Witaj kiedyś wymieniałem u siebie i opisywałem to na forum, w taki sposób:
" odkładajcie każdy element w osobne miejsce aby sie nie pogubić, wyjąć schowek odkręcić maskownice na skrzyni i ręcznym, zdjąć pokrętła na gałkach, powyciągać plastyki osłonne poodkręcać śrubki(kilkanaście),zdjąć z zewnętrznej strony pod szybie i tam od strony silnika sa 2 szpilki które trzymają cały kokpit, zdjąć kokpit(jak ktoś jest ostrożny to niech zdejmie kierownice, ja sobie poradziłem bez zdejmowania). I mamy wszystko na wierzchu i teraz pytanie czy chcecie się męczyć nadal czy odkręcacie belkę wspornikowa która trzyma się na imbusach(widać je po otwarciu drzwi)Ja nie odkręcałem alę namęczyłem się co niemiara wiec nie polecam. zdejmujecie kanały powietrza i tam na samym środku jest nagrzewnica, która też jest mocowana na 2 szpilki od strony silnika. Takiego opisu mi brakowało 2 miechy temu. Cały dzień ćwiczyłem aby to rozebrać ,tylko rozebrać.Ile ja się przy tym na wnerwiałem na niemieckich Inżynierów to jeden golf wie.
Awaria termostatu?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
ja wyciagalem nagrzewnice bez zdejmowania deski. Trzeba sciagnac srodkowa konsole i z trudem ale wyjdzie, da sie ja tez tak wlozyc.
Z tego co pamietam to gorna czesc obudowy nagrzewnicy zostawala w samochodzie a wyciagalo sie reszte, tylko trzeba poodpinac zapinki z obudowy.
Wstaw nowa lub uzywana, nie wlewaj magicznych proszkow ani plynow do chlodnicy, chyba ze chcesz sobie narobic problemow
Z tego co pamietam to gorna czesc obudowy nagrzewnicy zostawala w samochodzie a wyciagalo sie reszte, tylko trzeba poodpinac zapinki z obudowy.
Wstaw nowa lub uzywana, nie wlewaj magicznych proszkow ani plynow do chlodnicy, chyba ze chcesz sobie narobic problemow
- Prince2005
- Ma gadane
- Posty: 229
- Rejestracja: ndz cze 26, 2005 20:42
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
sorki w 2 wyciagalem bez wyjmowania deski ale mozliwe ze wyjdzie, wiem ze w audi b4 tez idzie wyciagnac bez deskiPrince2005 pisze:Tego się właśnie obawiałem, że bez zdjęcia deski się nie obejdzieAle w trójce?agrala pisze:ja wyciagalem nagrzewnice bez zdejmowania deski
A co do odkręcenia kierownicy w której jest airbag jak to wygląda ? Jak to zrobić żeby poducha nie wystrzeliła? Czy wystarczy odłączyć akumulator ?
Na forum kiedys natrafilem jak sciagnac kierownice z airbagie. Poszukaj w szukajce. O ile pamietam to po odlaczeniu akumulatora trzeba jeszcze odczekac 30 minut
-
- Użytkownik
- Posty: 323
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 19:11
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
A jak ten przeciek się uwidacznia jakie są objawy? Czy nie leci ci para z kratek nawiewów tak jak z żelazka? a może ci szyby parują jeśli tak to masz rozszczelnioną nagrzewnicę na 100%Prince2005 pisze:Ale niestety przy okazji wyszła inna usterka
Otóż mam gdzies przeciek przy nagrzewnicy mały ale dokuczliwy
I tu moje pytanie czy ktoś z was już cos takiego naprawiał ?
Było MK II GTI jest A6 quattro TDI
- Prince2005
- Ma gadane
- Posty: 229
- Rejestracja: ndz cze 26, 2005 20:42
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Właśnie jestem po wymianie nagrzewnicy Pracy rzeczywiście jest co nie miara ale się udało. Zrobiłem parę fotek podczas pracy i postaram sie zrobic na dniach jakąś foto poradę
Po chwili od uruchonienia auta szyby zaparowane (tłuste) smród w kabinie no i mały wyciek po stronie pasażera na dywaniku.
KONDZIO pisze:A jak ten przeciek się uwidacznia jakie są objawy?
Po chwili od uruchonienia auta szyby zaparowane (tłuste) smród w kabinie no i mały wyciek po stronie pasażera na dywaniku.
-
- Użytkownik
- Posty: 323
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 19:11
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 197 gości