hamulec ręczny

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lambert86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: czw sie 02, 2007 22:13
Lokalizacja: pOOlandia :)

hamulec ręczny

Post autor: lambert86 » sob lis 17, 2007 09:33

Witamm, mam taki problem caiaglnąlem reczny i po okolo 4h wyszedlem do auta i opuścilem ręczny chce jechac a tu "zonk" :| prawe tylne kolo jest zablokowane :/ dodam ze temperatura była okolo -2, -3 teraz jest luz na ręcznym i zaskakuje dopiero na 3 ząbku :/ czyli jest tak jakby zerwała sie linka albo szczęka nie odbiła :/ czylko czy to w ogole możliwe zeby szczęka przymarzła ? albo czy możliwe jest zeby linka się zaerwała a halulec został zaciśnięty ?? proszę o jakas rade, opinie co to moze być?

dzieki za pomoc



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob lis 17, 2007 09:37

lambert86 pisze:czyli jest tak jakby zerwała sie linka albo szczęka nie odbiła :/ czylko czy to w ogole możliwe zeby szczęka przymarzła ?
Możliwe,woda+mróz robi takie efekty.W zimie raczej zostawiać auto na biegu trzeba bo z ręcznym są podobne sytuacje.



Awatar użytkownika
D.aro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr lis 14, 2007 22:33
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: D.aro » sob lis 17, 2007 10:12

:pub:
osobiście nigdy no prawie nigdy nie zaciągam ręcznego no wyjątki to górki :grin: gdzie zaciągam do oporu.
Mam przykre doświadczenia z zaciąganiem ręcznego w moich poprzednich autkach-po prostu linka zamarzała :rotfl:


D.aro

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob lis 17, 2007 10:24

lambert86 pisze:czy to w ogole możliwe zeby szczęka przymarzła ?
możliwe mrozik moze zdziałac cuda nie koniecznie duzy



lambert86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: czw sie 02, 2007 22:13
Lokalizacja: pOOlandia :)

Post autor: lambert86 » sob lis 17, 2007 10:29

noo nic , musze poczekac do poloudnia bo podobno m być na plusie, mam nadzieje ze to rzeczywiscie mroz i ze tylko szczeka przymarzła, ale zastanawiające jest to ze jak lekko ruszalem to stalo w miejscu kolo ale przy jezdzie troszeczke szybciej się kręcilo tylko przy zwolnieniu stawalo w miejscu i tez tak jakos dziwnie bo jakby przymarzlo to chyba na cacy ze kolo by sie w ogole nie ruszalo ?



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob lis 17, 2007 10:49

jst jeszcze jedna opcja -odklejona okładzina cierna



Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » sob lis 17, 2007 10:53

a ja myślę że to linka może być zapieczona w pancerzu



lambert86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: czw sie 02, 2007 22:13
Lokalizacja: pOOlandia :)

Post autor: lambert86 » sob lis 17, 2007 12:43

bylem teraz w aucie i dalej to samo tzn. ręczny jest spuszczona cały czas na max a jak złapie za drązek to ma luz :/ i dodam ze jak chce go zaciągnąć to drązek zatrzymuje ( zatrzaskuje ) się dopiero na samym koncu tak jakby na 3 ząbku :/ ten pierwszy najnizszy i drugi to nie ma w ogole zabka :/ tak jakby linka była cały czas naciągnięta :/ a kontrola recznego zapala się dopiero na samej górzy tak jakby na trzecim ząbku

[ Dodano: 19 Lis 2007 22:12 ]
ręcznu puścił tzn. jest spuszczony na max i nie przyciera ale jest problem taki ze nie moge go zaciągnąć :/ nie zaskakuje na 1 i 2 ząbku tylko dopiero na 3 :/ nie kumam tego co sie mogło stać :/ co o tym myślicie ?? a wie moze ktoś w ktorym miejscu sa ząbki ktore podtrzymują dźwignię w danym polożeniu ??



Awatar użytkownika
Laik86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: śr maja 02, 2007 23:59
Lokalizacja: Utah

Post autor: Laik86 » pn lis 19, 2007 23:16

hmm dziwna sprawa, mi tez zamarzł kiedys ale wrocił do normy .. a jeśli chodzi o to ze jest juz puszczony na max i szczeki puściły ale ze nie łapie na dwóch pierwszych ząbkach nie dzine ....



ThomasGTI16V
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: czw paź 05, 2006 19:41
Lokalizacja: SBI
Kontakt:

Post autor: ThomasGTI16V » wt lis 20, 2007 00:03

kiss pisze:a ja myślę że to linka może być zapieczona w pancerzu
też tam mysle bo tez tak mam mam linkie do wymiany jest gdzieś przetarta i dostała sie do niej woda przy minusowej temperaturze jaka jest teraz u nas :] takie efekty sie dziejąjedyne co zrobić to wejść pod auto i odbić mechanizm który pociąga linkia przy szczękach bo ja mam tarcze:] poprostu go odbij w przeciwną strone tak jakby miała wrócić :] i bedzie ok i wymien linke i przed wymiana weż smaru i nasmaruj linke pozadnie bedzie ładnie chodzić:] pozdro :okej:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 414 gości