

w aucie nawet w pieluchy robilem co nie znaczy ze sie na wszystkim znam a powracajac do tematu to moje zdanie jest takie tylko sprawne aku zapewnia bezawaryjny rozruch



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pn lis 19, 2007 19:10

Może warto coś czasem poczytać.
http://www.akumulator.pl/akumulator/por ... a_514.html

A nie zawsze pojemność aku jest taka jak napisana na obudowie. W tej sytuacji liczy się każdy st.C



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pn lis 19, 2007 19:22

maras GT pisze:okrywanie akmulatora na zime jest wskazane czy to cos daje???
Takie padło pytanie.
misiekemeryt160 pisze:nie okrywa sie akumulatora-wrecz przeciwenie.
Taka była odpowiedź.
Próbuję udowodnić, ze nie masz racji, i nie na podstawie mojego widzimisię, lecz opinii fachowców.
Nic poza tym



Awatar użytkownika
misiekemeryt160
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: pn sty 29, 2007 15:21
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

Post autor: misiekemeryt160 » pn lis 19, 2007 19:43

ja bym nie okrył ty bys okrył i wszytsko jest ok. zammknijmy temat....


Zrozumiałem co to samochód gdy kupiłem HONDE....

Awatar użytkownika
NorbertK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt sie 21, 2007 11:20
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: NorbertK » czw lis 22, 2007 00:23

Czy napięcie na akumulatorze w samochodzie w stanie spoczynku 12,25 jest normalne czy swiadczy o zuzyciu czesciowym akumulatora?
Auto jezdzone na codzien i pomiar zrobilem na 4 godziny po zaparkowaniu auta w garazu.
Aku to kilkuletnia centra plus 92Ah 740A.


Norbert
MK3 1,9TDI GT 96r. Full opcja.

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw lis 22, 2007 00:26

troszke malo 12,50V to granica min. ale aku masz jak do jelcza moze niedoladowany
Ostatnio zmieniony czw lis 22, 2007 00:31 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
NorbertK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt sie 21, 2007 11:20
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: NorbertK » czw lis 22, 2007 00:31

no tyle to on pokazuje po sprawdzeniu miernikiem zaraz po zgaszeniu silnika ale kilka godzin potem jest juz 12,25... 12,15V... nie wiem czy w zimie sie nie okaze ze padnie a ze ceny aku ida w gore to czy nie warto teraz kupic nowego.


Norbert
MK3 1,9TDI GT 96r. Full opcja.

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw lis 22, 2007 00:33

po zgaszeniu to powinien miec wiecej jak 12,50V mysle ze jest troszke pojemnosc za wielka do tego autka i niedoladowany
Ostatnio zmieniony czw lis 22, 2007 00:35 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
NorbertK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt sie 21, 2007 11:20
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: NorbertK » czw lis 22, 2007 00:48

Alternator 120A wiec doladowany raczej powinien byc.
Aku ma juz kilka lat i moze poprostu sie konczy. Nie dopisalem ... zaraz po zgaszeniu silnika pokazuje okolo 12,65 ale potem to spada.


Norbert
MK3 1,9TDI GT 96r. Full opcja.

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw lis 22, 2007 01:14

jesli kreci to niema problema


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
NorbertK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt sie 21, 2007 11:20
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: NorbertK » czw lis 22, 2007 01:35

No narazie krecibo auto garazowane , ale jak przyjda mrozy i postoi 8 godzin na -20 to nie wiem co bedzie.


Norbert
MK3 1,9TDI GT 96r. Full opcja.

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw lis 22, 2007 01:44

ja wczoraj wymienilem aku po przejechaniu 1000km i 2 tyg postoju slabo krecil ale mial 5 lat wiec odszedl na emerytorke


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 372 gości