Ssanie sie nie wlacza
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ssanie sie nie wlacza
Witam koledzy. potzrebuje pomocy przy moim MK2.
Mam problem z ssaniem ( nie włącza sie ) tak mysle. Jeśli potrzymam go na obrotach po odpaleni to po nagrzaniu jest już dobrze.
Wymieniałem już czujnik temp. ssania ( ten niebieski ) nic nie pomogło
ta klapka w filtrze powietrza też działa prawidłowo.
Wiec skończyły mi się pomysły. Prosze o pomoc.
P.S
od czego sa pozostałe dwa czujniki ( czerwony, i na dole czarny) ?
Mam problem z ssaniem ( nie włącza sie ) tak mysle. Jeśli potrzymam go na obrotach po odpaleni to po nagrzaniu jest już dobrze.
Wymieniałem już czujnik temp. ssania ( ten niebieski ) nic nie pomogło
ta klapka w filtrze powietrza też działa prawidłowo.
Wiec skończyły mi się pomysły. Prosze o pomoc.
P.S
od czego sa pozostałe dwa czujniki ( czerwony, i na dole czarny) ?
Ostatnio zmieniony sob lis 17, 2007 21:10 przez Draco982, łącznie zmieniany 1 raz.
Ten czerowny czujnik jest od temperatury silnika na zegarach, ten czarny nie pamiętam. Ja jak miałem problemy z odpalaniem to wymieniłem ten niebieski i pomogło. On jest odpowiedziany za sterowanie mieszanką (poprzez komputer) w zależności od temperatury silnika (czyli też ssanie). Napisz czy masz problemy z zapalaniem, czy nierówną pracą silnika (tak jakby nie palił na jeden garnek- wtedy masz uszkodzony wąż łączący wtrysk z kolektorem).
odpala bez problemu ale dopoki sie nie nagrzeje to nietrzyma obrotow i gaśnie.
odlaczalem ostatnio akumulator do ladowania na pare godzin czy to moze byc przyczyna?
odlaczalem ostatnio akumulator do ladowania na pare godzin czy to moze byc przyczyna?
Ostatnio zmieniony sob lis 17, 2007 15:26 przez Draco982, łącznie zmieniany 1 raz.
Ssanie
Witam
Jeśli niebieski czujnik jest sprawny ,to teraz do sprawdzenia jest silniczek
krokowy który otwiera tyle ile trzeba przepustnicę,sprawdż połączenia
najpierw.
Pozdrawiam.Andrzej.
Ps.Krokowy też możesz wykręcić i go rozkręcić.W środku jest zwykły
silniczek (taki jak przy zabawkach) z przekładnią.
Jeśli niebieski czujnik jest sprawny ,to teraz do sprawdzenia jest silniczek
krokowy który otwiera tyle ile trzeba przepustnicę,sprawdż połączenia
najpierw.
Pozdrawiam.Andrzej.
Ps.Krokowy też możesz wykręcić i go rozkręcić.W środku jest zwykły
silniczek (taki jak przy zabawkach) z przekładnią.
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
niebieski czujnik -ssanie
czerowny - podgrzewanie jeza w kolektorze
czarny - wskazowka na desce
Draco982, widze ze nowy jestes wiec od razu przyswój sobie pewna sprawe, w naszych silnikach nie ma silnika krokowego takie rasowego to sie nazywa regulator biegu jałowego.Nie sadze zeby on by odpowiedzialny za ssanie A kable WN masz sprawne ? a jak wygldaja swiece i kiedy były wymieniane ?
Niebieski czujnik jak nawali to ciezko autko zapalic, bo zazwyczaj caly czas daje ssanie. a jak jest auto ciepłe to juz wogole we wtrysku siedza dwa krasnoludki i leja paliwo wiaderkami , jezeli wogole zapali, druga sprawa to ze obroty moga sie zawieszac na wysokich 2 tysiacach.
Mogłbys jeszcze sprawdzic połozenie przepustnicy za pomoca regulacji TPS-a, ale na razie proponuje zajac sie kabelkami, swiecami , kopułka i palcem w niej
tez tak mialem , gasł albo chodzil nierowno , jak mu przygazowalem to zaczał przeplatac na garach az zalapal i rowo chodził, wymienilem swiece, kable i mu sie poprawiło.
czerowny - podgrzewanie jeza w kolektorze
czarny - wskazowka na desce
hmmm ale ze jaki waz ? bo do ssacego przychodzi ten od serwa, a do wydechowego ? wąż ? eee chyba nie bo by sie spalildj st pisze:wtedy masz uszkodzony wąż łączący wtrysk z kolektorem
Draco982, widze ze nowy jestes wiec od razu przyswój sobie pewna sprawe, w naszych silnikach nie ma silnika krokowego takie rasowego to sie nazywa regulator biegu jałowego.Nie sadze zeby on by odpowiedzialny za ssanie A kable WN masz sprawne ? a jak wygldaja swiece i kiedy były wymieniane ?
Niebieski czujnik jak nawali to ciezko autko zapalic, bo zazwyczaj caly czas daje ssanie. a jak jest auto ciepłe to juz wogole we wtrysku siedza dwa krasnoludki i leja paliwo wiaderkami , jezeli wogole zapali, druga sprawa to ze obroty moga sie zawieszac na wysokich 2 tysiacach.
Mogłbys jeszcze sprawdzic połozenie przepustnicy za pomoca regulacji TPS-a, ale na razie proponuje zajac sie kabelkami, swiecami , kopułka i palcem w niej
tez tak mialem , gasł albo chodzil nierowno , jak mu przygazowalem to zaczał przeplatac na garach az zalapal i rowo chodził, wymienilem swiece, kable i mu sie poprawiło.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Ssanie
Draco982
17 maja 2007r 11:34 umieściłem zdjęcia silnika krokowego (niemcy w instrukcji tak
to nazywają) rozebranego.Jak go zobaczysz to szukaj przy dżwigni przepustnicy.
Zrób jeszcze próbę.Na zimnym silniku lekko dotykaj pedału gazu i włącz zapłon
jeśli pedał nie jest wciągany to na 100 procent krokowiec.
Pozdrawiam.
Post ze zdjęciami wysłałem do tematu;Czy krokowy cały czas pracuje?
17 maja 2007r 11:34 umieściłem zdjęcia silnika krokowego (niemcy w instrukcji tak
to nazywają) rozebranego.Jak go zobaczysz to szukaj przy dżwigni przepustnicy.
Zrób jeszcze próbę.Na zimnym silniku lekko dotykaj pedału gazu i włącz zapłon
jeśli pedał nie jest wciągany to na 100 procent krokowiec.
Pozdrawiam.
Post ze zdjęciami wysłałem do tematu;Czy krokowy cały czas pracuje?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 235 gości