Nierówna praca silnika na średnich obrotach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kapkama
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn lis 12, 2007 18:54
Lokalizacja: Wrocław

Nierówna praca silnika na średnich obrotach

Post autor: kapkama » pn lis 12, 2007 22:16

Witajcie !
JEstem posiadaczem vw golf II 1600cm i niestety mam dosc spory problem. W czasie jazdy na srednich obrotach silnik pracuje nierównomiernie. Natomiast przy gwaltownym dodaniu gazu silnik nabiera normalnej mocy. Był wymieniony aparat zaplonowy, odstojnik paliwa(metalowa puszka) i przez pewien czas bylo dobrze. Problem powrocil poniewaz auto stalo niejezdzone przez okolo 6 miesiecy.
Jak sadzicie z czym moze wiazac sie problem ?
Bardzo prosze o porady i zapraszam do dyskusji.
Pozdrowienia z Wrocławia,bartek.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lis 12, 2007 22:20

A ja serdecznie kolegę zapraszam do sprecyzowania tematu czyli podania typu silnika albo rodzaju gaźnika.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kapkama
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn lis 12, 2007 18:54
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kapkama » śr lis 14, 2007 20:33

Ma bardzo rozbudowany gaznik z pompa paliwa.
Silniczek benzyna



Awatar użytkownika
frytura
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr lis 14, 2007 20:04
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: frytura » śr lis 14, 2007 20:58

hmm mogę się podłączyć pod temat, bo u mnie jest podobnie tzn. nierówne obroty, kiedyś ktoś mi rzekł, że "musiał być stuknięty i dlatego", ale raczej nie wydaje mi się, żeby był... golf II, 1,6, katalizator.


1 metr to droga jaką pokonuje światło w próżni w czasie 1/299792458 sek.

kapkama
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn lis 12, 2007 18:54
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kapkama » czw lis 15, 2007 00:12

W moim wypadku to nie jest tylko i wylacznie kwestia nierownych obrotow.
Czasem jest tak,ze wlacze auto i jezdzi bez zarzutu,rowno,dynamicznie,bez przerywania a za chwile gdy ponownie go odpale krztusi się,dławi,jak by brakowało paliwa,dopiero gdy wcisne pedał do konca to po chwili szarpania nabiera prawidlowej mocy i idzie... Nie moge dojsc czego to wina,bardzo prosze o pomoc,dziekuje.

[ Dodano: 18 Lis 2007 19:41 ]
Jesli chodzi o moje obserwacje auta w ciagu poprzednich dni ,wyglada to nastepujaco:


Auto stalo niejezdzone poltora dnia.Wsiadam odpalam,wszystko idelanie. Nic nie przerywa,jazda plynna,dynamiczna,czuć moc. Zrobilem dosc sporo kilometrow po miescie,tankowalem ,wrocilem do domu i nadal nic nie przerywalo. W auto wsiadlem dnia nastepnego z samego rana,wiec autko stalo niejezdzone tylko przez noc i co ? Przykra niespodzianka,od razu szarpanie,brak dynamiki ... Czasem to szarpanie jest tak silne ,ze az latam caly w fotelu...Dziwna sprawa,wyglada jak by brakowalo mu benzyny ? Jakie moga byc powody ? Bardzo was prosze o pomoc,kazda wskazowka sie przyda ,dziekuje,pozdrawiam.



Grzegorz288
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob lis 03, 2007 22:42
Lokalizacja: Nowosolna
Kontakt:

Post autor: Grzegorz288 » ndz lis 18, 2007 22:58

A filtr paliwa wymieniłeś?Zapal silnik i poruszaj kablami wiązkami,wtyczkami itp.Moga miec przebicie kable wysokiego nap.


Grześ

foxy82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: pt lut 11, 2005 14:20
Lokalizacja: TG

Post autor: foxy82 » pn lis 19, 2007 12:16

Napisałem to w innym temacie ale myślę że to się łączy że sobą:
"Miałem podobne objawy w moim silniczku (PN).
Kolega doradził mi specjalistę od gaźników-gdy zobaczył to stwierdził że nie bierze się za ten gaźnik i że lepiej jak poszukam sprawnego.
Tak sobie jeździłem..czasem działał dobrze a czasem strasznie wariował.
Z czasem zobaczyłem że z silnika leci olej więc dałem do mechanika by coś z tym zrobił.
Okazało się że uszczelka pod głowicą i parę innych rzeczy było do zrobienia, okazało się że wężyki z gaźnika były nieszczelne i pomieszane.
Z gaźnikiem nic nie robił a okazało się że teraz chodzi bardzo dobrze. Po falowaniu nie ma śladu, nie przygasa na wolnych :grin:"



Awatar użytkownika
ŁukaszMan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: czw gru 07, 2006 19:05
Lokalizacja: Byczyna/OPOLSKIE
Kontakt:

Post autor: ŁukaszMan » pn lis 19, 2007 12:41

U mnie była podobna sprawa.przy 1.6 na gażniku 2ee. Wymieniłem cały układ zapłonowy i paliwowy, dosłownie wszystko. Nie pomogło. Mechanik stwierdził żę to komputer.Nie pomogło. Przewody ciśnieniowe było ok.Okazało się że były przerwane dwa kabelki masowe i robiły takie cyrki. Wymieniłem , zlutowałem i wszystko ok jak na razie :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 302 gości