Wymiana paska przy alternatorze

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dragonrobak

Wymiana paska przy alternatorze

Post autor: dragonrobak » czw lis 15, 2007 23:29

Witam kupilem nowy pasek na wymiane starego przy alternatorze stary zrzucilem bez problemu wykrecilem srobke przy napinaczu i zszedl bez problemu ale teraz nie moge za nic zalozyc nowego bo wiadomo ze jest sztywniejszy ,bardzo prosze o pomoc jak to zrobic z gory wielkie dzieki



Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » czw lis 15, 2007 23:35

zobacz nakretke na alternatorze czy jest z takimi zabkami ze jak nia sie pokreca to przesuwa alternator i naciaga pasek jak nie to musisz poprostu docisna alternator do dolu jakas lyzka montazowa jest troche ciezko poniewaz pod alternatorem masz sprzezyne


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

Awatar użytkownika
misiekemeryt160
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: pn sty 29, 2007 15:21
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

Post autor: misiekemeryt160 » czw lis 15, 2007 23:45

zakałdasz nowy pasek ile sie da. mieszasz kasta na 5 i pchasz fure do tylu albo do przodu zalezy ajk sobie wszytsko ulozysz....dobrze by było zeby w tym czasie ktoś czyms podlozyl ci pod pasek...lyzka pret albo jeszce co innego


Zrozumiałem co to samochód gdy kupiłem HONDE....

dragonrobak

Post autor: dragonrobak » czw lis 15, 2007 23:49

misiekemeryt160 pisze:zakałdasz nowy pasek ile sie da. mieszasz kasta na 5 i pchasz fure do tylu albo do przodu zalezy ajk sobie wszytsko ulozysz....dobrze by było zeby w tym czasie ktoś czyms podlozyl ci pod pasek...lyzka pret albo jeszce co innego
Tego sposobu probowalem ale nie dalismy rady ):



Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » czw lis 15, 2007 23:53

a jaki masz silnik benzyne czy diesel


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

dragonrobak

Post autor: dragonrobak » czw lis 15, 2007 23:55

michas28 pisze:a jaki masz silnik benzyne czy diesel
benzyne



Awatar użytkownika
misiekemeryt160
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: pn sty 29, 2007 15:21
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

Post autor: misiekemeryt160 » czw lis 15, 2007 23:55

jaki by to silnik nie był to wymiana paska nie jest trudna pod warunkiem ze apsek jest dobry


Zrozumiałem co to samochód gdy kupiłem HONDE....

Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » pt lis 16, 2007 00:00

w tdi jest troche inaczej tam sie kluczem kreci srube posrodku w napinaczu i wtedy on schodzi do dolu i trzeba kluczem go trzymac a druga reka zakladac pasek


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

Awatar użytkownika
misiekemeryt160
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: pn sty 29, 2007 15:21
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

Post autor: misiekemeryt160 » pt lis 16, 2007 00:02

w kazdym jednym aucie jest sroba do regulacji lub cały altek to reguluje. jeśli nie starcza zakresu to albo trzeba czymś naciągnać albo pasek jest ewidentnie zły...-porównja numery


Zrozumiałem co to samochód gdy kupiłem HONDE....

dragonrobak

Post autor: dragonrobak » pt lis 16, 2007 00:07

misiekemeryt160 pisze:w kazdym jednym aucie jest sroba do regulacji lub cały altek to reguluje. jeśli nie starcza zakresu to albo trzeba czymś naciągnać albo pasek jest ewidentnie zły...-porównja numery
ja ten pasek zrzucilem i pojechalem do sklepu to powiedziala ze jest dobry sprawdzala numery ,probowalismmy wlasnie autem w przod w tyl i za nic nie chcial wskoczyc tylko niczym nie podwarzalismy tylko reka moze to byl ten blad ,myslalem ze jest jakis knif na to ze popuszcza sie cos i nie ma problemu ale widze ze bedzie trzeba chyba jescze raz silowo



Awatar użytkownika
misiekemeryt160
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: pn sty 29, 2007 15:21
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

Post autor: misiekemeryt160 » pt lis 16, 2007 00:08

dragonrobak, reka to wiesz co sobie mozesz? :grin:


Zrozumiałem co to samochód gdy kupiłem HONDE....

Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » pt lis 16, 2007 00:10

to nie jest sruba do regulacji w naciagaczu a kolega dragonrobak, na 99% ma TDI a tam tak prosto nie zalozysz jak nie zrobisz rzeczy o ktorej pisalem


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

Awatar użytkownika
misiekemeryt160
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: pn sty 29, 2007 15:21
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

Post autor: misiekemeryt160 » pt lis 16, 2007 00:11

michas28, jak sie chce to wzzystko mozna...uwierz mi...


Zrozumiałem co to samochód gdy kupiłem HONDE....

dragonrobak

Post autor: dragonrobak » pt lis 16, 2007 00:12

[quote="misiekemeryt160"]dragonrobak, reka to wiesz co sobie mozesz? :grin:
myslalem ze uszkodze pasek jakims narzedziem wiesz pozniej by sie okazalo ze cos trzeba bylo popuscic a ja pasek juz bym zniszczyl wiec korzystam z forum i waszych wskazowek za ktore dziekuje



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 409 gości