Spadla moc i slychac cykanie w silniku.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Gr@rM!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 02, 2007 23:53
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Spadla moc i slychac cykanie w silniku.

Post autor: Gr@rM! » pt lis 16, 2007 08:56

Jak w temacie, dodam ze zaczelo sie to dziac po ok 2 tyg po wymianie oleju (mineralny), cykanie dochodzi tak jakby z gornej czesci silnika od strony kolektora. Silnik PB 1.8 z passata b3.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt lis 16, 2007 09:04

a powiedz czy zawsze jest te cykanie bez względu na temp ???



Awatar użytkownika
Gr@rM!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 02, 2007 23:53
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Post autor: Gr@rM! » pt lis 16, 2007 09:11

zawsze bez wzgledu na temp , wzraz ze wzrostem obrotow czestotliwosc cykania rowniez wzrasta, podczas jazdy nie slychac go tylko w granicach 1200-2000 obr

[ Dodano: 16 Lis 2007 08:19 ]
aa i dodam jeszcze ze po wymianie oleju pojawily sie wycieki z pod miski oraz w okolicach rozrzadu, auto mam od 2 miesiecy i mi to wyglada na to ze poprzedni wlasciciel moze czyms "uszlachetnil" stary olej a po wymianie wszytsko wyszlo... :grrr:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1971948#1971948][size=134][color=grey][b]AFNik by Gr@rM! [/b][/color][/size][/url]

[img]http://img91.imageshack.us/img91/1672/podpissr.jpg[/img]

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt lis 16, 2007 09:22

popychacze zaworowe !

O uszkodzeniu popychaczy zaworowych może świadczyć hałas dochodzący z okolic pokrywy zaworów. Jest to wyraźne i metaliczne stukanie, takie jak w przypadku zbyt dużych luzów zaworowych. W pierwszej fazie uszkodzenia popychacze hałasują tylko krótko po uruchomieniu silnika, a później słychać je cały czas. J
i wałsnie na to bym stawiał :bajer: niewłasciwe luzy zawororowe no i spada moc oczywiscie



Awatar użytkownika
Gr@rM!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 02, 2007 23:53
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Post autor: Gr@rM! » pt lis 16, 2007 09:38

ok, dzieki :) Moze jeszcze podskocze do jakiegos mechanika zeby sie upewnic czy to to na 100 %. Z tego co czytalem to wymiana nie jest skomplikowana to hcyba powinieniem dac sobie sam rade. A nie ma gdzies na forum jakies fotoporady?? Bo ja nie moglem znalezc...


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1971948#1971948][size=134][color=grey][b]AFNik by Gr@rM! [/b][/color][/size][/url]

[img]http://img91.imageshack.us/img91/1672/podpissr.jpg[/img]

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt lis 16, 2007 09:42

poszukaj w faq



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 382 gości