Nie chodzi na wszystkich cylindrach
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nie chodzi na wszystkich cylindrach
Witam ,mam taki problem ,od około miesiąca jak zrobiło sie zimno,gdy rano odpalam Golferka
nie pracuje na wszystkich cylindrach aż do momentu jak troche przytrzymam go na niewysokich obrotach i później normalnie załacza sie ssanie i przez reszte dnia wszystko jest normalnie i w czasie jazdy również wszystko jest ok. Jest to silnik 1.3 MH rok produkcji 1987. Wymieniłem świece ,wymieniłem przewody zapłonowe ,wyregulowałem i przeczyściłem gażnik, ustawiany był zapłon i nadal jest tak samo po całej nocy rano nim telepie. Dla informacji dodam jeszcze że Golferek nie ma instalacji gazowej.
nie pracuje na wszystkich cylindrach aż do momentu jak troche przytrzymam go na niewysokich obrotach i później normalnie załacza sie ssanie i przez reszte dnia wszystko jest normalnie i w czasie jazdy również wszystko jest ok. Jest to silnik 1.3 MH rok produkcji 1987. Wymieniłem świece ,wymieniłem przewody zapłonowe ,wyregulowałem i przeczyściłem gażnik, ustawiany był zapłon i nadal jest tak samo po całej nocy rano nim telepie. Dla informacji dodam jeszcze że Golferek nie ma instalacji gazowej.
-
- Użytkownik
- Posty: 348
- Rejestracja: ndz lut 25, 2007 18:35
- Lokalizacja: Olecko
- Kontakt:
Re: Nie chodzi na wszystkich cylindrach
przewody jakie kupiles i swiece czy autko oleju nie pobiera nadmiernie]
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
WitamRaval pisze:nie pracuje na wszystkich cylindrach aż do momentu jak troche przytrzymam go na niewysokich obrotach i później normalnie załacza sie ssanie i przez reszte dnia wszystko jest normalnie
Typowy problem gaźników Pierburg. Masz popsuty siłownik ssania tzw. pull-down. Jeśli m,usisz dawac gazu aby nie zgasł to masz przyczyne jak na dłoni.
Ja kiedys obeszłem to calkiem nieżle. Pozniej kupiłem nówke za 120 zł , troche potem załowalem ale jest nówka wiec... . Jak chcesz to dam ci rade jak to obejść bo potrzeba tędy wiecej czasu na opis a akurat teraz go nie mam. Bynajmniej nie mówie o łataniu membrany , z tym musialbyś do Pawła Marka się zgłsoić i popsrosić o radę eksperta że tak powiem . W sumie to są nawet 2 sposoby : ten mój albo taki że przesuwasz podgrzewacz do sania (ta pucha z prawej ,, metalowa) w lewo i wtedy na wyjsciu robisz szprakę 4/5 mm. I szafa gra. W razie pytan zglos sie pomyślimy.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
Witam.
Mam podobny problem. Niedawno zmieniłem uszczelke pod łowicą i po poskładaniu wszystkiego okazało się, że:
- odpalam silnik jak jest zimno, włącza się ssanie na chwilke i silnik chodzi normalnie, po chwili się ssanie wyłącza i silnik chodzi na 3 cyl. (trzymam lekko gaz żeby nie zgasło) pogazuję trochę i zaczyna znowu chodzić na 4 cyl. i już nie gaśnie. Potem przez cały dzień jest ok i sytuacja się powtarza następnego dnia rano. Kable, kopułka, palec i świece org. wymienione jakieś 15 kkm temu.
Co jest grane??
Pozdrawiam.
Mam podobny problem. Niedawno zmieniłem uszczelke pod łowicą i po poskładaniu wszystkiego okazało się, że:
- odpalam silnik jak jest zimno, włącza się ssanie na chwilke i silnik chodzi normalnie, po chwili się ssanie wyłącza i silnik chodzi na 3 cyl. (trzymam lekko gaz żeby nie zgasło) pogazuję trochę i zaczyna znowu chodzić na 4 cyl. i już nie gaśnie. Potem przez cały dzień jest ok i sytuacja się powtarza następnego dnia rano. Kable, kopułka, palec i świece org. wymienione jakieś 15 kkm temu.
