Pali na 3 gary, brak przyspieszania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Pali na 3 gary, brak przyspieszania

Post autor: MrUkAs » ndz lis 18, 2007 19:47

Problem, ktory mnie dreczy to taki, ze auto pali na 3 gary (tak mi sie wydaje). Strasznie mocno warczy, smierdzi benzyna jak sie wyjdzie z auta, przyspiesza slabo (musze miec mocno wcisniety pedal gazu, zeby szedl). Strasznie glosno chodzi. Co to moze byc, i jak diagnozowac?

A drugi problem to taki, ze zapala mi sie kontrolka oleju i wystarczy, ze wcisne sprzegle i przegazuje to przestaje sie swieci i brzeczec kontrolka. Dodam, ze zapala sie przy wolnej predkosci, bo jak jade szybko to sie nie zapala.


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
DamianCU
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 900
Rejestracja: ndz maja 01, 2005 13:13
Lokalizacja: Ośvwięcim, Przeciszóvw

Post autor: DamianCU » ndz lis 18, 2007 20:09

To że pali na 3 gary to może być lewe powietrze. Sprawdz węże czy nie są dziurawe.


Każdy jest Kimś [VW]
Pozdrawiam DamianCU
GTI: viewtopic.php?f=88&t=346397" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz lis 18, 2007 20:16

moze niema cisnienia bo panewki sie skonczyly lub czyjnik padl dlatego sie pali cisnienie(rozumiem ze stan oleju masz).zapal auto i sciagal fajke ze swiec pokolei zobaczysz ktory gar niechodzi jak niebedzie reakcji po sciagnieciu z owego gara fajki.



Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » ndz lis 18, 2007 20:39

piotr2 pisze:moze niema cisnienia bo panewki sie skonczyly lub czyjnik padl dlatego sie pali cisnienie(rozumiem ze stan oleju masz).zapal auto i sciagal fajke ze swiec pokolei zobaczysz ktory gar niechodzi jak niebedzie reakcji po sciagnieciu z owego gara fajki.
wyjol mi to z ust..
sprawdz jaki kolor maja swiece , przeczysc swiece sprawdz czy przewody ci nie swieca , sprawdz szczelnosc przewodu ktory idzie z kolektora ssacego do serva
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz lis 18, 2007 20:40 przez Przybek, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » ndz lis 18, 2007 20:46

Dzieki za pomoc. Ale czym to jest spowodowane, ze na trasie 120km po pewnym czasie zaczal chodzic dobrze by za kolejne kilkanascie km znow zaczac chodzic jakby na 3 gary?


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz lis 18, 2007 21:04

to ze chodzi na 3 gary moze byc spowodowane kilkoma zeczami.swieca padnieta,palec rozdzielacza,kopulka,przewody wys.napiecia,cos z zaworami,uszczelka pod glowica(lewe powietrze zasysa,lub olej albo plyn)



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » ndz lis 18, 2007 21:46

Swiece, kopulke, palec, przewody WN wymianialem jakies 22 tys km temu. Plynu chlodniczego nie ubywa...Wczesniej wszystko bylo OK, teraz tak nagle zaczal chodzic ;(
Ostatnio zmieniony ndz lis 18, 2007 21:46 przez MrUkAs, łącznie zmieniany 1 raz.


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz lis 18, 2007 21:48

MrUkAs pisze:Plynu chlodniczego nie ubywa
a olej?



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » pn lis 19, 2007 19:25

Oleju ubywa tyle co zawsze (bral mi olej odkad go kupilem) czyli 1l na 1000 km.

Jaki jest koszt czujnika oleju? Bo jak niewielki to dla swietego spokoju go wymienie i zobacze czy dalej bedzie sie palila kontrolka...


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » pn lis 19, 2007 19:28

MrUkAs pisze: Jaki jest koszt czujnika oleju? Bo jak niewielki to dla swietego spokoju go wymienie i zobacze czy dalej bedzie sie palila kontrolka...
czujnik oleju kosztuje w granicach 20-25 zl Tylko musisz wiedziec jaki potrzebujesz, bo w sklepie moga sie zapytac np o kolor, bo sie roznia kolorami



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » pn lis 19, 2007 20:31

Ok to dla swietego spokoju go sobie wymienie. Nie wiem czy to nie czasem dziura w misce olejowej, bo zdaje mi sie, ze jest wyciek od strony alternatora...Kiedys tak wlasnie mialem, ze byla dziura w misce i tez mi sie kontrolka zapalala po zaspawaniu dziury zniknal problem.


www.SportCom.PL

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 391 gości