Problem blad 00525 oxygen sensor

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

myszap
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn lis 05, 2007 19:16
Lokalizacja: L-ca

Problem blad 00525 oxygen sensor

Post autor: myszap » sob lis 17, 2007 10:07

witam
Mam problem z z golfem MK4 1,4 16V a mianowicie gasnie mi jak dojezdzam do skrzyzowania i redukuje bieg, obroty spadaja i nie zawsze zatrzymuja sie na 800 tylko spadaja do zera i auto gasnie. Jak odpalam i zostawiam na wolnyh obrotach (nie jade)badz dodaje gazu nic sie nie dzieje auto nie zgasnie, ale jak zaczynam gdziej jechac to co kilka min gasnie, nie gasnie zawsze ale srednio co kilka redukcji biegu :grrr: .

Vag pokazal blad: Czujnik G39, 00525 oxygen sensor.

Z tego co czytalem to G39 to sonda lambda chcialbym sie dowiedziec jak sprawdzic czy to ona i czy moge ja odlaczyc i zobaczyc czy wtedy auto nie bedzie gaslo?

aha i jeszcze jedno jak wykasowalem bledy i zrobilem kilka kilometrow (auto zgaslo 3 razy) Vag nie wywalil zadnego bledu :grrr:

Prosze o pomoc



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob lis 17, 2007 10:35

oxygen - to tlen
sensor to czujnik więc to moze byc tylko sonda lambda
myszap pisze:czy moge ja odlaczyc i zobaczyc czy wtedy auto nie bedzie gaslo?
to nic nie da musisz zrobić pomiar sondy w jakich napięciach oscyluje



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » sob lis 17, 2007 11:35

00525 sonda lamda g39 o2 czujnik- niskie napiecie g39.
Wiec moze nie sama sonda jest padnieta tylko moze ktorys przewd do niej naprzklad. musisz pomierzyc napiecia i wtedy bedziesz wiedzial



Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » sob lis 17, 2007 12:26

a powiedzcie mi w tym samochodzie w blokach pomiarowych jakie napięcie powinna mieć sonda lambda?



myszap
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn lis 05, 2007 19:16
Lokalizacja: L-ca

Post autor: myszap » sob lis 17, 2007 12:36

Pamietam jak sprawdzalem w Vagu na ktoryms z bloku, ze sonda lambda miala napiecie ciagle takie same nie zmienialo sie w trakcie jazdy czy po dodaniu gazu nie pamietam jaka wartosc czy 0,1V czy 1V (wydaje mi sie ze 1V). Tylko nie wiem czy tak ma byc czy moze ma sie zmieniac.



Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » sob lis 17, 2007 12:43

z tego co ja wygrzebałem to sonda powinna miec stałe napięcie od 0.98-1.02 V
ale ono u mnie cały czas sie zmienia(wariuje) od 0.1 V do 0.7 V i tu jest moje pytanie czy sonde da sie naprawic, np wyczyścic czy to cos da? lub w czym moge szukac problemu, dodam ze w tym golfie sa dwie sondy i która w takim razie jest popsuta(z której komp odczytuje wartości)??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 276 gości