Co jest grane??
Pozdrawiam.
-
- Użytkownik
- Posty: 348
- Rejestracja: ndz lut 25, 2007 18:35
- Lokalizacja: Olecko
- Kontakt:
Świece kupiłem NGK a przewody takie trochę tańsze Sentech, niestety na Boscha lub NGK nie miałem kasy.
[ Dodano: 12 Lis 2007 13:06 ]
Maćkooo dokładnie jak mówisz mam taki gaźnik właśnie ,to poprostu kupię nową tą część ,się wymieni i powinno poskutkowac. A u Ciebie problem był ten sam?
[ Dodano: 12 Lis 2007 13:10 ]
Turbonalepa identycznie masz jak u mnie ,chyba zrobię jak kolega Maćkooo kupię nowy i wymienie.
[ Dodano: 12 Lis 2007 13:06 ]
Maćkooo dokładnie jak mówisz mam taki gaźnik właśnie ,to poprostu kupię nową tą część ,się wymieni i powinno poskutkowac. A u Ciebie problem był ten sam?
[ Dodano: 12 Lis 2007 13:10 ]
Turbonalepa identycznie masz jak u mnie ,chyba zrobię jak kolega Maćkooo kupię nowy i wymienie.
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
Ja dzisiaj po pracy przed odpaleniem zmienie ustawieni przepustnmicy od ssania, tzn tak żeby była uchylona lekko w momencie rozruchu i dam znać co to dało. Jak nie to Ty po wymianie dasz znać i będzie wiadomo o co chodzi.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 12 Lis 2007 16:35 ]
No i u mnie sytuacja opanowana. Przestawiłem urządzenie sterujące przepustnicą ssania w lewo = uchylenieprzepustnicy w stanie spoczynku i auto odpalilo normalnie i jak ssanie sie wylaczylo, pochodzilo moze z 15 sec, to silnik palił normalnie na 4 garki tylko musiałem gas przytrzymać ze względu na małe obr. ale tylko chwile.
Teraz moje pytanie: Co zrobić żeby siłownik trzymał przepustnicę 1 przelotu dłużej uchyloną na zimnym silniku?? U mnie ja uchyla auto ma wysoki obr ale tylko tak z 10 - 15 sec i potem odpuszcza.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 12 Lis 2007 16:35 ]
No i u mnie sytuacja opanowana. Przestawiłem urządzenie sterujące przepustnicą ssania w lewo = uchylenieprzepustnicy w stanie spoczynku i auto odpalilo normalnie i jak ssanie sie wylaczylo, pochodzilo moze z 15 sec, to silnik palił normalnie na 4 garki tylko musiałem gas przytrzymać ze względu na małe obr. ale tylko chwile.
Teraz moje pytanie: Co zrobić żeby siłownik trzymał przepustnicę 1 przelotu dłużej uchyloną na zimnym silniku?? U mnie ja uchyla auto ma wysoki obr ale tylko tak z 10 - 15 sec i potem odpuszcza.
Pozdrawiam.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Turbonalepa pisze:Teraz moje pytanie: Co zrobić żeby siłownik trzymał przepustnicę 1 przelotu dłużej uchyloną na zimnym silniku?? U mnie ja uchyla auto ma wysoki obr ale tylko tak z 10 - 15 sec i potem odpuszcza.
przekręcić nazad w prawo to co przekręciłeś w lewo a potem zadbać o to żeby szparka której nie było pojawiła się natychmiast po uruchomieniu silnika. Czylu prawdopodobnie wymienić siłownik o którym tu piszecie. Ale tego czy on jest winien to na odległość nie wiem. Zazsij powietrze ustami wezykiem do niego i będziesz wiedział czy jest dobryczy ma dziure w membranie.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Raval pisze:Maćkooo dokładnie jak mówisz mam taki gaźnik właśnie ,to poprostu kupię nową tą część ,się wymieni i powinno poskutkowac. A u Ciebie problem był ten sam?
No jasne kiedys póki jeszcze nie poznałem tego gaznika . Ale teraz to zabawa.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 386 gości