przejście z minerału na półsyntetyk.. doradźcie...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jawel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: pt paź 27, 2006 14:54
Lokalizacja: WZU****

Post autor: jawel » pn lis 12, 2007 19:13

Śmiało można zmienić na półsyntetyk. robiłem tak nie raz (co prawda nie w golfie tylko w innych autach ale to nie istotne) Tylko zawsze wlewałem najpierw jakiś gorszy\tańszy a po 3-5 tyś wymieniałem na lepszy ( takie płukanie)


one loVWe

mmarek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: czw gru 28, 2006 19:29
Lokalizacja: dolny slask

Post autor: mmarek » pn lis 12, 2007 19:42

daniel2505 pisze: Dzisiejsze oleje mineralne tez juz nie sa tylko mazidłem o nieokreślonych parametrach. Też mają dodatki myjace
A często jest tak że dobry minerał ma lepsze właściwości myjące niż nie jeden syntetyk czy półsyntetyk



Awatar użytkownika
supr3me
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: śr paź 10, 2007 10:02
Lokalizacja: MANCHESTER

Post autor: supr3me » wt lis 13, 2007 12:32

widze ze duuuża wiekszosc poleca wlewać półsyntetyk bez obaw, kiedys czytalem w innym temacie podobnym, ze tez byla wiekszosc za tym zeby lać półsyntetyk, sa tez osoby ktore to odradzaja, ale nie widze nikogo kto by przeszedl na rzadszy olej i jednak miał te problemy jakiekolwiek wiec chyba raczej to o czyms swiadczy... :hmm:

mozna w takim razie podzielic ludzi na dwie kategorie:
- na tych ktorzy to zrobili i nie maja problemow
- i na tych ktorzy tego nie zrobią :grin:

mysle ze na dniach przyłącze sie do tej pierwszej grupy i mam nadzieje ze nie wprowadze trzeciej kategorii :rotfl:

pozdro :okej:


jest: Bora 1.9TDI AJM 01' Anglik :)

był: Golf MK3 1.9TDI AHU 96'

kalosh
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: czw sty 01, 2009 21:38
Lokalizacja: Chełmno

Post autor: kalosh » ndz sty 25, 2009 20:46



[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/314911.html][img]http://images.spritmonitor.de/314911.png[/img][/url]

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » ndz sty 25, 2009 23:28

ja przeszedlem z minerala na polsyntetyk. i jest super, obecnie motul 6100. wczesniej auto jezdzilo na polsyntetykach mobila, 25tys km na mineralnym mobilu i midlandzie i znowu polsyntetyk i jest ok.

z tym ze jesli ktos nastukal ponad 100-150kkm na mineralnym lotosie a teraz przejdzie na dobrej klady semi syntetyk to roznie moze byc.



kalosh
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: czw sty 01, 2009 21:38
Lokalizacja: Chełmno

Post autor: kalosh » pn sty 26, 2009 09:28

Nie wiem jaki minerał był poprzednio, ale zrobione na nim było 7tyś km.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/314911.html][img]http://images.spritmonitor.de/314911.png[/img][/url]

memekk222
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz mar 02, 2008 17:51
Lokalizacja: częstochowa
Kontakt:

Post autor: memekk222 » pn sty 26, 2009 17:05

kolega tez lał do swojego 16PN miał minerał włał 10 w40 smaia az miło niema zadnych nowych wycieków klawiatura na zimnym silniku przestała stukac wsystko jest oki :bigok:



Awatar użytkownika
jablonski89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
Lokalizacja: Konstantynów łódzki
Kontakt:

Post autor: jablonski89 » pn sty 26, 2009 18:15

Szagrat,
przyłączam sie do opini


VAG-COM oraz Poski VAG; sluze pomoca

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości