1 w dziurze w skrzyni pod tym korkiem jest znak, na obudwie skrzyni jest drugi, maja byc one zgrane
2 na kole rozrzadu tez jest znak, i ma byc on zgrany z albo plastikowa nakladka taka pod ta osona paska ze zdjecia, albo z bokiem głowicy jak nie ma tej plastikowej nakladki
3 zdejmujesz kopułke i jak masz zdjety pasek to mozesz sobie pokrecic palcem, wiec ustawiasz palec na zapłon do pierwszego cylindra, mozesz zdjac palec i pod nim pod taka osonka jest kreska , to jest znaj do pierwszego cylindra, na na nalezy wycelowac z palcem,
spinasz wszystko paskeim , zeby nic sie nie przestawiło i powinno smigac, mala regulacja zapłonem i szerokiej drogi,
Jeszcze dla pewnosci mozesz pokrecic wałęm i zrobic pełen obrót kołem zeby sprawdzicz czy wszystko jest ok i czy tłoki nie spotkaja sie zaworami. Jak nie ma oporu to odpalic i podregulowac zaplonem , to znaczy troszke przyspieszyc zaplon ( ale bez lampy to sobie nie zrobisz teo sam)
zadna filozfowia,
zdejmij jeszcze to osłonke paska z kodem kreskowym
i pokaz co tam masz, ale powinenes miec taka połksiezycowa nakladke platikowa, z napisem OT .