Ratunku!!!! Brak ladowania?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tursky
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 09:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Ratunku!!!! Brak ladowania?

Post autor: tursky » ndz lis 18, 2007 16:28

Pomozcie koledzy! Mam nowy aku, szczotki w alternatorze i na nowym czy starym aku po przejechaniu pewnego odcinka jest on juz kompletnie wyladowany, po wylaczeniu wszystkich odbiornikow pradu (swiatel, dmuchawy, radia) podczas jazdy jest troche lepiej, lekko wtedy wzrastaja wsazniki (normalnie nie maja na tyle pradu zeby stac prawidlowo). Przy wlaczeniu nawet samych postojowek, czy dmuchawy na pierwszy bieg, tez podczas jazdy, wskazniki opadaja i prad oczywiscie wciaga. Co jest, pomocy!!!!!!!!!!! Juz nie mam sil! Po wymianie szczotek mechanik zapewnial mnie ze ladowanie jest juz prawidlowe, sam widzialem na mierniku. Czy to alternator nie daje rady czy jaki fiks?



marecki_vitor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: marecki_vitor » ndz lis 18, 2007 17:20

regulator napięcia , spróbuj przeczyscic wszystkie stykiod laternatora bo to juz wiekowy samochód i moze cos nie stykac. Pozdroooo



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » ndz lis 18, 2007 17:20

Regulstor nampięcia w alternatoże ?

Ja miałem podobny problem w alternatorze (polonez) są tak zwane diody jedna się przepaliła i miałem taki sam problem z ładowaniem tylo że to robił mój ojciec elektryk


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz lis 18, 2007 17:29

grandilodz pisze:Regulstor nampięcia w alternatoże ?
No a gdzie niby ma być?
tursky pisze:sam widzialem na mierniku
Ile pokazywało?
Jest jeszcze jedna opcja,za duży aku którego alternator nie może doładować.



chodorek1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pn sty 08, 2007 14:53
Lokalizacja: zabrze

Post autor: chodorek1981 » ndz lis 18, 2007 18:00

witam, ladowanie powinno wynosic okolo 14.2V bez obciazenia,a po wlaczeniu swiatel i dmuchawy okolo 13.2V, jeżeli masz mniejsze od 12V to masz spalona diode prostownicza, a jezeli wieksze od 14,5V to regulator napiecia do wymiany ,a co do szybkiego rozladowywania to moze masz gdzies zwarcie albo tak jak napisal bongo za duzy aku i alternator niejest w stanie go naladowac,



Awatar użytkownika
tursky
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 09:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tursky » ndz lis 18, 2007 18:40

aku 44 Ah, nowka, fakt bo fakt ze 4Max ale nowka. Tydzien po zakupie bylo dobrze, palil kiedy chcialem nawet jak bylo 10 stopni mrozu, robilem trasy po 4 kilometry i znow stal 2 dni a potem palil jak zlotko. Wczoraj sie to popsulo, o tamtego czasu laduje aku, i po kilometrze gdybym tylko zgasil samochod to juz jestem w opalach. Szlak mnie trafia!! Moze to aku jest uszkodzony, oberwane cele w srodku i pradu nie przyjmuje?


Szukasz idealnej kobiety??...wez piwo i idz do garażu ;)

chodorek1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pn sty 08, 2007 14:53
Lokalizacja: zabrze

Post autor: chodorek1981 » ndz lis 18, 2007 18:58

posiadasz moze aerometr do miezenia gestosci elektrolitu calkowicie naladowany powinien miec 1,28g/cm3 ,a miernikiem elektrycznym mozna go sprawdzic odlaczajac przewody od świec zaplonowych i kreceniu rozrusznikiem ok 8 sekund i napiecie powinno wynosic caly czas powyzej 10V,a kiedy ostatni raz zagladales do rozrusznika ??



Awatar użytkownika
tursky
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 09:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tursky » ndz lis 18, 2007 21:47

ja nie zagladalem, odkad go mam (3 miesiace) dzialal... mechanik tez podejzewal ze sie wieszal czy cos, ale rozebral go i jest ok. Poczekam do piatku, bo teraz nie mam czasu. Znow zaladuje aku, zeby tylko go odpalic, pozniej na samym alternatorze pojade sobie do mechanika, ehhh mam juz dosc tego samochodu, jak czytam o ludziach ktorzy niedawno jezdzili swoimi golfami za granice to mysle o nagrodzie dla nich, ja nie ufam swojemu....
Ostatnio zmieniony ndz lis 18, 2007 21:51 przez tursky, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz lis 18, 2007 21:55

jak masz dobre ładowanie , a wydaje mi sie że masz , to jedz tam gdzie kupiłeś akumulator i niech go sprawdża z bocznikiem bo cos mi sie wydaje że masz cos nie tak z aku



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 339 gości