szarpanie silika i chwilowy brak mocy po zalaczeniu turbo

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » ndz lis 18, 2007 16:10

devil000 pisze:
[ Dodano: 18 Lis 2007 14:51 ]
dokldnie lukjar o to mi chodzi wiesz cos o tym wiecej
Niezbyt znam sie na silnikach turbo doładowanych wiec Ci nie pomogę, ale ja podjechałbym na komputer bo ciężko tak coś powiedziec .



Awatar użytkownika
misiekemeryt160
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: pn sty 29, 2007 15:21
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

Post autor: misiekemeryt160 » ndz lis 18, 2007 16:13

najlepiej tak jak kolega napisal podpiac pod kkompa go i zobaczyc co jest nie tak....
devil000 pisze:nie zawsze wlewam na czas
moze pompka dostakla po dupie przez to?
devil000 pisze:ale czasem wlewam ropke z beczki bo jestem kierowca i sobie spuszcze moze to byc powodem ze ropka brudna i filtr ju po 5 tys kilometrow sie zabrudzil
hmm...skoro w innym samochodzie taka ropa sie sprawdza to dlaczego w twoim nie maila by sie sprawdzidz? chyba ze ta beczka jakas zasyfiona


Zrozumiałem co to samochód gdy kupiłem HONDE....

devil000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz lis 18, 2007 15:11
Lokalizacja: londyn

Post autor: devil000 » ndz lis 18, 2007 16:14

tak bede musial zrobic predzej czy poniej lukjar7 ale najpierw chce sie dowiedzic jak najwiecej poznac opinie

[ Dodano: 18 Lis 2007 15:16 ]
nie beczka jest czysta a tamto mialo znaczyc ze zawsze wlewam na czas:) tzn nigdy mi nie zabraklo a pompka ile kosztuje orientujesz sie moze

[ Dodano: 18 Lis 2007 15:22 ]
czy ktos jeszcze z forumowiczow ma jakas inna opinie na ten temat moze ktos mial podobny przypadek



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » ndz lis 18, 2007 23:00

TDI PD jeździ bezproblemowo bez pompy paliwa w zbiorniku!!! Sprawdzone organoleptycznie :) Zresztą Diagtronik wygrał kiedyś na 1/4 mili wogóle bez pompki...
Problem pojawia się przy wymianie filtra paliwa, bo bydlaka nie sposób odpowietrzyk.
Ja stawiam albo na przepływomierz, albo EGR, albo N75. I chyba bardziej EGR niż N75... No chyba że to zapieczone kierownice.



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » pn lis 19, 2007 00:21

Postawiłbym na przepływkę. Swojego czasu jeździłem troche LT-kiem.. z dokładnie takimi samymi objawami.. ciągnął tak jak powinien, ale w pewnym zakresie obrotów za każdym razem dostawał jakby pojedyńczej czkawki.. 1 sekundowa przerwa w mocy.. a pozniej smigal dalej. Powód??.. przepływka. Radze sprawdzić :bigok:



ofion
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn lis 19, 2007 01:56
Lokalizacja: lublin

Post autor: ofion » pn lis 19, 2007 02:06

Hej, mam to samo...przeplywka wymieniona z miesiac temu wiec raczej nie to, jutro jade do mechanika, wpieniac mnie zaczyna ta padaka... :grrr: Daj znac jak bedziesz wiedzial co u ciebie - mdziewulskimalpayahoo.com



devil000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz lis 18, 2007 15:11
Lokalizacja: londyn

Post autor: devil000 » pn lis 19, 2007 16:50

ok chlopaki jak sie dowiem to zaraz dopisze w czym tkwil problem
ofion pisze:Hej, mam to samo...przeplywka wymieniona z miesiac temu wiec raczej nie to, jutro jade do mechanika, wpieniac mnie zaczyna ta padaka... Daj znac jak bedziesz wiedzial co u ciebie - mdziewulskimalpayahoo.com
ofion a ty jakbys czasem predzej doszedl do tego co golfa twojego boli to te napisz na lukasz.luk@wp.pl z gory dzieki



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 151 gości