Problem z złodziejem prądu.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z złodziejem prądu.
Witam .Lajtowo podchodzę do sprawy gdyż samochód nie jest nowy.Coś mi rozładowuje akumulator.Zmieniłem miesiąc temu ponieważ z tamtego tez ktoś kradł.Czyli aku jest w tym momencie wykluczony.Podejrzewam że zwarcie na allterze lub przewód do alternatora.POstał ostatnio 5 dni i .Ma ktoś może opis skrzynki z przekaźnikami ?? Poproszę o podpowiedzi.PoZdRo ALL
niech kolega sprawdzi miernikem pobor pradu i jesli jakis bedzie proponuje wyjmowjac bezpieczniki -> trzeba znaleasc zrodlo - POWODZENIA
zdarza sie tez ze diody w alternatorze padaja i to one rozladowuja aku na postoju ...
ja ost mialem tez problem z rozruchem po kilku dniach postoju - tzn odpalalem ale z wielkimi oporami - okazalo sie ze zaplon byl nieznacznie przestawiony
zdarza sie tez ze diody w alternatorze padaja i to one rozladowuja aku na postoju ...
ja ost mialem tez problem z rozruchem po kilku dniach postoju - tzn odpalalem ale z wielkimi oporami - okazalo sie ze zaplon byl nieznacznie przestawiony
Ostatnio zmieniony ndz lis 18, 2007 12:46 przez kedzior, łącznie zmieniany 1 raz.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Witam.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84239
Tu jest opis skrzynki bezpieczników. Również proponuję zmierzyć prąd na między klemą a zaciskiem akumulatora.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 18 Lis 2007 11:56 ]
sorki, miał być do MK4- jest tutaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=132697
Pozdrawiam.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84239
Tu jest opis skrzynki bezpieczników. Również proponuję zmierzyć prąd na między klemą a zaciskiem akumulatora.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 18 Lis 2007 11:56 ]
sorki, miał być do MK4- jest tutaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=132697
Pozdrawiam.
- Misiek_B
- Gadatliwa bestia
- Posty: 956
- Rejestracja: sob sie 27, 2005 14:47
- Lokalizacja: Nisko
- Kontakt:
Podbnie miałem ostatnio i okazało sie że radio pobierało 0.30 A teraz przerobione na plus ze stacyjki i problem znikł. A najlepszy sposób amperomierz do obwodu i odłąnczac co mozesz i dojedziesz do tego co pobiera prąd.
[b][size=150][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=106888]Mój czerwony Golfik[/url][/size][/b]
Zapraszam vw maniaków z podkarpacia równiez na forum - http://www.vag-podkarpacie.pl
Zapraszam vw maniaków z podkarpacia równiez na forum - http://www.vag-podkarpacie.pl
kedzior, zapłon ?? myślę że bez elektryka się nie obejdzie.A sprawa kradzieży prądu oprze się o prokuraturę.Powołają specjalną komisję śledczą i winnych uniewinnią>
[ Dodano: 19 Lis 2007 09:40 ]
Po odpięciu klemy na aku jest 12,8 V jak ją podepnę to jest 12,6 V.Radyjko jest podpięte żeby trzymało pamięć.
[ Dodano: 19 Lis 2007 09:40 ]
Po odpięciu klemy na aku jest 12,8 V jak ją podepnę to jest 12,6 V.Radyjko jest podpięte żeby trzymało pamięć.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
karol27 pisze:Po odpięciu klemy na aku jest 12,8 V jak ją podepnę to jest 12,6 V.Radyjko jest podpięte żeby trzymało pamięć.
a prościej mówiąc- odepnij klemę ustaw miernik na natężenie prądu [A] jeden przewód miernika do luźnej klemy, a drugi do bieguna z ktiego została zdjęta. Najlepiej jakby było poniżej 0,2 [A].Mirekmiro pisze:zmierz jaki plynie prad jak odepniesz,miernik w szereg z klema i daj znac bo to powinno troche rozjasnic sytuacje
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 344 gości